וילה בניטה-איפור ותסרוקות - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וילה בניטה-איפור ותסרוקות - עמוד 2

דירוג גולשים

4
איכות
4.5
שירות
4
זמינות
5
מחיר
2.5

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על וילה בניטה-איפור ותסרוקות

niviatti-תמונה
niviatti
אין כמוך!
5
28/05/2012

דליה מאפרת מהממת, קשובה ויודעת להתאים לך בדיוק מה שצריך! מעבר לזה שהיא כיפית בטירוף והיה נעים ורגוע איתה בלי שאף אחד יצליח לעצבן! גם פרדי - המעצב שיער מ-ה-מ-ם! איש מקסים ומצחיק... רם עם כל מה שרצינו היה פתוח לרעיונות חדשים ועשה את הכל ברוגע ונינוחות. השיער יצא יפיפה! תודה נשמות עשיתם לי אחלה יום!

הוספת תגובה
קארין -תמונה
קארין
דליה היקרה ולכול הבנות שמחפשות מאפרת לחתונה
5
23/02/2012

אין לכם מה לחפש יותר, דליה מושלמת והיא גרמה לי להרגיש מושלמת אחרי לא מעט ניסיונות איפור ובזבוז של כסף. לי היה מאוד חשוב להרגיש טבעית ויפה , דליה פשוט הדגישה את החלקים הטובים... ה לי להרגיש הכי טוב שאפשר . ולא פחות חשוב מזה, הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות ושאני בהחלט סומכת עליה, וביום לחוץ שכזה זה מאוד חשוב. דליה תודה לך קארין

הוספת תגובה
גל ואבנר-תמונה
גל ואבנר
פינוק אמיתי
5
04/02/2012

פינוק אמיתי בוילה אצל דליה! הרגשתי נהדר בחתונה, האיפור היה טבעי בדיוק כמו שרציתי ונשאר כך לכל אורך האירוע. האיפור המקצועי והעדין של דליה בולט בכל התמונות. כולנו, אני והמלוות,... ינו נהדר בזכות דליה, אין עליה!!

הוספת תגובה
michalsa-תמונה
michalsa
יום חתונה כיפי ומפנק בוילה בניטה
5
08/10/2011

"מערכת היחסים" שלי עם דליה התחילה 4 חודשים לפני החתונה בשיחה טלפון חברותית. במשך כל התקופה עד יום החתונה, הרגשתי שדליה ממש חלק מההכנות. כולל ייעוץ על שמלה, איפור (כמובן), המלצה... ל מעצב שיער וחוברת מלאה טיפים טובים לקראת החתונה החלטנו ביום החתונה להתארח אני ועוד 7 מלוות בוילה. האווירה הייתה ביתי ואישית חיכתה לנו ארוחת בוקר כיפית ועשירה וחלוקי משי צבעוניים לכל הבנות. המניקוריסטית-פדיקוריסטית הגיעה לוילה עצמה עם כל התכשירים והחומרים ועשתה לי את המניקור והפדיקור כחלק מההכנות (מה שהשתלב גם מאוד יפה בתמונות...) במהלך כל היום דליה ליותה אותנו עם קפה, עוגה וחיוך. בסופו של דבר ניגשנו למלאכת האיפור. האיפור של דליה היה פשוט מ ד ה י ם. דליה הצליחה לאפר אותי באופן טבעי אך עם נוכחות. האיפור החזיק מעמד באופן מושלם כל הערב. חשוב להדגיש שדליה ממליצה על מעצב שיער שעובד מולה- פרדי. מומלץ ביותר!!!!!! כבר בפגישת ניסיון פרדי קלע לטעם שלי ועיצב לי תסרוקת שתאמה לשמלה ולמראה הכללי בצורה מושלמת. פרדי עיצב לי תסרוקת מדהימה שהחזיקה מעמד כל הערב ובנוסף הסביר לי איך רק להוציא כמה סיכות כדי להפוך בשניה את המראה האסוף למראה משוחרר ועדין בסוף הערב. יש לקחת בחשבון שהאירוח הבסיסי כולל מסכות פנים וחלוקי משי לכל המלוות ,כיבוד קל וחדר התארגנות (מלבד הסלון בו נערך איפור הכלה). תוספות כגון ארוחת בוקר, מקלחות, חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח, שמפניה, שוקולדים וכו' בתוספת תשלום בסיכומו של דבר, האירוח בוילה וכל החוויה של יום החתונה הייתה מיוחדת לי ולכל המלוות. כל זאת בזכות דליה. דליה ופרדי, תודה!!!!!!!

הוספת תגובה
דינה ואהוד-תמונה
דינה ואהוד
Beautiful Job!
5
08/09/2011

Dalia, thank you for your beautiful work! i felt very comfortable with your make- up, enhancing my natural looks and still being able to recognize myself in the mirror. you did a... wonderful job on me as well as my mother and all my sisters! additioanlly, your friendliness and good cheer helped calm my nerves a bit, so i thank you for that as well!

הוספת תגובה
טל ושי-תמונה
טל ושי
תודה תודה תודה
5
07/09/2011

קצת פחות מחודש לפני החתונה שלי גיליתי שהמאפרת עמה קבעתי לא תוכל לאפר אותי באירוע שלי. קצת הרבה נלחצתי ומיד התחלתי לחפש באינטרנט מאפרות. באתר מצאתי את דליה והתרשמתי מאוד מהתמונות... שלה, צלצלתי וקבעתי פגישה עוד לאותו היום. דליה ישבה איתי ושאלה אותי אין ספור שאלות וביקשה לדעת כיצד נראית השמלה, איזה תכשיטים בחרתי ואיך אני מתאפרת ביום יום מה אני לא אוהבת באיפור וכדומה אח"כ היא ניגשה לעבודה.. :) הוקסמתי מהתוצאה שכל כך תאמה את מי שאני, האיפור נראה נהדר וסגרתי איתה! ביום החתונה דליה הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה האיפור החזיק כל הערב וקיבלתי מללללא מחמאות תודה לך דליה!!! טל ברוך חתונה 1.9.11

הוספת תגובה
דקלה וחנוך-תמונה
דקלה וחנוך
דליה בניטה- גדולה מהחיים!
5
04/09/2011

ביקשנו מהצלם שלנו (ליאור המקסים - pozitiv צילום אירועים) שימליץ לנו על מאפרת באזור חיפה. דליה הייתה ההמלצה הראשונה שלו. צלצלתי לדליה וקשקשנו קצת בטלפון: היא מיד נשמעה מאוד נחמדה... ומקצועית- שאלה איזה סגנון יש לי בראש, מתי ואיפה החתונה, האם חשבתי על אביזרים ותכשיטים מסוימים וכיו"ב. קבענו פגישת ייעוץ, אליה הגעתי עם אמא של אישי לעתיד ואחותו. דליה הציעה מגוון שירותים בוילת הכלות, שבאמת מעוצבת להפליא: איפור, שיער, אירוח, טיפים לכלה ליום החתונה, לינה, ארוחות, טיפולים וטיפוח ושלל פינוקים. מראש רציתי איפור בבית ודליה אמרה שאין בעיה. בניסיון היה מגניב, דליה הבינה בדיוק מה רציתי ועזרה לי גם לבחור סגנון שיער מתאים. ביום עצמו היא הגיעה בזמן, כמו תמיד עם חיוך, היא איפרה אותי, את אמא של אישי היקר שיחייה ואת אחותו. היה ממש כיף והאיפור היה מקצועי ובטוב טעם, עדין ואיכותי- לא נמרח (אפילו שהיה חם ולח בצילומים) ונשאר אפילו אחרי שקפצתי לבריכה אחרי הריקודים! ממליצה בחום, דליה מתוקה ומקצועית, היה פשוט כיף! אחרי החתונה באנו שוב לסדנת איפור אישית- היה מעולה..

הוספת תגובה
אביתר ודריה-תמונה
אביתר ודריה
וילה בניטה
5
22/08/2011

התחתנו ביום חמישי האחרון (18.8.11), ואת הארגונים של יום החתונה הכלה החליטה לבחור לעשות בוילה בניטה... הוילה מעוצבת בצורה יפהפיה, ודליה היא פשוט אישה מקסימה וחייכנית שמפנקת את... ארחים ודואגת לכל הפרטים הקטנים... לכלה נשאר רק להתאפר, לעשות עיצוב שיער ולנסוע לאולם! היינו כל כך מרוצים עד שנשארנו שם ללילה נוסף!

הוספת תגובה
דנה ואיציק-תמונה
דנה ואיציק
מדהימה
5
17/08/2011

כשחיפשתי מקום לשיער ואיפור הגעתי לדליה ומיד ידעתי שזה המקום. ואכן ביום החתונה דליה לא אכזבה. הגעתי ם המלוות לוילה בניטה שם חיכתה לנו ארוחת בוקר מפנקת במיוחד ושם הכל זרם בזמן וללא... לחץ. האיפור היה מדהים, כך גם מעצב השיער שהמליצה עליו... אחרי החתונה חזרתי ללון ביחידת הצימר שהייתה נקייה, נעימה ומטופחת. למחרת בבוקר שוב התפנקנו בארוחת בוקר טעימה וכיפית. בקיצור יום החתונה היה מושלם מבחינתי...ממליצה בחום.

הוספת תגובה
סיון ודותן-תמונה
סיון ודותן
בזכות דליה הייתי הכי יפה ביקום!
5
13/02/2011

חוץ מזה שדליה היא מאפרת פשוט מדהימה, יסודית ורצינית, היא אישה איכפתית!!! דליה הייתה קשובה לבקשות ולרצונות שלי ואיפרה אותי לחתונתה שלנו שהייתה בשישי בשעת בוהוריים. האיפור היה עדין... ומיוחד וממש לא כבד. חוץ מזה היא ליוותה אותי מהרגע הראשון שדיברתי איתה (כמעט שנה לפני כי אני שרוטה של לסגור מראש) ועזרה לי לבחור תכשיטים והייתה שם פשוט כדי להקשיב לכל שיחרורי הקיטור שלי עם הלחץ בהכנות לחתונה. דליה הגיעה אלי בבוקר החתונה ואיפרה גם את אחותי וחמתי וכולן היו פשוט יפיפיות!!!

הוספת תגובה