ינשוף צלמים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ינשוף צלמים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על ינשוף צלמים

אירה וסרגיי-תמונה
אירה וסרגיי
מומלץ בחום!
5
24/12/2012

לאחר סקר שוק ארוך ומעמיק הזמנו את צוות ינשוף לצלם בחתונה שלנו בעקבות עבודות שלהם בשראינו באינטרנט והמלצות שקראנו באתר. קודם כל אני חייבת לציין שהם אחלה אנשים שעושים אווירה עוד... תר שמחה ומשוחררת, מתחברים בקלות תוך עבודה מקצועית עם גישה אישית ואומנותית לכל אחד. יש להם ראיונות מקוריים ומדליקים אשר באים לדי ביטוי בסרט ותמונות מהממים.מומלץ בחום, הם בהחלט יודעים את העבודה שלהם ועושים אותה לצד הטוב ביותר. מי שמחפש צלמים שיודעים לתפוס את הרגע הנכון, לעשות תמונות עם אופי ומלאי רגש אז לדעתי כבר מצאתם...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Noam ואופיר -תמונה
Noam ואופיר
אין דברים כאלה! נעם ואופיר 19.9.12
5
11/11/2012

את אייל וארז והעבודות שלהם הכרנו מחתונות של חברים שלנו ומאוד אהבנו. אחרי שהם ליוו אותנו ביום חתונתנו, אחרי שראינו את התוצאות אנחנו כבר לא אוהבים אנחנו סוגדים!!! אייל וארז פשוט... הימים! ממש כמו השם שלהם 'ינשוף'-שקטים, עומדים בצד ורואים הככלללל. אם אתם רוצים מזכרת הכי טובה מיום החתונה שלכם ינשוף צלמים זאת הכתובת!!! כי על איכות לא מתפשרים!

הוספת תגובה
קרן -תמונה
קרן
אייל וארז(עקיבא) מינשוף צלמים
5
02/01/2012

החתונה היתה רק לפני יומיים, כך שאת התמונות לא ראינו, אלא רק במצלמת הסטילס של אייל תוך כדי הצילומים, בינתיים מה שאנו יודעים לבטח שהם שימחו וריגשו אותנו ביום החתונה, היה כיף גדול... שמחה ללכת להתצלם, הכל זרם בטבעיות והם לגמרי זרמו איתנו, הם הגיעו בזמן בבוקר ההתארגנות ונשארו איתנו עד 2 בלילה עד הרגע האחרון שעזבנו את האולם, השרו אוירה מצוינת והוציאו את המיטב מהאורחים שנדלקו עליהם. את ארז צלם הוידאו בקושי הרגשנו בחתונה ומבחינתי זו תפקידו לתעד הכל בלי להיות בעצמו מרכז העניינים, בטוחים שהתמונות יהיו מדהימות, הרבה בזכות האוירה והרוגע שהם הוציאו מאיתנו, בעלי מקצוע מעולים, אעדכן שוב כשנקבל את התמונות והאלבומים

הוספת תגובה
הדס -תמונה
הדס
ככה-ככה
3
06/10/2011

לינשוף הגענו דרך האינטרנט. התרשמנו מהעבודות שלהם דרך האינטרנט וקבענו להיפגש. בפגישה הכרנו את אייל שהתגלה כבחור עם אישיות כובשת- לא פחות. הבחור הזה כישף אותי (לא את בעלי) ופשוט... עקשתי שאנחנו סוגרים אצלו. נקודה! ההשקפה שלי בנוגע ליום החתונה הייתה שביום הזה הספקים שאנחנו עובדים איתם חייבים להיות כיפיים והאמת שכימיה הייתה שם כבר מההתחלה. ביום החתונה אייל הגיע בזמן יחד עם צלמת נוספת. שניהם היו מקסימים- אין מה לומר על כך. היום עבר איתם בכיף-פנאן! לאחר תקופה סבירה של מס' שבועות קיבלנו את התמונות. מה אגיד ומה אומר? חוץ ממספר מועט מאוד של תמונות שהיו מיוחדות רוב התמונות היו בינוניות. איכות (רזולוציה) מחצית מן התמונות (כנראה של הצלמת הנוספת) הייתה ירודה ממש, אולי מהסיבה שהמצלמה שלה הייתה קצת ישנה- אני לא בטוחה לגבי העניין. בנוסף, המון תמונות היו חתוכות בחלקן העליון ומורגש היה שמי שצילם את התמונות היה 'גמד' (הצלמת הנוספת הייתה ממש נמוכה וככל הנראה הייתה חסרת ניסיון שכן לא ידעה לכוונן בהתאם לגובה המצולמים). איכשהו, בקושי רב, בחרנו תמונות והעברנו למעצבת. שינינו פה ושם ובסופו של דבר יצא אלבום שקלע לטעמנו ויאמר לזכותה שהייתה מאוד נחמדה וסבלנית עימנו וזרמה עם כל בקשה. לגבי הוידאו- הייתה עריכה לא רעה של וידאו בקליפ המקוצר (25 דק' סה"כ). חומר הגלם הגיע לא ערוך, אך ככל הנראה כך עושים זאת במרכז (באיזור הדרום העיניינים קצת שונים בתחום. מוסיפים מוזיקה לוידאו) ובאמת שעל זה אין לי תלונות אם כי הייתי מופתעת בתחילה. לסיכום, יצא לי להכיר את אייל- הבחור פשוט מקסים, אני נורא אוהבת אותו אבל ...חשוב לי להדגיש שיש לבחון את הדברים טוב טוב לפני שחותמים על חוזה - הסגנון של ינשוף הוא מאוד מאוד נקי. מאוד. אין חירטושים וקישקושים. הוידאו מאוד נקי בלי שום גימיקים ואפקטים!! סגנון העריכה של האלבום נקי אף הוא! אין כיתובים מיותרים/עיצוב מקושקש/ אפקטים. כלום כלום- אלבום נקי- ריבועים ריבועים, סידור תמונות מאוד סימטרי עם מינימום התחכמות ואת כל זאת- חייבים לדעת לפני שסוגרים עם הספק! כי אנחנו בגדול- לא היינו מאוד מרוצים. בנוגע לאווירה?!? האווירה כייפית ומצחיקה. אז אווירה טובה ועבודה פחות. אני עוד לא החלטתי מה עדיף.... מקווה שעזרתי!

הוספת תגובה
liamiyam-תמונה
liamiyam
צילום חתונה
5
13/08/2011

את ינשוף צלמים מצאנו באתר מתחתנים, כבר מלראות את התמונות וקטעי הווידאו באתר הבנו שמדובר בצלמים איכותיים מהסוג הזורם שלא דורש פוזות מול המצלמה – בדיוק מה שחיפשנו! בפגישה עם אייל... יה פשוט כיף, הכל זרם יופי, הוא הראה לנו אלבומי חתונה וממש התלהבנו מסגנון הצילום. כשיצאנו ממנו החלטנו שאין בכלל טעם לראות צלמים אחרים כיוון שחיבור כזה שווה הכל. ביום החתונה אייל וארז הגיעו בשעה 14:30 אל אמא שלי (שם התארגנתי) ופשוט הפכו לחלק מהמשפחה. הם הרגישו כל כך בנוח, אייל "שיגע" את האחייניות שלי וצחק עם כולם, היו כל כך הרבה צחוקים שבכלל לא הרגיש שהם מצלמים! הם השרו אווירה של כיף עם חיוכים רחבים ובדיחות ואתה פשוט לא יכול להמשיך להיות לחוץ סביבם. לפני הגעת האורחים הם עשו לנו תמונות משפחתיות מדהימות וכל הערב הם היו ממש חלק מהחברים וגם צילמו. לא דרשו מאיתנו לעמוד ולתת פוזות פשוט צילמו את כל מה שקורה. כשקיבלנו את התמונות ראינו שהתמונות מעבירות את האווירה שהיתה בצורה מדהימה, ממש תפסו רגעים מטורפים! קיבלנו עליהם מלא מחמאות כבר ביום למחרת. ינשוף, אתם פשוט אנשים מדהימים! שמחת חיים כמו שלכם משרה מלא אושר וחיוכים ואין ספק שהייתה לזה השפעה אדירה על ערב החתונה שלנו שיכל גם להיות לחוץ ופחות רגוע וזורם. אנחנו עכשיו בשלב של בחירת התמונות לאלבום ואנחנו חייבים לומר שזה משימה כמעט בלתי אפשרית בגלל שפע תמונות האיכות.

הוספת תגובה
מיכל ויוסי-תמונה
מיכל ויוסי
הצלמים הכי טובים שיש!!!
5
06/04/2011

אייל ארז וארז תודה רבה על הכל!!! הייתם מקסימים ונהננו מכל רגע, החל מהמפגש הראשון ועד ליום של החתונה.לכל מי שמחפש צלמים לחתונה אין ספק שינשוף צלמים הם הכתובת הנכונה!!! התמונות... ו מהממות ואנחנו לא מפסיקים להסתכל עליהם. 3 אנשים מקסימים עם המון אנרגיות טובות וכישרון נדיר ללכידת התמונה המושלמת, אין ספק שהצלחתם ללכוד רגעים קסומים מיום החתונה ועל כך אנו מודים לכם מאוד!!!

הוספת תגובה
shimritm-תמונה
shimritm
אייל וארז המדהימים
5
21/02/2011

כשהלכנו לפגוש צלמים, הייתה לנו כימיה עם כולם. אבל באייל מינשוף צלמים פשוט התאהבנו. לא רצינו צילום וידאו בחתונה שלנו והתמונות היו לנו מאוד חשובות. אייל ישר קלע לטעמנו, תמונות... ות, יפות, לא מבוימות ולא קיטשיות. יום החתונה היה כיפי במיוחד בזכות אייך וארז שליוו אותי מהצהריים. הם רגועים, מצחיקים וכיפים. בצילומי החוץ (שחלקם נעשו גם במקומות סגורים) הרגשנו את המקצועיות שלהם. הם כיוונו אותנו לנקודות האור הנכונות ולא היו צריכים לביים אותנו על מנת שייצאו תמונות יפות. בחתונה עצמה לא היה רגע שאורח מסוים רצה להצטלם איתנו ולא מצא צלם. לאן שהפניתי את הראש, ראיתי אחד מהם. הם נוכחים בכל רגע ורגע בחתונה, אבל לא בצורה מעיקה. אפילו האורחים התקשרו אלינו בימים שלאחר החתונה ושיבחו את הצלמים! הם מקצועיים, יודעים את עבודתם והכי חשוב נהנים ממנה!

הוספת תגובה
מאיה ויוסי-תמונה
מאיה ויוסי
ינשוף צלמים - אין כמוכם !!!!!!!!!
5
20/01/2011

אייל וארז עשו לנו את החתונה חד וחלק !!! את הרומן בינינו התחלנו לפני 3 שנים כשהם צילמו חתונה של חברים טובים. כבר אז ידעתי שכשאתחתן הם יהיו שם בודאות. כל ההתנהלות מההתחלה היתה... ה, פגשנו את אייל והיינו באותו ראש, היה לנו כיף לתכנן את יום החתונה ביחד. כשהגענו ליום החתונה עצמו, הכל היה מושלם - אייל וארז הגיעו בול בזמן, ולמרות שהיו איתי לא מעט אנשים (מלוות, מאפרת ואפילו תינוקת קטנה..) הנוכחות שלהם היתה כמעט בלתי מורגשת. דיברנו, צחקנו ולא היתה טיפה של מתח באוויר. כשהגענו לאולם, לא היה אחד מבני המשפחה הקרובה, הרחוקה והאורחים שלא התאהב בהם !!! מדובר על שילוב נדיר של מקצוענים עם אישיות כובשת שהיה לנו הכי כיף בעולם לבלות איתם ביום המדהים הזה... את התמונות עדיין לא קיבלנו אבל אין לי ספק שהם ייצאו מעולות. לכל המתלבטים - אל תתלבטו !! ינשוף הם ה- צלמים !!!!

הוספת תגובה