רועי חמו - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על רועי חמו - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על רועי חמו

רותם -תמונה
רותם
רועי חמו
5
29/09/2011

היה לי ולכל הבנות יום כיפי וערב זוהר בזכות הכישרון הענק שלו! מאפר סופר מקצועי, אדיב ורגוע. האיש שכדאי לך שיהייה לידך כשאת רוצה להראות במייטבך!!!

הוספת תגובה
natalie-תמונה
natalie
רועי חמו - אחד האנשים אם לא ה !!
5
23/08/2011

הגעתי לרועי חמו דרך המלצה של המאפרת עדה לזורגן . העבודות שראיתי באתר שלו והעובדה שהוא עיצב את השיער של אסתי גינזבורג במילר עשו לי חשק להפגש עם מי שעומד מאחורי העבודות היפות... וכמו שחשבתי - רועי הוכיח את עצמו כמעצב שיער מבריק. הוא סירק אותי ואת שתי אחיותיי ביום החתונה שלי וכל דקה איתו הייתה פשוט תענוג. האופי המיוחד שלו, ההתחשבות והרצון שהכל ייצא מושלם, אפשרו ליום שכביכול היה אמור להיות לחוץ לחוויתי וכייפי מאין כמוהו. יש לרועי ידיי אומן ומעבר לזה הוא גרם לנו להרגיש כל כך נינוחות ורגועות שזה היה שווה את הכל. רועי תודה מקרב לב !! נטלי זיו גם מור ודנה מוסרות תודה :)

הוספת תגובה
עדי ורני-תמונה
עדי ורני
מקצועי ונהדר
4
30/06/2011

אל רועי הגעתי דרך איזיווד, והוא מעצב השיער היחיד שנפגשתי איתו. מהרגע שנפגשנו הרגשתי מאוד בנוח. אני אדם מאוד לחוץ, במיוחד כשזה נוגע לשיער שלי, ורועי נתן לי בטחון והראה מיקצועיות.... כמה ימים לפני החתונה רועי עיצב לי את הגבות. אהבתי שהוא שמר על צורה טבעית בדיוק כמו שרציתי. ביום החתונה הוא הקדים ברבע שעה ונתן תחושה שאין לחץ והשרה אוירה נינוחה ונעימה מאוד. העבודה שלו מאוד מקצועית, והשיער היה ממש כמו שרציתי, ונשאר כמו שהוא כל הערב למרות שלא היה הרבה ספריי והוא נראה טבעי וזוהר. הוא אפילו הלביש לי את השימלה וסידר אותי ליציאה :) מקצועי מאוד ויודע לקלוט בדיוק מי עומדת מולו, מה היא אוהבת ומה מתאים לה. מומלץ בחום רב.

הוספת תגובה
שירן ובועז-תמונה
שירן ובועז
פשוט מדהים !
5
26/04/2011

התחתנתי ב 23.03.11 , כמו כלות רבות אחרות, לא היה לי מושג מה לעשות עם השיער: לצבוע? להסתפר? אסוף? אולי פזור?.... לרועי הגעתי דרך דיל עם עדה לזורגן- מעצב השיער הראשון והאחרון... תי (לגמרי ברצינות!). כבר בפעם הראשונה שנפגשנו לתאום ציפיות היה לי ברור שאין לי מה להמשיך לחפש. רועי פשוט מקסים- רגוע ונינוח, מייעץ אבל לא מלחיץ. פשוט הבחירה הנכונה. ביום החתונה מיותר לציין שלא הופתעתי: רועי הגיע אפילו לפניי, הצחיק אותי ואת המלווה, השרה אווירה קלילה ורגועה, ובלי ששמתי לב- גם התסרוקת יצאה מדהימה !!! (שרדה את כל הערב,חיבוקים אכזריים של דודות וריקודים עד 02:00). בקיצור, אין מה לחשוב פעמיים!!!

הוספת תגובה
קרן ויוסי-תמונה
קרן ויוסי
אחת הפונקציות החשובות ביותר ביום החתונה!
5
28/01/2011

מה שלא לוקחים בחשבון בכל טירוף הההכנות זה את השקט והרוגע שהכלה צריכה ביום החתונה. על מנת להגיע רגועה ,שלווה, שמחה ושלמה עם איך שאת נראת את צריכה את רועי חמו. אין עליו. הסבלנות,... הקשבה , הזרימה והאיכפתיות פשוט שמה אותו במקום הראשון. אני ממליצה בחום ,מאד נהנתי מחברתו וממעשה ידיו אפילו אני הופתעתי מעיצוב השיער והאיפור שהקנו לי מראה טיבעי אך עם זאת מושקע יפה וזוהר. מה שנותר זה רק לומר לו תודה ולהמליץ עליו לכל כלה.

הוספת תגובה
שגית -תמונה
שגית
כזה יש רק אחד..
5
15/01/2011

הגעתי לרועי דרך המלצה של עדה המאפרת.. הוא הראשון שראיתי ופשוט לא היה צריך יותר מזה.. לבן אדם יש ידי זהב!! מייד שנגע בשערי הבנתי שאנחנו סוגרים.. החלטנו ביחד על צבע ותספורת לפני... החתונה והוא הדגים לי מה הכיוון ביום הגדול. מיותר להגיד שהוא עשה אותי נסיכה אמיתית ביום החתונה. הוא הגיע בזמן למלון דן, ובילה איתי ועם מלוותי את רב היום, עשינו תסרוקת אסוף מרושל מדהימה לצילומים ולפני הנסיעה לאולם חזרתי אליו כי רציתי אסוף בחופה(אח"כ חזרתי למרושל בשליפת מספר סיכות..). וגם לאמא שלי ושתי מלוות הוא עשה תסרוקות, כולנו יצאנו מרוצות והיום אני לא מחליפה אותו כספר לחיים.. הוא פשוט יודע להוציא אותך מהממת. מלבד זה הוא מקסים,עדין, וממש נעים לבלות איתו את היום הגדול. אז חבל על החיפושים המיותרים ממליצה בחום רב...

הוספת תגובה
Shiraz-תמונה
Shiraz
אין דברים כאלה!!!! מדהים! מדהים! מדהים!
5
01/10/2010

כלה יקרה, אם הגעת לכאן, את בידיים טובות. ברגע שנכנסתי אל רועי לבית ידעתי שאני אצא מרוצה. הגעתי חודשיים לפני החתונה, קיבלתי מרועי המלצה לשנות את גוון השיער, שמעתי בעצתו וקיבלתי... ון מחמאות שלא מפסיקות להגיע. התסרוקת היתה מושלמת כמו שרציתי, והאיפור היה עדין בדיוק כמו שביקשתי, ובנוסף לזה, קיבלתי חברה נעימה לכל היום. מיותר לציין שרועי הגיע בזמן ואפילו הקדים... אני זאת שאיחרתי:)

הוספת תגובה