גוטליב תהילה - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גוטליב תהילה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על גוטליב תהילה

רתם ורשף-תמונה
רתם ורשף
המלצה חמה על תהילה גוטליב
5
14/10/2010

המלצות חמות על תהילה המדהימה, הייתה מאוד סבלנית באיפור הנסיון וקלעה ישר לטעמי. חיפשתי משהו עדין אבל מיוחד ולא להרגיש מאופרת מדי ובלי שהייתי צריכה לבקש היא עשתה בדיוק את... ר היה מחמיא ולא הפסיקו להחמיא לי עליו. בנוסף הוא היה מאוד עמיד והחזיק כל הערב אפילו שהחתונה הייתה בסוף אוגוסט, הוא ממש לא ירד או נזל כמו כלות אחרות שמתלוננות. חלק מאוד חשוב הוא היחס הטוב, הסבלנות והרוגע, בדיוק מה שהייתי צריכה בקרבתי ביום המרגש והמלחיץ הזה. תודה על חווית שירות מעולה ועל היחס אישי!

הוספת תגובה
שרון וגדעון-תמונה
שרון וגדעון
אין דברים כאלו
5
15/09/2010

את תהילה ראיתי בפעם הראשונה כשהיא איפרה חברה שלי לחתונה וישר החלטתי שהיא זו שאני רוצה שתאפר אותי בחתונה שלי. באיפור נסיון נתתי לה לעשות מה שהיא חושבת, כי ישר הרגשתי שאפשר לבטוח... ה. תהילה היא מקצוענית אמיתית. ביום החתונה תהילה הגיעה עם המון מצב רוח טוב, כל הבנות שהיו איתי בבית התאהבו בה, היא איפרה אותי, את אמא שלי, חמתי והאחיות שלנו. אמא שלי, חודש שלם לפני החתונה, הייתה לחוצה שלא נספיק לצאת בזמן וברגע שהיא פגשה את תהילה היא נרגעה. תהילה איפרה את כולן בהמון סבלנות וכולן בטחו בה בלב שלם, אף אחת לא הייתה צריכה להגיד לה מה ואיך, תהילה פשוט קלעה בול אצל כולן. כולן יפיפיות אבל באותו ערב אין מילים לתאר כמה הן היו יפות בזכות האיפור של תהילה. ואני, אני כל כך שמחה שבחרתי את תהילה שתאפר אותי, האיפור יצא עדין, נקי וכל כך יפה אבל הכי חשוב שנראיתי אני, לא הרגשתי מחופשת. יצאנו להצטלם כשעוד היה ממש חם, האיפור נשאר כמו שהוא היה בהתחלה! קשה לי להביע בכתב כמה שתהילה מדהימה, אני ממליצה לכולן שתהילה תאפר אתכן ביום החתונה. מדהימה מדהימה מדהימה :) תודה תהילה!

הוספת תגובה