מיקי זיתוני - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מיקי זיתוני - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על מיקי זיתוני

INBAL-תמונה
INBAL
ממליצה בחום!
5
11/09/2013

מיקי עשה לי את התסרוקת בחתונה והוא היה פשוט מ-ד-ה-י-ם! כשרוני ברמות, משקיען ומקפיד על כל דבר קטן או שערה שלא במקום. היה פשוט כיף להעביר איתו את היום ולראות אדם שכל כך אוהב את... ודה שלו נהנה מכל רגע ומשרה אווירה כל כך כיפית וטובה. התסרוקת יצאה מדהימה! הוא קלע בדיוק לטעם שלי ולמה שרציתי מבלי שהייתי צריכה להסביר יותר מידי. גרפתי אינסוף מחמאות על השיער והתסרוקת נשארה בדיוק אותו דבר עד סוף האירוע (אפילו אחרי צילומים בים). ממליצה בחום - מדובר בליגה אחרת של עיצוב שיער! יצירתיות נדירה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yaeldado-תמונה
yaeldado
מיקי- מספר אחת!
5
19/08/2013

קיבלתי אינספור המלצות על מיקי אך עדיין לא יכולתי לדמיין עד כמה אהיה מרוצה. עוד משיחת הטלפון הראשונה נוצר ביננו קליק וחיבור טוב. הגעתי אליו לשיער ניסיון והרגשתי שהוא משקיע בי... לו זהו יום החתונה. מיקי לא מתפשר על פחות ממושלם וזה ניכר מאוד- השירות הינו לבבי, חם ומקצועי. המחיר שווה לכל כיס ושווה כל שקל! השיער לא זז לי בכלל בכל האירוע וזאת למרות שהתחתנתי באוגוסט (חם ולחות) ורקדתי וקפצתי כל הערב (החתונה הסתיימה בשלוש) ממליצה בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גל אזולאי שטרית-תמונה
גל אזולאי שטרית
מיקי אתה פשוט תותח!!!
5
19/05/2013

מיקי עיצב את השיער שלי ושל אחיותי לחתונה. מיקי פשוט אומן !!!.הוא יצירתי , מעניין ,ומקצועי ומשקיע את כל כולו במרץ כדי להיגע לתוצאות. קיבלנו אינספור מחמאות על עיצובי השיער... ים. מעבר למקצועיות, מיקי בחור אמין,הוא משדר אווירה טובה יש לו אנרגיות חיוביות . הוא הפך את יום החתונה שלי לחוויה של כיף. מומלץ בחום!!! גל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiran-תמונה
Shiran
האחד והיחיד
5
27/11/2012

התחתנתי בפברואר 2011 ולאחר חיפושים רבים הגעתי אל מיקי, כבר בשיחת הטלפון התאהבתי באישיות הכובשת וידעתי שאת החיוך הזה אני רוצה ליידי ביום חתונתי. נפגשנו לתיאום ציפיות -לא הייתי... יכה להתאמץ כי מיקי הבין יותר טוב ממני מה אני רוצה . מיקי פשוט מדהים -המראה הטבעי ועם זאת אלגנטי, בלי טונות של חומרים על השיער , האיכפתיות והרוך, החיוך והחום הכל כך ייחודי שלו, העמידה בזמנים, המחמאות הרבות שקטפתי מאורחיי, העובדה שלאחר החתונה השיער היה נראה אפילו יותר טוב ממקודם - כל זה ועוד המון מחמאות חמות על מעצב השיער הקסום והאדם המדהים.

הוספת תגובה
Reut Goldschmiedt-תמונה
Reut Goldschmiedt
בחירה מעולה
5
05/09/2012

אחד החששות הגדולים שלי היו מה אעשה בשיער שעדיין ארגיש אני ולא מצועצעת. מיקי הבין את הראש שלי וזרם איתי לגמרי. יש לו ידי זהב והוא דאג לוודא לאורך כל התסרוקת שנוח לי עם המראה ושאני... מרגישה טוב ומרוצה. התסרוקת הייתה מאוד מיוחדת ועם זאת לא מעושה מדי, אלא התאימה בול לשאר המראה ה"כלתי" שלי. ממליצה בחום! רעות 30/8/2012

הוספת תגובה
רתם ונתנאל-תמונה
רתם ונתנאל
מיקי המקסים!
5
19/08/2012

אני חושבת שהייתי הכלה הכי בעייתית שהיתה לו! באתי לתסרוקת ניסיון כ-3 פעמים וגם ביום החתונה עשינו נסיונות! מיקי המדהייים לא התייאש ממני! למרות הלחץ שהיה בבית באותם רגעים אני יצאתי... סוף הדרך! התסרוקת החזיקה מעמד כמו פסל עד 4 לפנות בוקר! אף שערה לא זזה במקומה והכל היה מושלם! מעבר לכך הוא סידר עוד 3 מלוות שלי שיצאו גם הן מקסים! תודה רבה!!!

הוספת תגובה
Niv Ben Meshulam-תמונה
Niv Ben Meshulam
לא עוד תסרוקת סטנדרטית שכולם כבר ראו אלפי פעמים אלא עיצוב ממש מרשים
5
26/06/2012

איך אוכל להתחיל את ההמלצה שלי על מיקי? קודם כל בחיבור האישי, מיקי הוא אדם מקסים וכובש שכל כך נעים לעבוד איתו. היה לי מאוד חשוב שמעצב השיער יהיה אחד שמגיע עד אליי ביום ההתארגנות... שיהיה אדם שיהיה לי נעים להעביר איתו יום מלחיץ ומתוח כמו יום החתונה, ומיקי הגיע ועשה אווירה ממש שמחה וחיובית. מהרגע הראשון ראיתי שהוא מקצועי בטירוף ומוכשר וסמכתי עליו בעיניים עצומות. כמובן שזו התבררה כהחלטה נכונה – ביום החתונה הוא השתמש ברעיון שהעליתי ועשה לי תסרוקת ממש יפה ומיוחדת שהחמיאה לי מאוד, באופן שהיה מעבר לכל דימיון שיכולתי לחשוב עליו לפני. זאת לא הייתה תסרוקת סטנדרטית שכולם כבר ראו אלפי פעמים אלא עיצוב שיער ממש מרשים, גם כלתי וזוהר וגם כפרי ופשוט כמו שרציתי. כל חברותיי ורבים מהאורחים החמיאו לי על התסרוקת המדהימה. לא פחות חשוב – השיער לא זז מילימטר והיה נראה ב5:00 בסיום החתונה בדיוק כמו כשמיקי סיים לעבוד ב13:00 בצהריים ועם זאת השיער לא היה נראה נוקשה ומלא ספריי אלא זורם, טבעי ומלא ברק. באותו היום איחרנו לו כמעט בשעה, אבל הוא תיקתק אותי, את אמא שלי ועוד שתי מלוות וסיים בזמן, ושמר כל הזמן על חיוך. גם לחברותיי הוא עשה תסרוקות פשוט מהממות. ממש זכיתי בו כאדם וכמעצב שיער ואני ממליצה עליו בחום מעומק הלב, באמת יש לו אווירה מעולה ועבודה מקצועית ופשוט נדיר בכישרון המיוחד. תודה על הכל, גל וניב 22.5.12

הוספת תגובה
תם ועמרי-תמונה
תם ועמרי
תם ועמרי
5
30/05/2012

אם את רוצה להראות אחת ויחידה,כלה שבחיים לא ראית בקטלוג או בחתונות של חברים..מיקי זה ה-אחד.הוא לא מעצב שיער הוא אומן בחסד עליון והכי משמעותי הוא נשמה גדולה ורחבת לב.זה כל כך... תי שמי שעושה לך את השיער יהיה אדם רגיש סבלני נעים שירגיע ושירה עלייך אבק כוכבות..אני מבטיחה לך שביום הכי קדוש ומרגש הזה של חייך הבחירה במיקי תהיה הבחירה המושלמת. מיקי ידאג שהכל יהיה מתאים במיוחד למידותייך,שתרגישי נסיכה אמתית ועם זאת לא בתחפושת..אלא הכי את.מיקי ידאג שתהיה מרוצה ומסופקת..והמחיר? הוא מצחיק ביחס למה שאת מקבלת.. הייתי הכלה הכי מאושרת שיש..והכל בזכות מיקי.מיקוש אין עלייך בריאה חד פעמית ונדירה.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
אינה וגרג-תמונה
אינה וגרג
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
5
27/10/2011

מיקי זיתוני הוא פשוט תותח!!!!!!!

הוספת תגובה
הדס ונדב-תמונה
הדס ונדב
מי זה הספר המדהים הזה?
5
27/10/2011

הגעתי אליו ממש במקרה משיטוט אינטנסיבי באינטרנט..מהרגע שנכנסתי לא הייתי צריכה לדבר- הבנאדם קלע בול! שבוע לפני החתונה נלחצתי שאולי התסרוקת לא מתאימה ובסבלנות וידיי אומן!! הראה לי... יקי שהכל בסדר! ביום החתונה קרה לי משו פיזי שחייב נסיעה דחופה למיון..מיקי מיד לקח אותי בעצמו לרופא מבלי בכלל לחשוב.וכשיצאתי חיכה לי עם שייק פירות ענק:) כשחזרנו כבר היינו בעיכוב אדיר אבל מיקי כבר דיבר בעצמו על הזמנים עם המאפרת והצלם!!! למרות לחץ הזמן הוא לא שיחרר אותי עד שלא הרגשתי טוב ובעיקר נראיתי מעולה! התסרוקת היתה מדהימה- הכי מרושל בקפידה.. שווה ביותר!

הוספת תגובה