פרה אדומה - עיצוב ארועים - עיצוב אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פרה אדומה - עיצוב ארועים - עמוד 2

דירוג גולשים

4
איכות
4
שירות
4
זמינות
4
מחיר
4

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על פרה אדומה - עיצוב ארועים

Liraz Tamam-תמונה
Liraz Tamam
אלון המעצב הגדול מכולם!
5
19/10/2012

אלון עיצב לי את האולם קסנאדו בפ"ת. עשה לנו חופה מהממת ביותר, מושקעת שלא מפסיקים להתלהב ממנה! היה יצירתי ומקצועי לאורך כל הדרך, תמיד זמין וקשוב. לא מנסה לדחוף עוד דברים בכוח-חשוב... מאוד. אפשר לסמוך עליו במאה אחוז. מומלץ!!!

הוספת תגובה
violet-תמונה
violet
חופה מהממת
5
09/04/2012

לאלון הגענו דרך גן אירועים גדות . אפילו שבחרנו בחופה די פשוטה (חופה יפנית עם שלושה מפלסים למעלה) אלון עיצב אותה בטוב טעם !!! סידורי פרחים הלבנים היו מעולים. תודה רבה אלון יש לך... ישרון מיוחד.

הוספת תגובה
שחר ואליה-תמונה
שחר ואליה
אלון עיצב לנו אירוע של פעם בחיים
5
12/03/2011

התחתנו ב"אלה" ב22.2.2011 לאחר שישבנו אצל אלון במשרד כדי להחליט פרטים סופיים לגבי העיצוב החלטנו שאנחנו נותנים לו יד חופשית ומלבד צבע המפות לא בחרנו כמעט כלום. אלון עיצב לנו אירוע... של פעם בחיים. לא היה אורח אחד שלא שאל מי המעצב וציין לטובה את מראה האולם. החופה הייתה מאלפת וניכר שלא פיספסו שום פרט. אלון הוא מקצוען אמיתי ובעל מקצוע יחיד במינו. אנחנו יודעים מי יעצב לנו את האולם באירועים הבאים זאת כבר בכלל לא שאלה. לבסוף גם המחיר היה מעולה ביחס למתחרים ולא הרגשנו שזרקנו כסף לחינם. אוהבים אותך אלון , תודה ענקית על הכל שחר ואליה עזרא

הוספת תגובה
ליטל -תמונה
ליטל
אלון אתה מוכשר בטירוף!!!!
5
11/01/2011

אלונוש'- אין מילים... באמת אתה מוכשר ברמות!!! החופה הייתה מהממתתתתתתתת העיצוב מדהיםםםםםםםםםםםם הקפדנות והפרפקציונזם בולטים אצלך במיוחד.. אנו כל כך שמחים שבחרנו.... פרה... ))))))

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת