ניצוצות אירועים - ארגון והפקת אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 6 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ניצוצות אירועים - עמוד 6

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

55 חוות דעת על ניצוצות אירועים

שני ורן-תמונה
שני ורן
יניב דנן הDJ שיהפוך את האירוע שלכם למושלם!!!!
5
07/11/2011

יניב דנן הDJ מספר אחת בארץ!!!!!! יניב תיקלט בחתונה שלנו והפף אותה לאירוע הכי מושלם שיכול להיות!!!!! קודם כל יניב הוא בחור מדהים, חייכן עם המון מצב רוח ומאוד חשוב לו להתאים את... ו אל הזוג ואל סגנון המוזיקה שהם רוצים באירוע. נפגשנו כמה פעמים עם יניב ובכל פגישה התאהבנו בו מחדש!!!! תמיד הוא היה כל כך קשוב אלינו והציע לנו הצעות מיוחדות לשירים ולסגנונות מוזיקה שונים!!! שידענו שיניב דנן הוא הDJ היינו רגועים ובטוחים שהוא יעשה את האירוע שלנו להכי הכי מוצלח שיש!!! לבסוף באירוע הוא היה פשוט מושלם כל הזמן רקדו על הרחבה והיה כל כך שמח והכל בזכותו!!! קיבלנו המון המון מחמאות במהלך האירוע וגם אחרי מכל האורחים שהDJ היה מדהים ושאנשים שאף פעם לא רוקדים באירועים בחתונה שלנו רקדו והכל בזכות הDJ. יניב הוא מקצוען אמיתי שמבים בכל סגנונות המוזיקה ומתאים עצמו לכל סוג של קהל באופן מדהים! כל מי שרוצה שהאירוע שלו יהיה מושלם ומוצלח יניב דנן הוא הDJ בשבילו הוא פשוט מספר אחת והכי הכי חשוב הוא מקצוען אמיתי ובן אדם עם נשמה גדולה עם המון המון מצב רוח, יחס איכפתי ואוהב!!! בזכותו היה לנו אירוע מדהים!!! יניב המון המון תודה אתה מקסים ומקצוען אמיתי!!!! אוהבים רן ושני!!!!

הוספת תגובה
מעין וערן-תמונה
מעין וערן
אחלה בר!
5
24/10/2011

היה מעולה! ניצוצות זה הבר לקחת לאירוע שלכם! המקצועיות, ההקשבה, הסבלנות תשומת הלב לפרטים הקטנים, פשוט תענוג! אחלה אלכוהול, אחלה אנשים- ממש כיף! מומלץ בחום!

הוספת תגובה
אלעד -תמונה
אלעד
שירות ברמה גבוהה
5
28/09/2011

כפיר ושחר היו ממש חמודים לכל אורך הדרך, השתדלו והתאמצו שנצא מרוצים תמיד והשרו אווירה רגועה ונעימה. הם עזרו לנו והלכו לקראתנו במיוחד כשהיה צריך לגשר על פערים מול מקום האירוע בנושא... השתייה הקלה וכוסות (ממליצים לשים לב טוב מה אתם מקבלים ממקום האירוע, כנראה שזה לא מובן מאליו ויכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש). לקחנו את הבר הבסיסי עם עמדות קאווה וקפואים (הסתבר שלא עמדות בפני עצמן כמו שחשבנו, אלא חלק מהבר אבל לא משמעותי) והוספנו וויסקי איכותי ווודקה פרימיום שקנינו בנפרד. בקבלת פנים הברמנית הסתובבה עם כוסות שמפניה בין האורחים כמובטח. בסך הכל, למרות שלא ממש שמנו לב תוך כדי החתונה, אנו מניחים שהכל דפק כי היה נראה שהאורחים מרוצים. היתרון הגדול של ניצוצות שכן הרגשנו תוך כדי החתונה זה הברמנים והברמנית הנפלאים שעשו המון שמח, חייכו ורקדו כל הזמן והוסיפו המון לאווירה (רואים את זה יפה בסרט). בנוסף, הם דאגו לנו אישית כל הערב לשתייה איכותית שהבאנו במיוחד (שמו לב גם כשאחרים לקחו צ'ייסרים בשבילנו...כל הכבוד!) ובסך הכל היו ממש מקצועיים. לסיכום, אנחנו ממש מרוצים מהבחירה וממליצים בחום.

הוספת תגובה
Shimrit-תמונה
Shimrit
הבר המושלם!
5
02/09/2011

הבר של ניצוצות היה בר מדהים, היה את כל סוגי השתייה, כלום לא נגמר... באמצע החתונה הבר הפך לבר טרופי עם שייקים מדהימים אין אין אין על כפיר ושחר היו לנו גם בועות בטעם ערק שזה היה... שיא של האירוע וכולם התלהבו מזה!! קיבלנו מלא מחמאות גם אחרי האירוע על השירות הטוב והברמניות היפות :)

הוספת תגובה
ילנה וסטס-תמונה
ילנה וסטס
ניצוצות שירותי בר
5
20/07/2011

בר ניצוצות בר לאירועים ובר אקטיבי מצויין!!!! כפיר - מקסים נותן שרות מעולה הצוות - מקצועי ואדיב!!!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!!!!!!כל מילה נוספת מיותרת בר מגוון שרות מצויין אין דברים כאלה

הוספת תגובה
tal&yuval -תמונה
tal&yuval
הבר אקטיבי מספר אחד בארץ
5
07/06/2011

שחר לקח אותנו יותר מסתם לקוחות נהננו ממנו מאוד כל מה שביקשתי ממנו לעשות הוא ענה בחיוב ומעבר לזה הוא ביצע הכל כבקשתי ולפי הלוחות זמנים שלי בקיצור לפעמים כדי להשקיע כדי לקבל אין... ייהם בעולם וממליץ בחום ואהבה

הוספת תגובה
אורלי ויניב-תמונה
אורלי ויניב
המלצה חמה לכולם ותודה לכל צוות ניצוצות
5
10/04/2011

תודה רבה על שהפכתם את האירוע שלנו לחגיגה מושלמת, מרגשת ומיוחדת במינה.עזרתם לנו להפוך את החתונה למשהו שאף פעם לא נשכח.זאת בזכות הבר משקאות חריפים והבר אקטיבי, הבר נוצץ והבר... שפשוט אין לתאר במילים עד כמה דברים אלו גורמים לחתונה להראות בכמה רמות מחתונה פשוטה ותודה רבה לכפיר ושחר אשר עזרו נתנו לנו יחס חם ומיוחד וידעו לעזור לנו לא רק בחתונה אלא גם בחינה.תודה רבה מעומק הלב וממליצים עליכם בחום לכולם.

הוספת תגובה
berco -תמונה
berco
ניצוצות הפקת אירועים!
5
29/03/2011

ניצוצות בבעלות כפיר ושחר נתנאל עשו לנו פשוט את האירוע! הבר המדהים המגנטים הצוות הנפלא ועוד הפתעות... אני ממליץ בחום ללכת אליהם בהכנות לאירוע, הם נתנו לי הרגשה של אבא ואמא, הם היו... צמודים אלינו מרגע הצעת הנשואים ועד כמה שבועות לאחר החתונה! פשוט שירות מעולה!

הוספת תגובה
Roei וRoei-תמונה
Roei וRoei
ניצוצות שרותי בר והפקת אירועים
5
03/01/2011

איזה אירוע הפיקה לנו חברת ניצוצות!!! אי אפשר לתאר את הערך המוסף של חברת ניצוצות לחתונה. החל ברגע הגעתנו לגן האירועים קיבל אותנו כפיר כשהבר כבר מוכן לקראת האורחים. שפע של אלכוהול... נמזג ע"י ברמניות מקצועיות ואדיבות. צעצועים בשפע נמסרו לעבר האורחים החוגגים במשך כל הערב. והכי חשוב שירות עם חיוך במשך כל הערב! האירוע הסתיים אחרי שתיים בלילה ולצוות היה שפע של סבלנות להמשיך ולפל בכל בקשות האורחים.

הוספת תגובה
מירב ומירב-תמונה
מירב ומירב
מומלץ! מומלץ! מומלץ!
5
15/12/2010

התחתנתי בספטמבר 2010 בירושלים. כחלק מההכנות לחתונה ואחרי המלצות פגשתי את שחר נתנאל. שחר נתן לי הרגשה טובה ומשוחררת. הוא עזר ופינק מכל הלב...הרגשתי שאני לא באה לעוד "אחד מהתעשייה"... אלא לנותן שירות שבאמת מאמין ואוהב את מה שהוא עושה! שחר היה אחראי באירוע על הבר, כולל שתייה וברמנים. כמו כן סיפק לנו גם כל מני הפתעות בחתונה כמו טבעות/שרשראות נוצצות וכד'. אני חייבת לציין שנתקלתי באדם צעיר, מלא אנרגיה ואהבה והכי חשוב מבחינתי מקצועי ואמין. אני בהחלט מרגישה שקיבלתי תמורה טובה לכסף שלי!!! מה שאי אפשר להגיד על הרבה נותני שירותי שנתקלתי בהם במהלך ההכנות לחתונה. . ממליצה בחום! והכי חשוב..מזל טוב

הוספת תגובה