גלית עיצוב והפקת אירועים - עיצוב אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גלית עיצוב והפקת אירועים

053-9384737
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אטרקציות, עיצוב אירוע, השכרת ציוד, ארגון והפקה

  • האירוע
  • בר/בת מצווה, ברית/ה, חתונה, מסיבה, אירוע עסקי, שבת חתן

  • מיוחדים
  • אירוע בטבע, אירוע קונספט

  • אטרקציה
  • בלונים, מגנטים, הפרחת יונים, בועות, מופעי לייזר

  • עיצובים
  • פרחים, זרי כלה, עיצוב בבלונים, חופה, עיצוב פירות

גלית עיצוב והפקת אירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לגלית עיצוב והפקת אירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

גלית עיצוב והפקת אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על גלית עיצוב והפקת אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
סיגלית-תמונה
סיגלית
גלית - שירות מקצועיות ויצירתיות נדירים - המלצה חמה
5
30/01/2019

גלית עשתה לנו את האירוע . המילים מתקשות להעביר את הכרת התודה התוודעתי אליה מאירוע שהפיקה מס' חודשים לפני האירוע שלי, וידעתי שאותה אני רוצה . סמכתי עליה בעניים עצומות. היא הגיעה... מהצפון לראשון לציון והרימה הפקה ועיצוב יצרתיים , מקצועים ומדהימים שהשאירו אותנו ואת צוות האולם פעורי פה. אם זה הנראות והעיצוב המדהים והמושקע שלא חסכה בדבר, אם זה ההפקה הקסומה במהלך הערב , הכל תקתק כמו שעון והיה מעבר למצופה, אם זאת עמדת הקינוחים היפיפיה . והכל זה באדיבות סבלנות ותודעת שירות נדירה. הגיעה עם צוות ונשארו עד סיום האירוע . פשוט מדהימה .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lidor-תמונה
Lidor
עיצוב וניהול אירוע
5
22/05/2018

גלית היקרה! מהשיחה הראשונה כבר מרגישים איזה אישה מיוחדת את! נעימה ומקסימה- ידעתי שאני בידיים טובות! אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על העיצוב המהמם שעשית, על כך שמהרגע הראשון שנכנסו... אולם האנרגיות היו טובות ומיוחדות בזכות העיצוב. האירוע תקתק כמו שצריך, היינו עם ראש שקט כל החתונה בזכותך ויצאנו עם חיוך ענק והרבה תשבוחות על אירוע מעולה. תודה רבה לך הכל!! את מדהימה, מבפנים ומבחוץ � אוהבים המון! לידור ומאור.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סופי -תמונה
סופי
עיצוב חתונה
5
22/07/2017

תקשורתית , מאד נוח ונעים לעבוד עמה זורמת עם הרצונות , מכוונת ומייעצת ביום החתונה שלחה לי תמונות לנייד שהגענו לאולם נדהמתי מהיופי ! הכול תאם את הרצונות שלנו ! קיבלנו... ן מחמאות ממליצה בחום !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ayelet-תמונה
Ayelet
גלית מעצבת מיוחדת במינך
5
05/07/2016

גלית יקרה, רצינו לומר תודה רבה על העיצוב הקלאסי המהמם בחתונתנו💖 לקחת חלק חשוב ביום המיוחד בחיינו, בחן, בסבלנות, בגישה הנעימה שלך. הגן, האולם היו נראים כ"כ יפה ולטעמנו והרבה... ותך. ממליצים בחום. אוהבים ומעריכים אביעד ואיילת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yg-תמונה
yg
גלית המדהימה!
5
20/06/2016

אל גלית הגעתי דרך האולם בו התחתנו. בפגישה הראשונה אמרתי לה שיש לי רעיון כללי מאוד בעיצוב החופה והשולחנות, אבל לא חשבנו על התקציב. לאחר חשיבה עם בן הזוג על תקציב, חזרנו אל גלית,... שר בנעימות וברגישות שלה עברה איתי יחד על האפשרויות שיש בתקציב שלנו. העיצוב של השולחנות היה כפרי ועדין, ממש כמו שדמיינתי שיהיה (זה היה צמוד לשבועות אז היו חמניות ואלמנטים כפריים). החופה היתה מהממת- בהתחלה סגרנו עם גלית על בד מסוים שיהיה (לאור התקציב) וכן שורת פרחים, ובסופו של דבר היא הוסיפה עוד בדים, ללא תוספת תשלום ובלי שעידכנה אותנו, וזה ריגש ושימח אותי מאוד! קיבלתי מחמאות רבות על העיצוב המושקע והפשוט גם יחד של השולחנות והחופה! לכל אורך הדרך גלית היתה קשובה, כנה, פנויה לכל התייעצות ודילמה שהיתה לי לגביי העיצוב, ותמיד נתנה תחושה שהיא רוצה שיהיה לנו את העיצוב הכי טוב שאפשר בתקציב שלנו (היא גם לא ניסתה לשכנע אותנו להעלות את המחיר של התקציב). ממליצה של גלית בחום!!!! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים