איציק פרץ - שיער ואיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על איציק פרץ - שיער ואיפור - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על איציק פרץ - שיער ואיפור

טלי ואבינועם-תמונה
טלי ואבינועם
הבחירה המושלמת לשיער ואיפור!
5
17/02/2012

אחד הספקים לגביו לא היתה לי כל התלבטות - מבט אחד בחברה שהתחתנה לפני שנתיים סגר את הנקודה הזאת. מכל החתונות שבהן הייתי וכל הכלות שיצא לי לראות, החברה הזאת שלי עברה את השדרוג הכי... שמעותי - ועדיין לא נראתה מלאכותית או מפורכסת. נראתה לגמרי היא, אבל משודרגת בכמה וכמה רמות וזוהרת - בלי שאפשר ממש לשים את האצבע על הסיבה, כל כך עדין היה האיפור שהותאם לה, וכנ"ל התסרוקת. בחרתי באיציק בלי לחשוב פעמיים ובלי לבדוק ולו ספק אחד נוסף בתחום - ולא התאכזבתי. איציק הגיע אליי הביתה, לגבעתיים בשעה 6:00!!! בבוקר (חתונת שישי) והיה מתוק ומצחיק וקליל, דבר שהפך את שעות ההתארגנות הארוכות לסוג של בילוי. הוא התחשב בכל קפריזה (אני, למשל, לא סובלת אייליינר) והצליח לייצר מראה אלגנטי, עדין ומקסים, שהשלים את שמלת הוינטג' (וגם תאם את האופי שלי). אם הייתי צריכה לעשות זאת שוב - הייתי בוחרת בו בלי להסס לשנייה.

הוספת תגובה
zoharg-תמונה
zoharg
wow אין לי מילים
5
16/06/2011

רק תמונות יסבירו כמה איציק מוכשר.... הגעתי אליו דרך המלצה של חבר. ופשוט הייתי מאושרת עם האיפור והשיער. בידיוק מה שרציתי... ויותר... עשינו ניסיון, בדקנו מה יפה לי, מה אני אוהבת,... ה איציק חושב שמתאים. הוא סופר מקצועי, המון ניסיון. וכל כלה שתבחר בו – תיהיה בידיים טובות. ידי זהב.

הוספת תגובה
הדס ואלעד-תמונה
הדס ואלעד
חתונה
5
15/09/2010

בנות יקרות, אל תהססו! אין על איציק פרץ! הגעתי אליו אחרי 6 נסיונות שונים ככה שאני יכולה בוודאות לומר שחבל על הזמן ועל הכסף שלכן. איציק מקסים, הוא היה קשוב לרצונות שלי מהרגע הראשון... שזה מאוד חשוב, העביר לי את היום של החתונה בהרבה רוגע והמון צחוקים שזה עוד יותר חשוב. כולם החמיאו לי על התסרוקת והאיפור והכי חשוב זה החזיק מעמד כל הערב! איציק - תודה רבה רבה!

הוספת תגובה