אורי כרמי - צילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אורי כרמי - צילום - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על אורי כרמי - צילום

Inbal Lee Geffen-תמונה
Inbal Lee Geffen
לא סתם עוד צלם
5
10/09/2012

אורי יצירתי, מקורי ובעיקר - מצליח לתפוס את הרגע בצורה הכי יפה שאפשר. היה לי כיף ובעיקר מזל שבחרנו באורי לצלם את החתונה שלנו. התמונות יצאו מהממות ומיוחדות. אורי יודע להתאים את... ו ללקוחות, שזה לדעתי הדבר הכי חשוב. הוא יזרום איתכם בכל רעיון :)

הוספת תגובה
Adi Oz-תמונה
Adi Oz
הצלם המושלם!!!!!!!!
5
31/08/2012

התחתנו ב-20.8.12 בקלאו בת"א. כשישבנו עם אורי לפגישה הבנו תוך דקה שזה הצלם בשבילנו, אדם מוכשר, נעים ונחמד שאיתו יהיה כיף לבלות את היום החשוב בחיינו. אורי צלם עם חוש אמנותי חזק... יותר, עם רעיונות נפלאים והכי חשוב הוא משרה אוירה נוחה וקלילה. מאוד נהנינו להיות בחברתו, התמונות שצילם יצאו אדירות!!!! בעתיד מקווים לחזור אליו לצילומי הריון :-)

הוספת תגובה
Nofar Biton-תמונה
Nofar Biton
די לחפש. זה הצלם שלכם.
5
15/07/2012

התחתנו בגני תצפית בהרצליה ב27.06.2012. חיפשנו באתרים חוות דעת על צלם שידע איך לצלם אותנו מבלי שנרגיש. מהפגישה הראשונה עם אורי הבנו שאנחנו לא צריכים לדבר הרבה. היתה כימיה מהרגע... אשון ותחושה טובה בבטן. אחרי כמה דקות של שיחה, אפילו לא היה חשוב לראות דוגמאות. התאהבנו באיש. בדרך אנושית, מקצועית ביותר ואומנותית ברמות אחרות, אורי והצוות הנפלא שלו סיפקו לנו תמונות נפלאות מכל רגע ורגע. לא התפספסה שניה מהחתונה ואנחנו- לא הרגשנו מצטלמים. אורי והצוות מהר מאוד הפכו לחלק בלתי נפרד מהמסיבה. מעבר לתמונות עוצרות נשימה הרווחנו חבר חדש למשפחה. נחוש, מקצוען, אמן אמיתי ומעבר לכל זה- אדם מקסים. תפסיקו לחפש, כזה, יש רק אחד!

הוספת תגובה
Yael Barak Malma-תמונה
Yael Barak Malma
צלם מספר 1!!!
5
01/06/2012

את אורי הכרנו דרך חברה משותפת, נפגשנו על מנת להכיר וכבר בפגישה הבנו שמדובר בצלם מקצועי, מכושר, כיפי והכי חשוב.. לא מקובע!! הוא ישר הבין את הכיוון שבו אנחנו רוצים את הצילומים... .. ביום החתונה הוא פשוט זרם איתנו, הדריך אותנו והכל בנעימות וברגישות. בסוף החתונה היו הרבה חברים שניגשו אלינו ואמרו "איזה צלם מגניב", "היה לכם אחלה צלם" ועוד ועוד... חשוב לנו לציין שגם הצוות שהגיע איתו היה מקסים ונכנס ישר לאוירה, בלי שבכלל נשים לב שהם שם... וזה לדעתנו הכי חשוב!!! בקיצר.. מומלץ מומלץ מומלץ!!! עומר ויעל :)))

הוספת תגובה
שירה ועומר-תמונה
שירה ועומר
במילה אחת- מדהים
5
03/04/2012

אני ובעלי התחתנו ב-28.3 בגן השקוף. נפגשנו עם אורי פעם אחת והתאהבנו. מיותר לציין שהוא הצלם היחידי שראינו. אורי כרמי הוא צלם מספר אחד. החל מהליווי הצמוד, האווירה הכייפית, הנוחות... טחון שהרגשנו איתו, הכייף שהוא עשה לנו ואיתנו במהלך החתונה, החברים שלנו שהתאהבו בו כמונו ועד לתמונות ה-מ-ד-ה-י-מ-ו-ת שקיבלנו! אורי מוכשר בטירוף ולמרות שאנחנו לא ממש "מצטלמים" גדולים הוא הצליח איתנו בטירוף!

הוספת תגובה
מירב ואסף-תמונה
מירב ואסף
צלם בליגה אחרת!
5
14/02/2012

את אורי הזמנתי לצלם בחתונה שלנו בהמלצתה של חברה שהשתמשה בשירותיו. אני חייבת לציין שמעבר לזה שהתמונות יצאו מקצועיות, אומנותיות, ומהממות האלבום והוידאו יצא ממש מושלם והגיע ממש... בנוסף, אורי השתלב עם האורחים בארוע שפירגנו מאוד והיה ממש חלק מהחבר'ה.. בקיצור.. ממליצה בחום!

הוספת תגובה
מאיה וטל-תמונה
מאיה וטל
צלם ברמה !!
5
12/02/2012

את אורי הזמנתי לצלם בברית של בני . התמונות יצאו מדהימות , חדות , צבעוניות יפיפיות ! מעבר היותו צלם נתקלתי בבחור מקסים משתף פעולה להפליא בקיצור מקצוען !!

הוספת תגובה
יסמין ותומר-תמונה
יסמין ותומר
זה מה שנשאר
5
05/02/2012

אני שמחה להמליץ על אורי כרמי והצוות שלו לצילום החתונה שלכם. מקצועיות, אדיבות וכמובן צילומים יפים, תמונות משגעות, מצחיקות ומרגשות. בסופו של דבר התמונות נשארות לנצח והחתונה נגמרת... אחר מספר שעות. השירות בתום החתונה כמו כן היה נעים ומהיר. קבלת התמונות , הווידאו המטריף והאלבומים המהממים הגיעו בזמן שהובטח..ואף לפני. שווה. :)

הוספת תגובה