שי פיירשטיין-צלם - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

שי פיירשטיין-צלם

052-3749727
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, תת ימי, רחפן, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי, עבודת יד

  • מחיר לסטילס
  • 1500 עד 6000 ₪

  • מחיר לוידיאו
  • 3000 עד 6000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 8000 עד 12000 ₪

שי פיירשטיין-צלם

קצת על העסק

איך מגיעים לשי פיירשטיין-צלם

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שי פיירשטיין-צלם - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על שי פיירשטיין-צלם

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לירון-תמונה
לירון
ה-צלם! ב-הא הידיעה!
5
20/09/2015

אם אתם מחפשים צלם וצוות שהם קודם כל בני-אדם ושנית - מקצועיים בטירוף! - שי פירשטיין הוא הכתובת! אדם אדיב, חייכן, זורם , כייפי שהיה מאוד כייף לעבוד איתו מההתחלה, במהלך הצילומים... ל חום מטורף, קריזות ומצבי לחץ) ועד הפרטים הקטנים - פשוט חבר שאתם סומכים עליו שיעה את הטוב ביותר. שי והצוות שלו סופר מקצועיים! הצילומים לפני יצאו כמו מקטלוג ובעלי ואני נראים כמו שחקני קולנוע. יצא תמונות מחמיאות ומרגשות. כשצפיתי תחילה בתמונות בדיסק - כל שנייה נפלט לי לי "וואוו" והתחשק לבכות מאושר, כי דרך התמונות שלו - החתונה התעוררה לחיים מחדש! שי והצוות שלו צילמו את כל האורחים ולא פספסו אף רגע, כולל תמונות ורגעים, שאנחנו אפילו לא ידענו שהתרחשו והיה מדהים לראותם. תודה על הזיכרון המושלם! מומלצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
amitment-תמונה
amitment
שי פיירשטיין- צלם מקצוען!!
4.8
24/12/2013

טוב האיש הוא מקצוען שאין דברים כאלה!! מלא אנרגיה ויחד עם זאת רגוע ושלו. ביום האירוע הגיע יחד עם צלם הווידאו למלון שלנו והתחילו בהכנות והכל ברגוע ובשלווה. היינו מלא אנשים בחדר... לון ולא הרגישו אותם בכלל. צילם את האירוע כאילו מדובר באירוע של אחותו. ממש!! והכל בחיוך ובמקצוענות. קיבלנו את התמונות שלושה שבועות אחר כך. תמונות הורסות! לא ברור מתי הוא צילם אותם תמונות אותנטיות ומלאות קסם. שמעלות את כל הרגעים מתחילת היום ועד סופו כאילו חווינו את הכל מחדש.. מומלץ בחום ושווה במיוחד. זכינו בקסם . אוהבים אותך שי!! ותודה על הכל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hatunashelanu-תמונה
Hatunashelanu
צלם וצוות מעולים ומזכרת מדהימה לכל החיים!
5
10/08/2013

שי פיירשטיין היה הצלם בחתונה שלנו. כבר מהרגע הראשון שפגשנו אותו התרשמנו ששי הוא לא רק אמן מעולה עם הרבה אהבה לתחום אלא גם בנאדם שמשרה רוגע ונעימות וזה דבר מאוד חשוב. בדיעבד אנחנו... יודעים להגיד כמה ההתרשמות הזו היתה נכונה ושהתמורה שקיבלנו עלתה על כל הציפיות שלנו. במהלך האירוע, כשאנחנו היינו נרגשים, שי גרם לנו להרגיש כל כך בנוח שממש לא שמנו לב לזה שמצלמים אותנו. התמונות ששי צילם היו עם טאצ' ייחודי ואיכותי ביותר, והיה לו כשרון לתפוס את כל הרגעים המרגשים מזוויות מעניינות, אמנותיות ואותנטיות (וממש היה נראה שהוא עשה עבודה של שני צלמים). גם צילום הוידאו היה מעולה עם שוטים מעניינים ויצירתיים, תוך שילוב מתמיד בין סוגים שונים של צילום (סטדיקאם, דולי וכו'). סרט הוידאו היה ערוך בצורה כל כך איכותית, יפה ומרגשת וממש לא דומה לסטנדרט שיש בד"כ בסרטי חתונות, וכשרואים אותו הוא נותן תחושה של כיף והתרגשות שמחזירה אותנו לאירוע עצמו... חוץ מזה, היה בסרט חלק דוקומנטרי של ראיון ששי עשה איתנו שממש הוסיף והשתלב מעולה בסרט ונתן לזה נופך מיוחד. אלבום התמונות היה מעוצב בצורה מדהימה כאשר כל דף מספר סיפור משל עצמו דרך התמונות ואין שם אף דף שדומה לשני מבחינה עיצובית – האלבום נראה כל כך "חי" ועוצמתי וכשמסתכלים עליו ממש אפשר להרגיש שנמצאים שוב בתוך האירוע... מעבר לאיכות המקצועית יוצאת הדופן, שי והצוות המעולה שהוא עובד איתו (מעצבת האלבום, עורכת הוידאו וצלם הוידאו) היו מאוד קשובים וסבלנים לבקשות המיוחדות שלנו ועשו כל מה שאפשר כדי למלא אותן בצורה הטובה ביותר. קיבלנו משי מזכרת מדהימה שתלווה אותנו לכל החיים ואנחנו ממש מרוצים מזה שהוא היה הצלם בחתונה שלנו. כשאתם בוחרים צלם תחשבו על מי אתם יכולים לסמוך ב-100% שילווה אתכם בצורה הטובה ביותר ברגעים כל כך משמעותיים ומרגשים שאין בהם מקום לטעויות (במיוחד אם אתם פרפקציוניסטים כמונו אתם רוצים איתכם מישהו מקצועי ואחראי שתוכלו לסמוך עליו באמת). לדעתנו אין הרבה צלמים שחוץ מזה שהם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הם גם מסורים, אדיבים, סבלנים וקשובים כמו שי והצוות שלו. לסיכום, אנחנו ממליצים על שי בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סיון וקובי-תמונה
סיון וקובי
צלם פשוט מדהים, נינוח, דינמיקה מעולה ועם המון סבלנות!!!
5
30/12/2012

פגשנו את שי דרך אתר מתחתנים, לאחר שראינו חלק מהעבודות שלו המופיעות באתר האינטרנט שלו, יזמנו עם שי פגישה. לנו באופן אישי היה חשוב להרגיש בנוח עם הצלם ושישרה עלינו תחושה טובה. אני... חייבת לציין כי פגשנו 2 צלמים נוספים טרם הפגישה עם שי, אך היה משהו חסר. הפגישה עם שי היתה מאוד נינוחה, נעימה והדינמיקה עימו היתה מצויינת, מה שלא אכזב אותנו בצילומים. שי מאוד זרם איתנו, היה לו המון סבלנות ועמד בכל מילה שהבטיח ואפילו יותר!!! אני ממליצה עליו בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Naama Finkelstein-תמונה
Naama Finkelstein
נעמה ורועי- 23.5.2012
5
22/10/2012

הגענו לשי דרך שני זוגות חברים שהיו לקוחות מרוצים, וישר מההתחלה קיבלנו יחס נעים, זמינות גבוהה ונכונות להקשיב למה שאנחנו רוצים ומדמיינים לגבי התמונות והוידאו. כך היה גם ביום החתונה... עצמו, הוא הגיע עם צוות מאוד מקצועי כך שכמעט ולא הרגשנו כשצילמו אותנו ואת האורחים. האלבום יצא מהמם, הסרט מאוד מרגש. מומלץ בחום!!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים