לירז צור - צלמת - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

לירז צור - צלמת

052-6295255
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

לירז צור - צלמת

קצת על העסק

איך מגיעים ללירז צור - צלמת

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

לירז צור - צלמת - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על לירז צור - צלמת

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
sigalshm-תמונה
sigalshm
נפלאה!
4.8
01/06/2014

לירז צלמת נפלאה ומוכשרת ומעבר לכך, ולא פחות חשוב, מקסימה ונעימה. ליוותה אותנו ביום החתונה מהצהריים (באירוע עצמו צירפה עוד צלם) ויחד העברנו יום נעים, רגוע, שמח ונהדר! לירז הקשיבה... והתחשבה בנו וברצונותינו וכמובן שהתמונות יצאו מהממות! מומלץ!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sharon Cohen Orbach-תמונה
Sharon Cohen Orbach
צילום חתונה
5
10/07/2012

לירז הייתה הצלמת הראשונה איתה נפגשנו, ומיד ידענו שהיא הצלמת עבורנו.. הקשר איתה לפני, במהלך ואחרי החתונה היה מדהים- מאוד מסורה ואכפתית, נתנה שירות מאוד אישי ומהיר, הייתה מאוד... ה לרצונות שלנו, וזרמה מאוד עם הכיוון אליו אנחנו לקחנו את החתונה.. הנוכחות שלה הייתה כמעט בלתי מורגשת (וזה בדיוק מה שרצינו), ליוותה אותנו במהלך יום ארוך מאוד, ועשתה זאת בשמחה ובחיוך.. התמונות יצאו מדהימות- בהחלט רואים שצולמו מנקודת מבט של אשת מקצוע, והצליחו להעביר את כל אוירת היום... אנחנו ממליצים בחום :)

הוספת תגובה
נילית וניר-תמונה
נילית וניר
מדהימה!!
5
10/07/2012

לירז היא הבחירה המוצלחת ביותר שעשינו מבין אנשי המקצוע לחתונה שלנו. היתה לנו חתונה ביום שישי ברמת הגולן, בחוץ, בחום כבד ובנוסף לכל היה אובך. שום דבר מזה לא הפריע לה להוציא מהיום... זה תמונות פשוט מדהימות, וכל מי שראה אותן אמר שאין ספק שהיא מוכשרת בצורה בילתי רגילה. חשוב לנו ביותר לציין את הרוגע שהיא משרה ואת הבטחון שיש על מי לסמוך וברגע שסגרת איתה - אפשר להיות שקטים שהפינה הזו סגורה. מקסימה מקסימה מקסימה, בילתי מורגשת בזמן החתונה, קשובה לצורכי הזוג והכל תוך רוגע ושלווה ומקצועיות. אני רוצה לציין גם את צלם הוידאו שהביאה איתה - ניב - בחור מקסים ונעים שאין דברים כאלה. לא יכולנו לקבל טוב מזה!!!!

הוספת תגובה
ענבר וניר-תמונה
ענבר וניר
אין דברים כאלה!
5
28/03/2012

ראינו את לירז לראשונה בחתונה של בת דודה שלי וכל משך החתונה עקבנו אחריה לראות את נקודת המבט שלה. כשהגיעה ההצעה אצלינו ידעתי ישר שאותה אנחנו לוקחים לצלם את היום המאושר... ישה איתה הכל היה נינוח וזורם, וכל התכתבות ושאלה במייל נענו ברצון. ביום החתונה, מהרגע שהגיעה לצלם אותי בבית ואז לסוף החתונה, היא זרמה ואפילו לא הורגשה... והתמונות....אין דברים כאלה!!!!! כל תמונה יותר יפה מהשניה! בכל אופן, אנחנו ממליצים על לירז בלב שלם! מבטיחה שלא תתחרטו!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים