איפור ושיער- טירן חמצני - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על איפור ושיער- טירן חמצני - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על איפור ושיער- טירן חמצני

ברק ומעיין-תמונה
ברק ומעיין
מספר אחד!!!
5
22/09/2012

סגרתי עם טירן לאחר שעשיתי איפור ושיער ניסיון אצל ספק נוסף - אי אפשר להשוות באיכויות! גם לאחר שכבר סגרתי איתו, לא הייתי בטוחה על השיער ונפגשנו לעוד פגישת ייעוץ כדי לחשוב על תסרוקת... אחרת שתתאים. ביום האירוע, טירן הגיע עם אנרגיות מטורפות ושמר על מצב רוח ואווירה טובה (דבר שמאוד חשוב, כי לפני שרואים את החתן מאוד מאוד לחוצים). החומרים שטירן משתמש איתם עמידים בטירוף - האיפור לא נמחק (למרות שהצטלמנו בחוץ, ב-30 מעלות!), השיער החזיק עד סוף הערב, וגם כשחזרנו מהאירוע נאבקתי כדי להסיר את האיפור - טירן לא מתפשר בנושא של חומרים ואיכותם. קיבלתי מלא מחמאות על השיער והאיפור שלי, כולם שאלו מי הספק, איך הגעתי אליו, איפה הוא יושב... בסופו של דבר, מניסיון אני יכולה להגיד, שחשוב למצוא ספר/מאפר מקצועיים, ושיש לך חיבור איתם, כדי שהיום שלך יעבור הכי בכיף שאפשר, ובלי לחצים מיותרים. ממליצה על טירן בחום!

הוספת תגובה
דקלה-תמונה
דקלה
אחת ההחלטות הנכונות שקיבלתי בדרך לחתונה :) - טירן
5
25/07/2012

התחתנתי לפני כשבועיים בגני כנען (גן פתוח). נפגשתי עם טירן כחודשיים לפני החתונה ולא ניסיתי שום מאפר אחר. לא היה צורך. הבנתי שאני בידיים טובות ומקצועיות ולא היה טעם להמשיך לחפש... שה בריאה לחיים ולמתחתנים במיוחד:) טירן מאוד מקצועי, מסודר, רגוע (חשוב מאוד ביום חתונתך!!) והכי חשוב - בעל טביעת עין טובה. לא הייתי סגורה על המראה שרציתי לפרטי פרטים אבל טירן ידע להתאים לי את האיפור והשיער בצורה מושלמת - מבלי להעמיס עלי את שלל צבעי הקשת. נראיתי כמו נסיכה ובעלי היקר כמעט והתעלף כשראה אותי... זו האינדיקציה הכי טובה לעבודה הנהדרת שטירן עשה. השיער והאיפור החזיקו כל הערב - למרות הלחות באיזור המרכז בחודש יולי - בגן פתוח!!! הוא איפר וסידר גם את אמי ואחותי - אני חייבת לציין שאמי נראתה צעירה ב 15 שנה לפחות... אני ממליצה בחום - גם לכלות וגם למלוות שלהן... שווה כל שקל!!

הוספת תגובה
מור וארז-תמונה
מור וארז
אין על טירן חמצני!
5
16/07/2012

אל טירן הגעתי בעקבות תחושת בטן של אימא שלי אחרי שקראה את החוו"ד על טירן וראתה את קישוריו באתר האינרטנט שלו. וכרגיל, האינטואיציות של אימא שלי לא מאכזבות לעולם. כבר ממפגש הניסיון... יתו התחושות היו מדהימות. טירן היה סבלני, ידע לקרוא בדיוק אילו אנשים אנחנו, למרות שזה רק ניסיון נתן את כל כולו ועשה מספר רב של אופציות, עד שמרגישים בטוחים. ביום האירוע טירן הגיע בדיוק מדהים, לא שכח אף פרט ושום דבר, ממש איפשר לנו לבטוח בו לחלוטין ולא לדאוג כלל. הוא דואג לעצמו ולסובבים אותו מספיק טוב :) ממגוון האופציות של הניסיון נתתי לו לבחור כי כולן היו באמת מדהימות. הוא יודע הכי טוב... הוא הביע סבלנות רבה כשאחותי (אחת מהמלוות מתוך 3 סך הכל- לא פשוט!) החליטה שהיא רוצה לשנות משהו בתסרוקת שלה אחרי שטירן כבר סיים הכל. הוא ישב ודאג שתהיה מרוצה. ובסך הכל, התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה. השתוללנו בחום יולי על הים, ישנו על החוף, ולמחרת בבוקר הכל עוד היה במקום. אז כמו שאפשר להבין כבר מחוות הדעת הזו, אני ממליצה בחום על טירן חמצני !!!

הוספת תגובה
סיון וגל-תמונה
סיון וגל
מדהים
5
03/07/2012

טירן הוא אחלה בנאדם, דבר חשוב מאוד בבחירת האדם שיהיה צמוד אליך חצי מיום החתונה שלך.הוא מאוד השקיע בי במהלך היום כדי שהכל יהיה מושלם, ולכן התעכבנו קצת מעבר לצפוי. באופן כללי... ה הייתה מצויינת. חשוב לעשות פגישת נסיון כדי לדעת בדיוק לאיזה כיוון אתן לוקחות ואז הוא רושם את הכל ועושה ביום החתונה למרות שאם תרצו ביום החתונה לשנות דברים קטנים הוא זורם.היתרון הענק של טירן על פני ספקים אחרים זה שהוא מגיע עד אליך, אני התארגנתי במלון. יש לו מזוודה מיוחדת שהוא הביא מאיטליה והיא נפתחת עם כל הציוד והחומרים והאיפור הדרושים.

הוספת תגובה
Nofar Biton-תמונה
Nofar Biton
טירן חמצני האחד והיחיד
5
02/07/2012

היה לי וילפות שלי יום מקסים, רגוע וכיפי בזכותו. הוא הגיע מחויך ומצויד היטב, היה לו מאוד חשוב שהכל ישב במקום, מדויק כמו שהוא אוהב. והוא צדק. מקצועי ברמות אחרות, מצחיק ומשרה שלווה... סביבו שפשוט אי אפשר להסביר. והכי חשוב, נראינו סוף הדרך עד סוף הארוע! טירן יקירנו- פתחת לנו את החגיגה בצורה הכי מופלאה שיכולה להיות. תודה רבה על הכל!!!!

הוספת תגובה
אודליה ואלעד-תמונה
אודליה ואלעד
מדהים!!!!!!!!!
5
25/06/2012

אני חייבת לציין שבהתחלה סגרתי אצל מאפרת אחרת לאחר שיער ואיפור ניסיון ויחס מזלזל החלטתי שאני חייבת למצוא מישהו אחר, שבועיים לפני החתונה יצרתי קשר אם טירן שעשה מאמצים וקיבל אותי... רות ההתראה הקצרה. ביום הניסיון טירן הפגין מקצועיות והבין בדיוק מה אני רוצה. ביום החתונה טירן הגיע עד אלי וישר הכניס אוירה רגוע וכיפית הביתה, התוצאות היו מדהימות וכמובן גררו איתם המון מחמאות. האיפור והשיער החזיקו מעמד עד סוף האירוע למרות החום שהיה. טירן ענה על כל צפיותי ומעבר התוצאה הייתה מושלמת ,לא יכולתי לדמיין משהו טוב יותר כן ירבו כמוך!!!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
Astar Ohayon-תמונה
Astar Ohayon
טירן חמצני - מספר 1 !!!!!
5
14/06/2012

את טירן הכרתי דרך הפייסבוק ואתרים שונים . הגענו אליו אימי ואני לביתו ששם קיבל אותנו בחמימות מדהימה וכבר באיפור ניסיון הוא קלט את הראש שלי והתוצאות היו מעל לכל הציפיות. . האיפור... והשיער נראו בדיוק אותו הדבר בתחילת הערב ובסופו. ביום חתונתי הגיע ביום סוער ביותר בשנה (1/3/12) ומתחילת היום היה כיף במחיצתו , הבדיחות , הנינוחות , תמיד בגובה העיניים, ומקצועי שאין דברים כאלו , היה מושלם!!! טירן איפר וסירק גם את אימי ואת המלווה שלי שלא הפסיקה להחמיא לטירן ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על האיפור והשיער . טירן אתה אומן בינלאומי, תודה רבה לך על הכל :-) אין לי ספק שזו הפעם הראשונה ולא האחרונה.

הוספת תגובה
טל ותמיר-תמונה
טל ותמיר
טירן חמצני- מספר אחד!!!
5
10/06/2012

הגעתי לטירן דרך המלצות חמות ואני חייבת להעביר הלאה. כבר באיפור ניסיון הוא קלט את הראש שלי המשיך עם כל מה שביקשתי ומה שהמלוות שלי ביקשו ומעבר לכך- הוא שידרג והתוצאות היו מעל לכל... ציפיות. מקצועי בטירוף, בתור מי שלא רגילה להתאפר כמעט ביום יום טירן קלע בול. האיפור והשיער נראו בדיוק אותו הדבר בתחילת הערב ובסופו. הרגשתי שאני - אני ולא בתחפושת ומצד שני שדרוג משמעותי למראה הטבעי!!! היחס חם, תמיד בגובה העיניים, משרה רוגע וגם מלא בהומור... זה פשוט מושלם ליום החתונה ולכל אירוע!!! אין לי ספק שזו הפעם הראשונה ולא האחרונה. פשוט מדהים וגם המלוות שלי היו בעננים. תודה רבה!!!!

הוספת תגובה