בני אסכלוני - צלמים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

בני אסכלוני - צלמים

050-2225551
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, רחפן

בני אסכלוני - צלמים

קצת על העסק

איך מגיעים לבני אסכלוני - צלמים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

בני אסכלוני - צלמים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על בני אסכלוני - צלמים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
orpaz-תמונה
orpaz
צילום חתונה- בני אסכלוני
5
20/05/2016

צוות הצילום של בני אסכלוני ליווה אותנו ביום החתונה שלנו ב-17.8.15 באולמי "סאן רויאל" בראשל"צ. מהרגע הראשון קיבלנו יחס ושירות אדיבים, גמישות וזמינות. איכות התמונות והווידאו ברמה... גבוהה ביותר, צילומים יפיפים שמוכיחים שמאחורי העדשה עומדים אמנים. ברקת ובני, אוהבים אתכם ותודה על הכל, אורפז וניר דואק.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
idan1084-תמונה
idan1084
צילום חתונה בגבעת ברנר
5
16/05/2016

צילם את האירוע והתוצאה הסופית הייתה מעולה וממש לטעמנו. מקבלים הרבה העתקי אלבומים כך שניתן לכבד את כולם בלי יוצא מן הכלל. ממליצים בחום ! עידן דמארי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני ופיני-תמונה
שני ופיני
בני וברקת
5
21/08/2012

אין מילים בכדי להסביר כמה בני וברקת מדהימים. לא יכולנו לבקש צלמים כל כך מקצועיים ובעלי יחס חם ואוהב כמו בני וברקת. הם הפכו את היום המאושר בחיינו לעוד יותר מדהים והרבה פחות לחוץ.... היחס החם והדאגה המשיכו גם אחרי האירוע. אין על השירות המקצועי, האדיב והמהיר שלהם, כולם היו בשוק שבתוך זמן קצר הכל היה מוכן. התמונות, האלבום והוידיאו יצאו מעלפים, ממש בדיוק כמו שדמיינו, אין אחד שלא אהב ופירגן. אנחנו ממליצים עליהם בחום!!!!

הוספת תגובה
מורן ודויד-תמונה
מורן ודויד
מורן ודויד
5
29/05/2012

לא יכולנו לבקש אנשים מדהימים ומקצועיים יותר מברקת ובני... כל ההתנהלות עימם הייתה כיפית! האנרגיות הטובות, המקצועיות והיחס החם שלהם גרמו לנו להיות ממש רגועים ביום החתונה ובמיוחד... מן הצילומים. ברקת ובני פשוט הדהימו אותנו עם תמונות הסטילס האומנותיות והמדהימות והוידאו ההורס שפשוט אהבנו הכל!! אנחנו ממליצים עליהם בחום ובאהבה גדולה!!

הוספת תגובה
אביטל -תמונה
אביטל
שלומי ואביטל 11/8/2011
5
20/09/2011

לא יכולנו לבקש אנשים מדהימים ובעלי אנרגיות מדהימות יותר מבני וברקת... המקצועיות, היחס החם והזמינות שלהם גרמה לנו להיות רגועים הן בהכנות והן ביום החתונה. היו לנו ממש כמה דקות לפני... שהשמש נעלמה לה באופק ואיתה יום הצילומים של החתונה ובני וברקת פשוט הדהימו אותנו עם האילתורים והצליחו להפוך את יום החתונה שלנו לבלתי נשכח. התמונות מדהימות, אומנותיות פשוט WOW!!! בני וברקת -אתם הורסים!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים