שי מגד - מעצב שיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על שי מגד - מעצב שיער - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על שי מגד - מעצב שיער

סהר ולילך-תמונה
סהר ולילך
לילך וסהר 10/8/2011
5
13/08/2011

מהפגישה הראשונה עם שי שמתי לב שיש לו סבלנות רבה. היה חשוב לי שהתסרוקת תהיה עדינה, מושקעת ונוחה וכמובן שלא תתפרק לי במהלך הערב והתאפשר לי לרקוד ולהשתולל. בתסרוקת ניסיון ניסינו כמה... דברים עד שהגענו לתסרוקת שגם אני אהבתי וגם שי חשב שהיא מתאימה לי (לפנים, לסגנון, לשמלה וכו') הרגשתי שיש על מי לסמוך- הוא לא ייתן לי לצאת עם משהו שאני לא אוהבת ומצד שני חשוב היה לו שהתסרוקת תראה מעולה. ביום החתונה המספרה קיבלה אותי בחום, התייחסו אלי ממש כמו למלכה. שי בנה את התסרוקת בסבלנות בלתי נגמרת והקפיד שכל שערה תעמוד בדיוק במקום. הוא הוסיף קישוט לשיער שהיה מיוחד, עדין ובדיוק מתאים לי. קיבלתי מלא מחמאות על העיצוב והרגשתי שהתסרוקת ממלאת את כל הדרישות שלי- יפה, מושקעת, נוחה ולא מציקה. חזרתי הבייתה כמו שיצאתי מהמספרה!!! היה נהדר!!! בנוסף התאפרתי אצל איריס, המאפרת העובדת עם שי- גם מהאיפור הייתי מאוד מרוצה- יפה ועדין. בדיוק לטעמי (ולטעמם של האורחים, מסתבר). גם כשדאגתי שיהיו תקלות עם האיפור בעקבות החום (בצילומים) איריס ושי הרגיעו אותי ואמרו שלא קרה כזה דבר מעולם אצלהם. בכל זאת, איריס היתה מוכנה לפגוש אותי אחרי הצילומים לתיקונים. בסוף באמת לא הזדקקתי לה- למרות החום הכבד!!!

הוספת תגובה
יעקב ודנה-תמונה
יעקב ודנה
תספורת מדהימה
5
08/06/2011

הסבלנות והיחס פשוט מדהים התספורת יצאה מדהימה והחזיקה כל הלילה המון המון תודה על הכל דנה ויעקב 6/6/11

הוספת תגובה
דיאנה ואבי-תמונה
דיאנה ואבי
שי מגד - מעצב שיער
5
17/10/2010

כלות יקרות, שי היה מעצב השיער שלי בחתונה ועשה עבודה יוצאת מן הכלל! לא יכלתי לבחור מעצב שיער כה מקצועי ומדהים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות, שי הבין את מה שרציתי והיה... מאוד סבלני (למרות הקפריזות שלי ). קבענו פגישה מראש - נסיון - כדי שאהיה רגועה ושאדע בדיוק איך אראה ביום החתונה וששום דבר לא ישאר באוויר, לעומת הרבה מעצבי שיער אחרים שלא מסכימים לעשות נסיון לפני ומשאירים אותך בחוסר ידיעה מוחלט.השיער היה מושלם. חוץ מהעובדה שהוא נראה מצוין - שי דאג שארגיש בנוח עם השיער כל הערב . תודה רבה לך שי! אתה עושה עבודה מעולה! מומלץ בחום דיאנה (הארוע התקיים ב1/09/10)

הוספת תגובה