שי שחר - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על שי שחר - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על שי שחר

אורטל ויוני-תמונה
אורטל ויוני
הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו
5
13/06/2012

נותן השירות היחיד שלא סגנו עם הראשון שפגשנו אלא עבדנו קשה כדי למצוא - היה הצלם, פשוט כי זה מה שהיה לנו הכי חשוב. התמונות הן מה שבסופו של דבר נשאר מהאירוע לכל החיים ועל זה, לא... נו מוכנים להתפשר אבל גם לא היינו מוכנים לשלם 15,000 ש"ח כמו שצלמים מסוימים שפגשנו דרשו. ברגע שנכנסנו לפגישה עם שי - ידענו שמצאנו! הוא,אשתו סיגל והצוות אנשים מקסימים שכיף לעבוד איתם. הצוות הגיע בזמן, היה קליל, מצחיק ושכחנו שהם שם (אני שונאת להצטלם ולא הייתה בי מבוכה). אתמול קיבלנו את התמונות והעליתי אלבום לפייסבוק ורק אז קלטתי כמה שזו הייתה הבחירה הכי טובה בחתונה שלנו! אין אחד שלא התלהב וזה כולל חברים שלנו שהם צלמים מקצועיים שאמרו שזה האלבום הכי יפה שהם ראו. ממש מרגישים דרך התמונות את האווירה שהייתה באירוע ברמה שגם מי שלא היה שם, מרגיש שהוא כן היה שם. אני "מזהירה" זה לא סגנון הצילום שמעמיד אנשים ומביים אותם לחייך (התמונות השנואות עלי, כ"כ לא טבעי), הם תופסים רגעים כמו פפראצי, אז יהיו הרבה דודים ואנשים שלא יהיו לכם תמונות שלהם (אנחנו פתרנו את זה בקלות בכך שתדרכנו את הצלם מגנטים-בני מכוכב האירועים שהוא קסם בפני עצמו, לצלם את כל הדודים והיושבים אז יש לנו תמונות כמעט של כל מי שהיה באירוע). מומלץ מומלץ מומלץ!

הוספת תגובה
אורן והילה-תמונה
אורן והילה
אומן
5
22/04/2011

פשוט אומן... היו לנו הרבה תהיות לגבי השאלה עד כמה מהותי ההבדל בין צלם אחד לאחר.. אחרי שראינו לא מעט צלמים וראינו לא מעט תמונות אפשר להגיד באופן חד משמעי ששי הוא פשוט רמה (כמה... ת) מעל כולם..את כמות המחמאות על התמונות הפסקנו לספור ופשוט כל שלב בפעילות מול שי היה נעים ומהנה, מעטים הם הצלמים שבתמונות שלהם רואים משהו מעבר ואצל שי רואים זאת כמעט בכל תמונה (ובוידאו).בקיצור, עבור כל זוג שמחפש תמונות ברמה אחרת ולא את הסטנדרט, שי (וסיגל) הוא הכתובת (ואנחנו לא זוג שמחלק המלצות בקלות)

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
תמונות יפות בלי יותר מדי פוזות
5
02/02/2011

חברים שלנו לקחו את שי כצלם שלהם ואנחנו ליוונו אותם ביום החתונה. שי היה חמוד ולשמחת הזוג שלא אוהב צילומים, הוא לא לחץ עליהם יותר מדי (הם הצליחו להרגיש בנוח למרות הפוזות שנאלצו... ות). הם הספיקו לקבל את התמונות ויצאו מרוצים מאוד מהתוצאות.

הוספת תגובה
נטלי ומוטי-תמונה
נטלי ומוטי
מדהים
5
07/01/2011

נפגשנו בביתו בנתניה, והכרנו בחור מאוד נחמד, ומסביר פנים. אין ספק שהבנאדם צלם איכותי בעל ניסיון וכישרון על! עבודות קודמות שלו הרשימו אותנו מאוד. לתקציב שלנו המחיר היה מעט גבוה,... לי לאחרים הוא דוקא סביר.

הוספת תגובה