צ'יק-צ'אק צילום אירועים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

צ'יק-צ'אק צילום אירועים

053-7931209
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • מגנטים, סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, תת ימי, רחפן, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי, עבודת יד

  • מחיר לסטילס
  • 500 עד 3000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 4000 עד 6000 ₪

צ'יק-צ'אק צילום אירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לצ'יק-צ'אק צילום אירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

צ'יק-צ'אק צילום אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

4.5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

61 חוות דעת על צ'יק-צ'אק צילום אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
עדן -תמונה
עדן
אכזבה
1.8
04/09/2016

שלום, התחתנו ברויאל גרדן בפתח תקווה בראשון לנובמבר 2015, תחילה נפגשנו עם שמוליק נציג של צ'יק צ'אק שהבטיח שנהיה מרוצים. כשהעלנו חששות כגון מה קורה כאשר לא יצלמו את כל בני המשפחה... וא טען שאצלהם זה לא קורה מכיוון שהצלמים מקבלים ממנו את עץ המשפחה הכוללת את רשימת כל ההורים והאחים. לצערנו הם לא צילמו את אחי בכלל בחתונה (לא תמונות סטילס ולא וידאו), לשמחתי יש תמונה אחת מהמגנטים שלא קשורים לצ'יק צ'אק. כמו כן הסביר שמוליק שכדאי לקחת לפחות צלם וידאו בשביל שיהיה לנו זכרונות של קרובי משפחה מבוגרים , לצערנו שוב לא היו צילומי שולחנות בזמן הארוחות. כשהסברנו את זה בהמשך קיבלנו תשובות מסיגל (מנהלת המשרד) ששמוליק לא עובד איתם יותר ולא הביעה התנצלות על המקרה המצער. סיגל גם התעקשה שנשלם את שאר הסכום מראש ולא היה מקובל עליה שנשלם .כשנקבל את שאר התמונות ולכן שילמנו הכל מראש בחודש האחרון נזכרנו שטרם קיבלנו את האלבום תמונות ואת שלושת התמונות המוגדלות שהזמנו על זכוכית יוקרתית איכותית ויפה. התקשרנו לברר ולהפתעתינו הסבירו לנו שהבעלים של צ'יק צ'אק התחלפו והם רק קנו את השם. הם לא הסכימו להכין לנו את התמונות המוגדלות מזכוכית. כשהגענו לקחת את האלבום תמונות מהחתונה הבעלים החדשים (לא מיהר לחשוף את שמו אך קלטתי את השם רובי לפי מה שהבנתי) לא הסכים לחפש לנו את האלבום תמונות בטענה שהוא בפגישה עם צלם ולא תיאמנו מראש פגישה, שביקשנו שיחזור אלינו בטלפון מכיוון שלא ניתן להשיג אותם בטלפון הוא אמר שאין לו זמן לחזור לטלפונים. הבנו שיהיה קשה מאוד להתנהל מול הבעלים החדשים. התאכזבנו מאוד ורצינו לשתף אתכם בחוויות שלנו על מנת שתשקלו אם מתאים לכם לשכור שירותי .צ'יק צ'אק. עם כל החסרונות אציין גם יתרון שהוא שהצלמים היו נחמדים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mm-תמונה
mm
ציק צאק היקרים
5
01/07/2015

אז כמובן שכל הספקים של החתונה הם חשובים,אבל לגבי הצילום אין פשרות!!!(וציק צאק מקום ראשון) קודם כל רצינו להודות לצוות המקסים הזה שהיה איתנו ונתן לנו את כל שביקשנו ,החל מצילומי... ראש שעשיתם לנו את התמונות למושלמות...אין לנו מילים...והחל מהסיור ועד לחתונה עצמה שהכל תקתק בזמן והיה כמו שחלמנו... צלמים שדואגים לך ונותנים את עצמם כמו שרק הם יודעים.. ממליצים בחום ציק צאק צוות צילום מס 1 !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ROTEMB-תמונה
ROTEMB
ממליצה בחום!!!!
5
18/06/2015

אנחנו מאוד מרוצים מכל צוות צ'יק צ'אק שמוליק וסיגל וכל צוות הצלמים שליוו אותנו. אנחנו ממליצים בחום ובטוחים שתהיו מרוצים!! רצינו לשבח את אודי במיוחד שהפך את היום שלנו למהנה ומושלם.... צילום ברמה הכי גבוהה שיש!!!! א-ל-ו-פ-י-ם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אמור וליאור-תמונה
אמור וליאור
אמור וליאור אלזרקי- החתונה!
4.8
17/05/2015

ברצוני להודות לצוות צ'יק צ'אק הנהדרים!!! החל מהזמינות בכל רגע במהלך אירגון החתונה, דרך אנדריי צלם הטראש האדיב, שסיפק לנו חוויה מעבר לתמונות מעלפות! ועד ליום החתונה שהתחיל עם אלכס... המקסים שהגיע לסלון כלות ולכל שאר הצוות הנהדר שחיכה לנו באולם!!! תודה רבה על חוויה בלתי נשכחת! בהחלט שווה כל שקל:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sarit-תמונה
Sarit
חתונה ב - 25/3 שרית וניצן
4.8
07/05/2015

עוד לפני שידעתי שאני מתחתנת תמיד אמרתי לעצמי וגם לבת זוגתי שלא משנה מה יהיה צ'ק צאק יהיו הצלמים שלי בחתונה ושאין סיכוי בעולם שבצלם לאירוע שלי אני מתפשרת. וכך היה 3 חודשיים לפני... חתונה שלנו הגענו לצ'יק צאק, היחס החם שקיבלנו כשהגענו כבר אמר הכל. התחתנו ב - 25/3 בראשון לציון, את היום שלנו התחלנו עם 2 צלמי סטילס, פיימון ואלכס התותחים!!! אלכס היה עם בת זוגתי ופיימון היה איתי בהכנות. שניהם דאגו להרגיע אותנו, להצחיק, להרגיש הכי טוב שיכול להיות. ייעצו לנו איפה לעשות את הצילומי חוץ (כמובן בלי להכריח אותנו) והכל זרם בכייף ביחד. בצילומי חוץ היו איתנו הכי סבלניים (אני יכולה באמת להודות ששיגענו אותם) ותמיד תמיד היה להם חיוך על הפנים ומצברוח טוב. לאחר הצילומים נסענו לסטודיו של צ'ק צאק ושם עשינו עוד צילומים, רק שרואים את התמונות אפשר להבין שזה המקום הכי יפה בעולם לעשות צילומים. לאחר מכן נסענו לאולם ושם קיבל את פנינו הצלם ודיאו שמיד היה בנינו חיבור, במהלך האירוע הצלמים היו סובבו אותנו בכל מקום שהלכנו, לא התעצלו לצלם את האורחים שלנו ששיגעו אותם גם לצלם אותם בכמה וכמה "פוזות" במהלך האירוע אפילו פיימון האלוף רקד איתנו ועשה לנו שמח באירוע. בקיצור זוגות יקרים אין לי ספק שבחירת צלם זה הדבר הכי חשוב באירוע ועם יד על הלב אני ממליצה מכל הלב על חברת צ'יק צ'אק אין לי ספק לרגע שלא תתחרטו על זה לרגע!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים