ענבר שפר איפור מקצועי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ענבר שפר איפור מקצועי

053-7101653
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

  • שירותים
  • סלון כלות, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

ענבר שפר איפור מקצועי

קצת על העסק

  • 053-7101653

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • פינסקר 31, חיפה

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ענבר שפר איפור מקצועי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על ענבר שפר איפור מקצועי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
moran-תמונה
moran
מאפרת מומלצת בחום
4.8
21/09/2013

ענבר איפרה אותי ועוד מלווה גם לחינה וגם לחתונה - היתה מצוינת בשני האירועים. הגיעה בזמן (חשוב מאוד מבחינתי) עם הרבה סבלנות ועשתה עבודה מעולה. האיפור היה עמיד ביותר (כולל השפתון)... ד לשעות הערב המאוחרות. האיפור של החתונה לא זז!! ממליצה עליה בחום. בעתיד אמשיך להשתמש בשירותיה לאירועים נוספים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לי ורועי-תמונה
לי ורועי
פשוט מעולה!
5
09/07/2011

פשוט מעולה!!!! זאת לא מאפרת זאת אמנית!! הגעתי לענבר אחרי שהייתי אצל מאפרת אחרת, אשר אמרה לי שיש סגנונות איפור שלא מתאימים לי בגלל מבנה העין שלי, שטויות במיץ!! ענבר איפרה אותי... רה מדהימה, לא גס מדיי ולא עדין מדי שלא ניתן להבחין שהייתי מאופרת. איפור פשוט מהמם, אין מילים באמת, ענבר הוציאה אותי כמו נסיכה. האיפור נשאר עד סוף הערב בלי שום בעיה. ענבר איפרה גם את אמא שלי בצורה מדהימה, אמא שלי נראתה כמו מיליון דולר, ענבר לא הפכה אותה למה שהיא לא! דבר אחד שיש לדאוג לו וזה תלוי באודם שבוחרים שיהיה אותו גם לאחרי הצילומים. האודם שאני בחרתי החזיק כל הערב, אבל של אמא שלי לא והיא הייתה צריכה להשתמש בצבע אודם שונה ממה שענבר מרחה לה, כי זה מה שהיה לה בבית.

הוספת תגובה
Shuli-תמונה
Shuli
מקצוענית !!!!
5
20/06/2011

ענבר איפרה אותי ואת המלוות שלי בחתונה בגינוסר. במילה אחת - מ-ק-צ-ו-ע-נ-י-ת !!! אין דברים כאלה!! "קלטה לגמרי" את כולנו וגרמה לנו להיראות יפהפיות. האמא של החתן שהגיעה מארה"ב, לא... סיקה לשבח ולהגיד ששם לא נתקלה בכזו רמה גבוהה. בסבלנות רבה ידעה לגרום לי להרגיש נהדר ולא התרגשה מה"עצבים שלפני החופה" ..אני, כמי שלא רגילה להתאפר והעולם הזה היה קצת חדש ומוזר לה, יצאתי בסוף הכי מבסוטה שיש!

הוספת תגובה
הדס וגיל-תמונה
הדס וגיל
אין עלייך!
5
22/01/2011

את בטח זוכרת שגיל ממש לא אוהב איפור ומעדיף הכל טבעי, גם הוא הסכים שנראיתי מדהימה. אני חייבת להגיד שגם אני וגם אמי ואחיותיי היו מדהימות ומאופרות מושלם. תודה על הסבלנות (אמא... ה חייבת לראות אותי מצטלמת ככלה :) ) תודה על המקצועיות, הנועם והיותך חלק מיום חתונתינו המושלם! ממליצה בחום רב לכל כלה ומלווה ביומה המיוחד

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים