איזק -Izak Men's Wear - חליפות חתן: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereServiceCustomPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

איזק -Izak Men's Wear

052-3644025
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • בגדי חתן, בגדי ערב לגברים, חליפה לשושבין

  • השירות
  • קנייה, תפירה אישית

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, מידות גדולות

  • מחיר
  • 2000 עד 5000 ₪

איזק -Izak Men's Wear

קצת על העסק

איך מגיעים לאיזק -Izak Men's Wear

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

22.05.2016

חליפת חתן לסתם יום של חול...

אל תאחסנו את חליפות החתן שלכם עדיין!

איזק -Izak Men's Wear - חוות דעת

דירוג גולשים

2.5
איכות
3
שירות
3
זמינות
3
מחיר
1

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על איזק -Izak Men's Wear

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
L_H-תמונה
L_H
לא מומלץ, לא לכל אחד
2.5
29/06/2015

אל IZAK הגעתי משום שחיפשתי משהו שונה ואחר מכל מה שמוכר וידוע (זארה, קסטרו וכו') בעיקר מפני שכל חליפות ה-CUSTOM MADE האלה נראות נורא על גברים בעלי מבנה גוף רזה כשלי. המוכר בחנות... הבטיח לי חליפה בהתאמה מושלמת: בד תואם למכנסיים ולג'קט, התאמה למידות הגוף, "יהיה מושלם" הוא סיכם, "אל תדאג". תכל'ס? הבטחות לחוד ומציאות לחוד: החליפה שמדדתי בחנות הייתה גדולה עלי ב-4 מידות, אבל אהבתי את מה שראיתי כשהמוכר "שיחק" עם החליפה והתאים אותה איכשהו למבנה הגוף שלי, ואהבתי את העובדה שהבטיח כאמור תפירה אישית. כשבאתי למדידות עם המעצב נוכחתי אחרת: המעצב לא תופר מחדש, אלא מתקן את הקיים. אכזבה רבתי. המדידה השניה גילתה שההתאמה למידותי רחוקה מלהיות מושלמת כפי שהובטח ונדרש תיקון נוסף שגם כן לא צלח. המעצב ניסה למכור לי סיפורים שהחליפה נראית טוב ואני בטיפשותי השתכנעתי, אך כשראה אותה מישהו זר עלי ואמר שזה "לא נראה טוב" (ציטוט), שבתי אל המעצב שלקח אותי ל*תופרת* "שלו", וזה בכלל היה הלם מוחלט! המעצב לא מעצב ולא נעליים. כל תפקידו בכח היה לנעוץ כמה סיכות בחליפה ואת עבודת התפירה עשתה בכלל מישהי אחרת. כשהערתי לו שהובטחה לי התאמה מושלמת למידות הגוף שלי, אמר לי: "**** לא מבין כלום מהחיים שלו" (התכוון למוכר שמכר לי את החליפה). בסופו של דבר, אחרי שלושה (!) תיקונים, איכשהו יצא בסדר מינוס ולא מעבר לזה. המחיר מופקע ומופרז ולא שווה אפילו לא 1/3 ממה ששילמתי על החליפה (מכנסיים+חולצה+ג'קט = 3,000 ש"ח!). הכסף שולם לבית העסק כולו מראש ואני הייתי כבול, ללא יכולת לבטל את העסקה (כולה או חלקה). תיקון אצל תופרת אפשר לעשות גם למכנסיים של זארה או קסטרו. בשביל זה לא הולכים לחנות "מעצבים". לא מומלץ.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מור ושי-תמונה
מור ושי
מומלץ בחום!!!
5
18/12/2011

בעלי (-זה עדיין מוזר) התעקש על חליפת שלושה חלקים לחתונה אבל כל מה שהוא מדד בכל מיני חנויות (רשתות, חנויות מעצבים) ניראה כבד ומבוגר, עד שהגענו לאיזק. המוכר שם היה מקסים (דודו),... תאים לו מיד חליפה מבד קליל שישבה עליו בול - החמיאה לו מאוד, ניראתה "שיקית" ומגניבה (להבדיל מכל החליפות שהוא מדד במקומות אחרים) והייתה לו נוחה במיוחד. הוא קיבל עליה מחמאות רבות והיה מבסוט ממנה לגמרי! המחיר לא זול במיוחד, אבל שווה כל שקל!

הוספת תגובה
odelia-תמונה
odelia
וואוו! אסור לכם לפספס! מומלץ לגברים במידות קטנות
5
28/05/2011

אנחנו חיפשנו אחר החליפה המושלמת בכל החנויות המוכרות של חליפות לחתנים ובאף אחת מהן לא נתקלנו בבגדים כה איכותיים ובשירות כל כך מעולה. בזמן בו היינו כבר מיואשים מהחיפוש אחר חליפת... ן במידות קטנות שתהיה גם עם מראה מיוחד הגענו בהמלצת חברה לאיזק. שם היה דודו הנהדר והמקסים שעזר לנו להתאים לבוש לחתן המיועד שיצא כל כך מאושר מהחליפה!!! ממליצים בחום לכל מי שמחפש יותר מסתם חליפת חתן ומעוניין לקבל שירות ללקוח לעילא ולעילא!

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
מבחר גדול ויחס אישי ומקצועי
4
01/02/2011

הסתובבנו לא מעט לחפש חליפה לחתן ואחרי שעברנו בהרבה רשתות, שמענו המלצות על IZAK בדיזינגוף והחלטנו ללכת לבדוק מה יש להם להציע. המבחר היה מאוד גדול והיחס היה מקצועי, מקסים, אישי... וד לא לוחץ (בניגוד להרבה חנויות אחרות). המחיר היה קצת גדול עלינו ולכן החלטנו לוותר אבל אם יש לכם תקציב ואתם רוצים משהו יפה יותר מהחליפות הסטנדרטיות, תבדקו מה יש להם להציע...

הוספת תגובה
איתן ויאנה-תמונה
איתן ויאנה
אין מה להגיד- הבנאדם תותח!
5
27/01/2011

קניתי בחנות בגדים לחתונה של אחותי ושנתיים אחר כך לחתונה שלי, הצוות בחנות ובראשם איזק תותחים ויודעים בדיוק מה יתאים לכל חתן! אני מתגורר בארה"ב ולפני החתונה שלי חיפשתי בגדים בעשרות... חנויות, שום דבר שמדדתי לא מתקרב לאיכות ולעיצוב של איזק! לא זול, אבל שווה כל שקל!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים