מיקי סויסה - אופנה פרסום ואירועים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מיקי סויסה - אופנה פרסום ואירועים - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

41 חוות דעת על מיקי סויסה - אופנה פרסום ואירועים

גיל -תמונה
גיל
פשוט וואו !!!!!
4.8
23/11/2013

הגעתי למיקי ונועם דרך מישהי שאני מכירה והמליצה בטירוף ! נפגשתי עם נועם ועל הפעם הראשונה בלי לבדוק שום צלם אחר ואחרי שצפיתי באינספור תמונות מדהימות באינטרנט היה לי ברור שהוא הצלם... שלנו ! בן אדם אדיר , סבלני , זורם , כיפי , קליל , לא חשבתי על שום לוקיישן לפני הצילומים נועם אמר שאנחנו פשוט נזרום וכך היה , בזכות נועם היום הכי מדהים בחיים שלנו הפך ליותר מדהים ! הכל תקתק כמו שעון , הצוות שהגיע עם נועם היה אחלה , התמונות יצאו מהממות !!! כמה יצירתיות ורעיונות בבן אדם אחד ! גם שהיו לי בתור כלה כל מיני שטיקים ודברים די מעצבנים הוא פשוט מינף את זה ועשה את הכל לכל כך נהדר ! לא יכולנו לבחור צלם טוב יותר לחתונה ! אחרי החתונה הכנת הסרט עם התיקונים , האלבום וההגדלות הכל יצא איכותי , מהיר , יפה ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ולהמליץ על נועם בכל הזדמנות ! וחשוב לציין שברמה האישית הוא פשוט גבר שבגברים ! אז ללא כל ספק - הכי טוב שתבחרו !!! נועם תודההההה ממני ומדניאל :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה ועידן-תמונה
דנה ועידן
מיקי ונועם
5
12/11/2013

אין מילים! מיקי ונועם פשוט מוכשרים. הבחירה שלנו בהם פשוט היתה אחת הבחירות הטובות שעשינו במהלך כל ההכנות והאירוע שלנו. הקלילות, הזרימה, ההרגשה הטובה והשמחה שהם הקיפו אותנו במהלך... כל היום היתה מדהימה! מעבר לכך נועם תמיד היה זמין וסבלני, ענה לכל שאלה והתלבטות שהיתה לי בנוסף לכך הם הפתיעו אותנו באירוע והכינו לנו קליפ מדהים של ההכנות והמפגש שלנו. אחד הדברים שאהבתי אצלם לפני שסגרנו איתם היתה הראיה האמנותית שלהם והוידאו שממש נוגע בלב ומרגש. אמנם עוד לא קיבלנו את האלבום הערוך והוידאו (עברו רק שבועיים מהחתונה) אבל מה שראינו עד עכשיו פשוט עמד בציפיות שלנו! תודה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דננה-תמונה
דננה
נועם סלח!
5
15/10/2013

על פניו צילום באירוע החתונה זה בין הדברים הפחות חשובים לכלה , עד לחתונה התעסקתי בעיקר בבחירת השמלה, איפור שיער, עיצוב האולם וכו' וכו'... את הצלם, בעלי הטרי בחר. אל נועם הגענו... ך חברים קרובים שהתחתנו והיו מרוצים. אני יכולה להגיד לכם, שבדיעבד הצלם זה הדבר הכי חשוב!!!! תחשבו על זה רגע- הצלם זה איש המקצוע היחיד שמתחיל ומסיים איתכם את היום המטורף הזה! נועם ליווה אותי מהצהריים, הגיע לחדר במלון עם אישיות מצחיקה וקלילה שהוסיפה אווירה מאוד חיובית (!!). לאורך כל צילומי החוץ נועם היה תותח, בחר לנו לוקיישנים מדהימים, זרם איתנו, היה קשוב לרצונות שלנו ופשוט נתן ליום הזה לזרום בכיף והתוצאות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת!!!! נועם ושני אנשי הצוות הנוספים שהצטרפו בערב היו מעולים! הם תיעדו כל רגע מרגש ומצחיק ובצורה מאוד נוחה וכיפיית מבלי לדחוף או להפריע לשאר האורחים- ההיפך, לכולם יש תמונות מהממות מהחתונה שלנו :) בקיצור- אם בא לכם שהיום הזה יעבור בצורה הכי מגניבה וכייפית ושהתוצאות יהיו מעולות- אני ממליצה לכם בחום על נועם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Linoy-תמונה
Linoy
מיקי ונועם האלופים- אין כמוכם
5
02/10/2013

אחותי הגדולה התחתנה בחודש אוגוסט שזה לא חודש פשוט לצילומים וזה משהו שיכול להיות מאוד מייאש! אבל נועם ומיקי הפכו את זה לחוויה ענקית! הצילומים היו כייפים, מצחיקים, מרגיעים והכל... כות נועם! אחריי יום עמוס של הכנות בהן הוא נכח וכמובן הרגיע, שהמשיך לאירוע עד אור הבוקר ולרגע אחד .. נועם וצוות הצלמים שלו לא נח לרגע ודאג שייצאו המונות הטובות ביותר ושרגע אחד לא יתפספס! אין ספק שהבחירה בנועם כצלם שיתעד את האירוע המדהים הזה הייתה בחירה מצויינת ! תווודהה - אין על הכישרון האדיר שלך ומלבד זה על האישיות !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי וירון-תמונה
עדי וירון
עדי וירון (האיטלקים )חצר נצר 20.08.2013
5
01/09/2013

הגעתי לנעם ומיקי דרך הפייסבוק אחרי שעקבתי אחריהם במשך כמעט שנה וראיתי וצפיתי בכול התמונות שלהם ובכול הקליפים שלהם...ובכול פעם נדהמתי מחדש! מהמקוריות..מההשקעה ומהעובדה שכולם נראו... לי יפים! התמונות של כולם היו מדהימות, הקליפים היו מיוחדים, קלאסיים ,איכותיים ומקוריים! ידעתי שברגע שאני אקבל את הצעת הנישואין דבר ראשון אני אפנה אליהם! ואכן כך היה...הם הראשונים(והאחרונים) שפניתי אליהם וידעתי שאין לי צורך לבדוק יותר כי תמונות וקליפים ברמה כזאת לא ראיתי אף פעם! ואכן לא טעיתי..יום החתונה הגיע- והייתי אחת הכלות היותר לחוצות אם לא הכי לחוצות ומהרגע שנעם ודרור הגיעו אליי לסלון כלות (רוני פרנקל) ירד ממני כול הלחץ והרגשתי כמו מלכה! איזה יחס קיבלתי, איזה פירגונים והחשוב מכול איזה ת-מונות. כמו מהקטלוג 2013 של רוני פרנקל...הכול היה מושלם.בנוסף נעם נתן את כול כולו ובבוקר החתונה לפני הגעתו אליי,הוא עבר קודם במלון של בעלי, ששהה שם יחד עם חברינו מאיטליה(אנחנו תושבי איטליה-ישראלים שבאו להתחתן בארץ הקודש) וגם להם הוא עשה תמונות מדהימות וקטעי וידאו מתחת למים. אחכ נסענו כולנו יחד (היו לנו 7 מלווים) להצטלם(ביותר מ 4 אתרים) ומשם לאולם שגם שם כמובן היו תמונות ייוצאות דופן לאורך כול הערב. אהבתי במיוחד את המקוריות,המקצועיות, את העובדה שהם לא נחו לרגע במהלך כול הערב(חתונת אוגוסט) ושהתמונות חוץ יצאו מדהימות! הקליפים מיוחדים ברמות שלא חלמתי!כול האירוע כול תשומת הלב הייתה סביבי וסביב החתן,כול הערב צילמו אותנו ללא הפסקה-הרגשנו שחקנים בטקס חלוקת פרסי אוסקר! בנוסף חובה להוסיף שלאף אחד מהאורחים לא חסרה תמונה! ועוד איזה תמונותתתתתתת.אין מספיק מילים שיוכלו לתאר את הצוות המקסים שהיה לנו (1 וידאו,2 סטילס ו1 סטליס+וידאו

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רינת ותומר-תמונה
רינת ותומר
תומר ורינת -חתונה 14.02.2013
4.8
27/02/2013

היי לכולם, את נועם ומיקי הכרנו לאחר שביקשתי מאחותי לעשות סקר שוק, היא שמעה על נועם ומיקי מחברה והחלטנו להיפגש אתם . יש לי דבר אחד להגיד ...צמד מושלללללם!... יים וצעירים ברוחם. כל מי שרוצה תמונות לא שגרתיות מיוחדות וצלמים שיעשו לכם את החתונה , זו הבחירה המושלמת! כל החברים שלנו בחתונה התקשרו אלינו לשאול מאיפה הבאנו את הצלמים ונתנו פידבקים חיוביים עליהם. תמונות ווידאו זה הזיכרון שנשאר -וזה הכי חשוב . ממליצים בחום ,בלי לחשוב פעמיים. לא תתחרטו. :)))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קטי-תמונה
קטי
מיקי ונועם תותחים
4.8
27/12/2012

כשהתחלנו לגשש לגביי צלמים לחתונה קיבלתי המלצות מחברות שלי לגביי מיקי ונועם , אך עדיין רצינו לשמור על ראש פתוח , לאחר פגישה אחת עם מיקי הבנו שאין לנו מה לגשש!!!אין דברים כאלו... ך כל הערב הם לא זזו מאיתנו ; צילומי החוץ היו מקוריים מצחיקים בטירף ויצאו תמונות שלא חלמתי שייראו ככה , כל הצוות שמגיע מקצועי מדוייק בזמנים , אחרי שלושה ימים כבר קיבלנו תמונות...אין אין התלבטות מומלצים בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הילה וירון-תמונה
הילה וירון
מומלץ-מומלץ-מומלץ
5
16/12/2012

אל נועם ומיקי הגענו אחרי שפגשנו אותם בחתונה של זוג חברים קרובים. עוד לפני שידענו שאנחנו נתחתן, ידענו בוודאות מי יהיו צלמי החתונה שלנו! נפגשנו עם נועם וכבר ב5 דק׳ הראשונות סגרנו... איתו. בחור נחמד, זורם, מצחיק, מקצועי והכי חשוב- מישהו שיהיה כיף לבלות איתו יום שלם!!! התחתנו ביום מעונן ואפילו גשום ונורא נחלצנו מצילומי החוץ אבל מיקי והצוות כל כך מקצועיים שהם מצאו את המקומות הכי מיוחדים שיש וזה יצא מדהים! התמונות הוקרנו על גבי מסכים לאורך כל האירוע ולא הפסקנו לקבל מחמאות!!! פשוט תמונות מדהימות!!! כל האורחים הוקסמו ולא האמינו איזה תמונות אפשר לצלם ביום כזה. בחירת הצלם זוהי בחירה לא פשוטה וחשובה מאוד ואני יכולה לומר שאנחנו שלמים עם ההחלטה וכל כך שמחים! נועם, מיקי וכל הצוות היו מדהימים לאורך כל היום. גרמו לנו להרגיש בנוח, הכל הרגיש נורא טבעי, כייפי ומצחיק... כאילו הם עוד זוג חברים שהגיע לחתונה ועשו זאת בצורה כל כך מדהימה והכי חשוב- מקצועית.

הוספת תגובה
שירן ועמיחי-תמונה
שירן ועמיחי
איכות אחרת...
5
28/11/2012

לאחר חיפושים מפרכים, הגענו לנועם סלח דרך המלצות חמות מהאתר. שיחה קצרה בתל אביב הבהירה לנו שנועם יהיה הצלם בחתונה שלנו. נועם היה מקצועי, ענייני, עבודותיו מדברות בעד עצמן. מדובר... צלם מוכשר ואדם מקסים ואמין, היה חיבור נהדר, זרימה וגמישות. לאחר החתונה שנערכה ב6.11.12 קיבלנו את כל החומרים, כמות אינסופית של תמונות, שכולן איכותיות. אנו ממליצים בחום לכל הזוגות המתחתנים שלא יהססו וישכרו את שרותיו של נועם לצילום היום המאושר בחייהם.

הוספת תגובה
קרן ואורי-תמונה
קרן ואורי
מיקי ונועם היקרים! אין כמוכם!!!!!!!!!
5
18/11/2012

הגענו לנועם אחרי שנפגשנו עם כמה צלמים ועל ההתחלה ראינו שמדובר על צלם מיוחד במינו... בנאדם מקסים ונעים שגורם להרגשה כל כך טובה... ואחרי שראינו את האלבומים והסרט הבנו שמדובר כאן... ל מקצוען שאסור לוותר עליו! כמובן שסגרנו איתו... וזאת הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשינו! מיקי הגיע לצלם אותי בהכנות, הגיע בדיוק בזמן ולא הפסיק לצלם! לקח אותנו ללוקיישנים מדהימים, דאג לקחת אותנו לכמה מקומות בדיוק כמו שרציתי, ובכל לוקיישן יצאו תמונות כל כך מיוחדות, אומנותיות, מדהימות!!! פשוט אין מילים! מיקי פשוט מקצוען! יודע להוציא מכל אחד את התמונות היפות ביותר! באולם נועם הצטרף ועשה למשפחות מלא מלא תמונות מהממות! ואחר כך באירוע מיקי ונועם פשוט לא הפסיקו לצלם והצליחו לתעד ממש כל רגע ורגע! המלצה שלנו מכל הלב... אל תתלבטו! מדובר כאן על צלמים מקצועיים, יצירתיים, פשוט אמנים! וחוץ מזה הם אנשים כל כך מקסימים שכל כך נעים להיות בחברתם! אוהבים אתכם, קרן ואורי.

הוספת תגובה