12 Ballroom events - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על 12 Ballroom events - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על 12 Ballroom events

Rev-תמונה
Rev
התחתנו ב-25/6/14 בקאסיה בחולון
4.5
14/07/2014

אל הקאסיה הגענו בעקבות פרסום שלטי חוצות, וכחודש לפני שסיימו לבנות אותו (: בתחילה, חששנו מאוד, האולם היה חדש, ועדיין לא התקיימו בו אירועים. אומנם כשסגרנו תאריך באולם, הוא כבר... יה בשלבי סיום, וכבר היה ניתן להתרשם ולתאר את המוגמר, אך עדיין, אולם חדש, עם כל מה שמשתמע מכך... אם להיות כנים, החשש ליווה אותנו כמעט עד ליום האירוע עצמו, על אף תחושת הביטחון והיחס הצמוד והאישי שקיבלנו ממנהל האירועים. חששנו שהכל טריק שיווקי של התחלה. לשמחתנו, הרבה, התבדינו! את האירוע כולו, מתחילתו ועד סופו, ליווה רומן, מנהל האירוע, הוא פגש אותנו עם הגעתנו לאולם, דאג שיביאו לנו אוכל, סידר את העניבה של בן זוגי, השרה רוגע, סבלנות רבה ומקצועיות. תיקשר עם המשפחה והאורחים במהלך האירוע, ומטרה אחת עמדה לנגד עיניו- אירוע מתוקתק ומושלם! יצאנו מאוד מרוצים מהאירוע, המחמאות שקיבלנו ושאנחנו עדיין מקבלים מאשרות את התחושה שזה לא רק אנחנו- אנשים פשוט נהנו להיות במקום כל כך יפה ויוקרתי, לאכול אוכל משובח, ליהנות מאלכוהול טוב, ממוסיקה מצוינת ולהתרגש איתנו. היה לנו פשוט תענוג לחגוג את היום המיוחד שלנו במקום הזה. קיבלנו שירות מקצועי, מדהים- הצוות כולו עבד בצורה רצינית, מקצועית במיוחד ודאג לעשות לנו אירוע של פעם בחיים!! אני ובן זוגי ממליצים בחום על הקאסיה!! מיקום מעולה, קרוב לת"א, איזור שטח החופה קסום, עם קבלת פנים מושלמת בחוץ, שטח האולם עצמו מדהים! כך שכמעט ואין צורך בתוספות עיצוב. מלבד המקום שהוא מדהים, החתונה התנהלה באופן מושלם, ההקפדה שחיפשנו על פרטים גדולים כקטנים - בשירות, בחזות המקום, ובשילוב הנכון, בין גן ירוק וקלאסי, לבין אולם חדיש והייטקי- יש שם גם צוות שיעשה לכם אירוע בלתי נשכח!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Itzik-תמונה
Itzik
בר מצווה
5
01/06/2014

היי רציתי לשתף אותכם בחוויה שעברתי ממש לפני מספר ימים משפחתי היקרה חגגה אירוע בר מצווה באולמי קאסיה ומרגע קבלת ההחלטה לחגוג את האירוע ועד האירוע עצמו היו לנו קצת חששות מכיוון... מדובר באולם מאוד חדש מה שחיזק אותנו הוא הצוות המקצועי שאני חייב להודות שהוא צוות מנצח אז תודה לכל הצוות המקצועי של האולם המושלם על אירוע שלא ישכך לעולם אירוע שהרמתם ודאגתם שהכל יהיה פשוט מושלם שבזכותכם זכינו לחגוג עם יקירנו אירוע חלומי שכמוהו יש רק באגדות תודה במיוחד לרומן שהיה מעל ומעבר מכל הבחינות. תודה רב :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה