נאוה עיצובים בשיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על נאוה עיצובים בשיער - עמוד 2

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על נאוה עיצובים בשיער

תמרה ומוטי-תמונה
תמרה ומוטי
תמרה 30.8.2011
5
08/09/2011

מדהים מדהים מדהים!! הגעתי לנאווה דרך אנה קיסר, היא ישר הלהיבה אותי, גם המקום יפהפה ונותן תחושה של יופי, נאווה עצמה מאוד מלהיבה על החתונה וכבר מהרגע הראשון מדגישה את ההתלהבות מיום... החתונה, היא בהחלט התייחסה אלי בצורה מאוד טובה, התסרוקת שעשתה הייתה מושלמת, נסיכתית כמו שחלמתי והחזיקה מעמד לאורך שעות וגם לאחר שהתלתלים טיפה נפלו כי הצילומים היו במקום מלא לחות חזרתי אליה לתיקון והיא התייחס ונתנה תשומת לב מלאה והחזירה אותם כאילו הם חדשים. אחותה של נאווה- קרן, איפרה אותי בצורה מושלמת, האיפור היה מותאם במיוחד לי, לאישיות שלי ולמה שחלמתי עליו, יותר מזה האיפור החזיק מעמד את כל הלחות ואת כל הטפטופים (ועוד שהצילומים היום בסביבות שעה 4) היה צורך רק להוסיף שתפון בתום שעתיים של צילומים!! תודה רבה לשתיכן על הכל!

הוספת תגובה
haim-תמונה
haim
שיער ואיפור אצל נאוה בפתח תקווה!!!!;
5
26/07/2011

אין מילים נכונות בפי ע"מ לומר תודה לקרן ונאוה המדהימות!!!!!!!!!! הייתי הכלה הכי יפה שראיתי בימיי ואני לא משוחדת! זה התחיל ברגע שהגעתי לנאוה עם אחותי המלווה, הייתי מאוד מאוד לחוצה... ולאט לאט נאווה ברוגע שלה הצליחה להרגיע אותי. השיער יצא מושלם והחזיק כל הערב ואף עד הבוקר למחרת שחפפתי!!! האיפור של קרן לא זז כל היום ומדובר על החום של יולי... אין אחד שלא החמיא לי על השיער והאיפור !! זה היה מושלם מומלץ בחום!!!! כולן אצל נאוה מקצועיות, זריזות ודייקניות , אפילו עמדנו בלו"ז כמו שנאווה הבטיחה!!! חבל על הזמן מומלץ בחום!!!!

הוספת תגובה
נטלי ורועי-תמונה
נטלי ורועי
המלצה חמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
24/06/2011

הגעתי לנאוה דרך המלצות מסלון הכלות שבו הכינו לי את השמלה... מהרגע הראשון שנכנסתי ישר הבנתי שמדובר במספרה מקצועית, לאחר מכן הכרתי את אחותה קרן שאיפרה אותי והבנתי שבחרתי במקום... ן... כולם התתלהבו מהתסרוקת המדהימה והאיפור המהמם שהחזיק מעמד שעות רבות בחום כבד.... הן בחורות מקסימות שמשרות אוירה רגועה ופשוט כיף להעביר איתן את היום... הציפורנים גם יצאו מדהים... אני ממליצה בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

הוספת תגובה
gali -תמונה
gali
תודה רבה לנאוה ולקרן התותחיות!!!
5
09/05/2011

כמו בטח כל כלה בהתחלה הייתי מאוד לחוצה והגעתי לנאוה דרך המלצה של מעצבת שמלות כלה. לאחר מספר חיפושים החלטתי לסגור שיער ואיפור אצל נאוה. הסלון של נאוה מאוד יפה לצילומים. כשהגיע... ם הופתעתי לטובה התסרוקת יצאה מהממת וכך גם האיפור של קרן מאוד מקצועי והותאם לי במיוחד! אני רוצה להודות לשתיכן וגם לגלינה הקוסמטיקאית שהרגיעה אותי ביום לחוץ זה :) הייתה איתי כלה נוספת באותו יום ובכלל לא הרגשתי! הכל היה מושלם, מבחינת העבודה והזמנים. לדעתי השלווה והבטחון של נאוה זה כל מה שכלה צריכה ביום מרגש זה של חתונתה! אז שלא יהיה לכן ספק בנות!!!! נאוה וקרן מס' 1 המחיר שווה כל שקל!!! מאוד מקצועי

הוספת תגובה
מורן ויהונתן-תמונה
מורן ויהונתן
פשוט תותחיות
5
02/01/2011

שלום רב שמי מורן, התחתנתי ב9.11 , הייתי מאוד לחוצה ונרגשת ורציתי להיות הכי יפה שרק אפשר... את השמלה עשיתי אצל יונה בן שושן שהמליצה לי בחום על נאווה וקרן. הגעתי לשם ואכן היחס היה... חם ואדיב מאוד. מאוד איכפתיות ורגישות. מקצועיות בטירוף, יחס אישי מעל המצופה מה שאין בדר"כ בכל המקומות בתל אביב. האמת שמאוד חששתי כיוון שאני לא מפ"ת ולא הכרתי אותן כלל, הגעתי לפגישת ייעוץ וכבר אז היה את הקליק, אבל תמיד חשבתי לעצמי מה יהיה ואיך זה יצא. אבל בכל שיחה עם נאווה והיו הרבה היא אמרה לי שאין מה לדאוג ושאני צריכה לסמוך עליה ויהיה בסדר. ואכן כך היה! כאשר נפגשנו לתסרוקת ניסיון הבנתי שבאמת אין מה לדאוג מדובר במעצבת שיער מעולה שיודעת את העבודה, היא מצאה עבורי את התסרוקת שמתאימה לי והיתי נראית ממש כמו נסיכה באגדות. השילוב בין נאווה לקרן פשוט טוב. התסרוקות היחודיות של נאווה והאיפור המקצועי והטוב של קרן פשוט עושים את העבודה. ביום החתונה הגעתי וכמובן שקיבלו אותי עם המון חום ותשומת לב. יחס אישי ועבודה מקצועית זהו השם השני של קרן ונאווה.אני ממליצה בחום, אני ממש מרוצה מהבחירה שלי, לא הפסקתי לקבל מחמאות באירוע ולאחר מכן. הן טובות ואל תחששו אפילו לא לרגע, הבחירה שלי בהן היית בין הטובות שלי בחתונה .... ממולץ בחום.

הוספת תגובה
גיא ועינת-תמונה
גיא ועינת
מקצועיות ושירות ברמה גבוהה
5
25/10/2010

נאווה מאוד נעימה ומקצועית, סידרה לי את השיער בצורה מרהיבה, במהירות ובנעימות , אחותה איפרה אותי בצורה יוצאת דופן. יש לציין שאנני מתאפרת ביום יום ואף רגישה בעינים - למרות כל זאת... האיפור היה עדין ומיוחד !ושם כבר גם סידרתי ציפונים.. לא הפסיקו להחמיא ולשאול אותי איפה עשיתי שיער ואיפור?? האווירה כל כך נעימה, מפנקים אותך. הכל נעשה במקצועיות בזריזות ובחיוך! אין מה להתלבט- נאווה מקום מושלם להתחיל את היום המושלם :-) נאווה, תודה רבה !!

הוספת תגובה