מאמן ליאת - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מאמן ליאת - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על מאמן ליאת

עינת ומשה-תמונה
עינת ומשה
תותחית..!
5
03/11/2010

מאוד מקצועית! רגועה ומשרה ביטחון. היא יודעת את העבודה ותעיד על כך גם החוויה וגם התוצאה. ליאת הגיעה אלי הביתה, והביאה איתה סטודיו שלם :-) אפילו פרוז'קטור שהתאורה תצא פיקס!! שילוב... מנצח של עבודה מעולה, באווירה נעימה ובמחיר הוגן. הייתי בוחרת בליאת שוב ללא ספק.

הוספת תגובה
דנה ופבל-תמונה
דנה ופבל
מומלצת בחום...
5
01/11/2010

בכמה מילים - דייקנית (יותר ממני, ואני הייתי הכלה!). הגיעה עם מבחר עשיר בטירוף של צלליות וכל היתר לאיפור נסיון, ונתנה עצות מקצועיות של מה שעשוי להתאים לסגנון האישי שלי, לעור... .. האיפור החזיק מדהים כל הערב (וזה היה ערב חם.. בסוף יוני) ויצא נפלא בתמונות. אני יכולה להגיד בבטחה שליאת היתה פחות או יותר ה"ספק" היחיד ממנו הייתי מרוצה במאת האחוזים. מקצועית ונפלאה...

הוספת תגובה
ענבל ואמיר-תמונה
ענבל ואמיר
ליאת מדהימה
5
31/10/2010

אין מילים! הגעתי לליאת על ידי המלצה של חברה. מכיוון שאני לא מתאפרת ביו9 יום ולא מבינה בזה כלום, לא ידעתי להגיד לליאת מה אני רוצה. ליאת קלטה את הראש שלי וכבר באיפור ניסיון ידעתי... אני בידיים טובות ויש לי על מי לסמוך. ביום עצמו ליאת הגיעה בזמן לבית הוריי, שם בחרתי להתארגן והייתה רגועה (שזה לא יסולא מפז ביום החתונה) והשרתה אווירה כיפית. ליאת איפרה את אחותי בזמן שעשו לי תסרוקת ונדהמתי מהתוצאותת. אחותי מעולם לא הייתה יפה יותר. אחר כך הגיע תורי. במקצועיות מדהימה ליאת איפרה אותי בצורה מושלמת. האיפור החזיק מעמד עד הסוף בצורה מדהימה. עם כל זה שהזעתי רקדתי השתוללתי (החתונה הייתה בגן בחוץ) הכל נשאר במקום, לא נמרח לא דהה. את אמא שלי לא ראיתי בתהליך האיפור כי יצאנו לצילומים אבל כשנפגשנו בגן נדהמתי שוב. בלי איפור ניסיון ובלי כלום ליאת פשוט הקפיצה את כל ההופעה שלה עם טיפה צבע בעיניים שהוסיף חיים לתלבושת השחורה. בקיצור, מקצועיות, משרה אווירה טובה, חמודה, מפרגנת... אין מילים! מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה
אסתר ונעם-תמונה
אסתר ונעם
ממליצה בחום
5
27/10/2010

התחתנתי באגדתא לפני כשבועיים, ורציתי מאוד להתארגן בסוויטה המדהימה שיש ליד האולם. חיפשתי מעצב שיער ומאפרת שיגיעו לשם ושיהיו במחיר סביר. לליאת הגעתי דרך דיל משותף עם המעצב שיער... תמר מסיקה, קודם כל חשוב לציין שליאת מקסימה נעימה וחייכנית שזה בעיני מאוד חשוב כאשר מדובר בבנאדם שנמצא איתך כמה שעות טובות ביום החתונה. מבחינה מקצועית אין עליה - האיפור יצא מדהים בדיוק לפי מה שביקשתי, והכי חשוב האיפור לא זז!!!! בסוף הערב ניגשו אליי אנשים ונדהמו שגם האיפור וגם השיער נראים בדיוק כמו בתחילת הערב. ממליצה בחום. בנוסף המחיר בדיל ממש טוב בהתחשב בזה שהם באים למקום שאת מתארגנת, וגם לא היו לי אנשים נוספים שהשתמשו בשירותיהם והם לא ניסו להשפיע עלי או לדפוק לי מחיר.

הוספת תגובה
יועד-תמונה
יועד
אוויריה מדהימה ותוצאה מעולה
5
21/10/2010

ליאת איפרה אותי לבריתה של ביתי הבכורה ועשתה עבודה מדהימה! לא הפסקתי לקצור מחמאות כל האירוע על האיפור! היה נעים להתאפר וליאת הייתה קשובה לרצונותיי במהלך האיפור!

הוספת תגובה
hagarbez-תמונה
hagarbez
מקצועית ומקסימה
5
08/10/2010

ליאת איפרה אותי ואת אחיותיי ביום החתונה, היא הייתה מקצועית ואדיבה מהרגע הראשון, הכל נעשה בנחת ובכיף כמו שרציתי, האיפור יצא פשוט ומקסים והחזיק לי לאורך כל החתונה למרות שהיה אמצע... וגוסט!!! ממליצה בחום למי שרוצה להישאר מי שהיא ביום החתונה, פשוט זוהרת יותר...

הוספת תגובה
אשרת ותום-תמונה
אשרת ותום
המלצה חמה על ליאת!
5
07/10/2010

אל ליאת הדעתי דרך חברה.. והיה לי ברור בשל כך שאני יכולה לסמוך עליה.. ולא טעיתי. כבר מהאיפור נסיון הבנתי שמעבר לכך שהיא מאוד מקצועית היא גם קשובה לצרכים שלי. ביום החתונה היא הייתה... בכלל מהממת, השתלבה בבית של הורים שלי כאילו היא מכרה וותיקה. עד כדי כך היה נעים איתה שאפילו אמא שלי נתנה לה לאפר אותה (במקרה שלי זה ממש לא מובן מאליו.. היא טבעונית כזאת אמא שלי) קיבלתי בדיוק את האיפור העדין שרציתי, לא יכולתי לקוות ליותר מזה!

הוספת תגובה
רויטל ויובל-תמונה
רויטל ויובל
מומלצת בחום :)
5
07/10/2010

הגעתי אל ליאת דרך המלצה ולאחר שהייתי ב 3 איפורי ניסיון לפני... כבר בפגישת ניסיון (שהיתה 4 ימים לפני החתונה) הרגשתי שיש כימיה טובה. ליאת היתה מאוד קשובה ונעימה וקלטה את הסגנון שלי... מהר. ביום החתונה היה לי ממש כיף איתה. ליאת נותנת הרגשה של רוגע ולדעתי היא מאפרת מאוד מקצועית האיפור יצא עדין, טבעי ויפה (ורואים את זה בתמונות) וכמובן שהאיפור החזיק מעמד כל הערב. והכי חשוב - לא הרגשתי מחופשת.. ;) תודה!

הוספת תגובה