כריסי-עיצוב פרחים לחתונות - עיצוב אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

כריסי-עיצוב פרחים לחתונות

052-2252949
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עיצוב אירוע

  • האירוע
  • בר/בת מצווה, ברית/ה, חתונה, מסיבה, אירוע עסקי

  • עיצובים
  • פרחים, זרי כלה, חופה, מרכזי שולחן, קישוט מכוניות

כריסי-עיצוב פרחים לחתונות

קצת על העסק

איך מגיעים לכריסי-עיצוב פרחים לחתונות

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כריסי-עיצוב פרחים לחתונות - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על כריסי-עיצוב פרחים לחתונות

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אניה ורונן-תמונה
אניה ורונן
איכות וזמינות בהתראה קצרה
5
07/02/2015

למזלנו הגענו לקריסי כשבוע לפני החתונה מאחר והתוכניות הקודמות לא הצליחו. קריסי נענתה במהירות מדהימה לפנייה שלנו וליוותה אותנו לכל אורך הדרך משלב פגישת ההיכרות בהתראה קצרה דרך שלב... ההצעות השונות לעיצוב ועד לעיצוב עצמו ביום החתונה (עשתה דרך ארוכה מהמרכז לצפון). לא יכולנו לבקש עיצוב ויחס מקצועי ואנושי כל כל כפי שקיבלנו מקריסי. מומלצת ביותר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מומנטום-תמונה
מומנטום
מעוווווווולה!
5
19/10/2013

לא מזמן התחתנו באבו גוש (בוסתן), וההחלטה הכי שווה הייתה לבקש מקריסי לעצב את האירוע! היא הקשיבה לכל בקשה שלנו, והוסיפה המלצות וטיפים משלה. היא נתנה לנו הצעה די מעמיקה וכל ההבטחה... וגשמה לחלוטין! המחיר היה סביר מאוד – המון דורשים יותר ומספקים פחות ועם פחות מקצוענות. קבלנו כל כך הרבה מחמאות באותו לילה על הפרחים הנהדרים, קישוטי שולחנות, ועל החופה המעוצבת. אנחנו ממליצים בחום על קריסי לכל מי שהולך להתחתן ורוצה חתונה יחידה ומיוחדת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Risi Adler-תמונה
Risi Adler
חוויה מדהימה
5
18/08/2013

עבודה עם כריסי הייתה הנאה מוחלטת. היא הבינה בדיוק מה שרצינו ויצרה עיצוב טוב יותר ממה שאי פעם יכל לדמיין. היא מאורגנת, מוכשרת, יצירתי, ומדהים לעבוד איתה. היא נשארת רגועה תחת לחץ... וזה בדיוק מה הצרכים של כלה!) ומחיריה סבירים מאוד והיא עוזרת לך ליצור עיצוב יפה במסגרת התקציב שלך. אני ממליץ עליה לכל החברים שלי!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
einatval-תמונה
einatval
מעצבת מוכשרת ומקסימה!
5
16/11/2012

ממש כפי שכריסי הציגה את עצמה באתר מתחתנים ובבלוג, זוהי כריסי! מעצבת צעירה ומוכשרת, נעימה לעבוד איתה והכל במחיר שפוי! לאור המחירים האסטרונומיים לסידורי שולחנות, חיפשתי עבודות של... מעצב/ת שידברו אליי ויהיו במחיר סביר. הבלוג של כריסי מצא חן בעיני ואהבתי את הדרך בה הציגה את עצמה. קבענו בבית קפה שם צירפתי את אחותי ואמי. כבר מההתחלה היה חיבור והרגשתי שהיא מבינה את הכיוון שלי. כריסי לא הסתירה את התלהבותה להתחיל לעבוד! סיכמנו על עיצוב קלאסי, נקי, בגוונים של לבן וורוד עתיק עם נגיעות של סגול. כריסי היתה מקסימה לאורך כל הדרך וסובלנית ביותר (שינינו את סידורי השולחן לא מעט פעמים) והכל עם חיוך ובהתלהבות רבה! סמכתי על כריסי לחלוטין וידעתי שתעשה עבודה טובה ואכן בחתונה כריסי התעלתה על עצמה, השקיעה מאוד ועשתה עבודה מדהימה! היא שדרגה את האירוע ונתנה בו נופך שלה. יש לציין שבמסגרת העיצוב, כריסי הכינה זר לכלה וסיכה עם פרח לחליפת החתן. כריסי בהחלט שווה את הכסף, היא כשרונית ויצירתית, אמונה והגונה והיה כיף לעבוד איתה. ממליצה בחום! כריסי, תודה רבה ובהצלחה בהמשך הדרך. עינת וגל.

הוספת תגובה
יעל -תמונה
יעל
עיצובים יפיפיים ומעצבת מקסימה!
5
19/09/2012

התחתנו ביום שישי האחרון בחצר של וילה פרטית וכריסי עיצבה עבורנו את האירוע כולו. כריסי הבינה מיד את צרכי המקום והרצונות שלנו והצליחה לקלוע בול. העיצוב היה מקסים, חגיגי ושמח ויצר... יוק את האוירה שרצינו. כריסי - המון תודה על ההשקעה, הכישרון והיצרתיות. לא יכולנו לבחור טוב יותר!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים