ללוס - גן אירועים - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ללוס - גן אירועים

053-9371383
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 100-350

  • מחיר למנה
  • 100 עד 300 ₪

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

ללוס - גן אירועים

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ללוס - גן אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

4
איכות
4
שירות
4
זמינות
4.5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על ללוס - גן אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Idit-תמונה
Idit
ללוס המקום המושלם לחתונה הכי שמחה שניתן לדמיין
4.8
25/05/2017

קודם כל המקום עצמו יפיפה, והעיצוב לקראת החתונה עצמו עולה על כל דמיון, כל הפרחים נשתלים במיוחד וכל מקום מטופל מא-ת, ולא מדובר על העיצוב הרגיל של אולם אורעים, אלא עיצוב אישי שהותאם... במיוחד אלינו (כולל משפטים שלנו, תמונות שלנו בכל מקום). אבל יותר מכל דבר אחר, ג'וני וניב הם פשוט הצוות הכי טוב שאפשר לדמיין. החל בתהליך של בניית אירוע, בו הם היו זמנים לכל שאלה (מוזרה ככל שניתן לדמין), ועד לאירוע עצמו בו הם פשוט יצרו אירוע חלק ללא כל בעיות, והיו כל הזמן עם חיוך. ג'וני עצמו הקפיד על כל פרט ופרט באירוע, החל מהפרחים ועד לפרטים הקטנים ביותר דוגמת לשים מגוונים להסרת איפור בשרותים (לכל הנשים שבוכות בחופה:)). המלצה חמה לכל מי שמעוניין לאירוע המושלם באווירה המושלמת עם הצוות המושלם! אין עליכם בעולם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sivan-תמונה
Sivan
חוות דעת: גן אירועים ללוס
1.2
29/08/2016

כל שנכתוב בחוות דעת זו, הינה חוות דעתנו האישית, על סמך התנסותנו. היה לנו ברור שנתחתן בגן אירועים ולא באולם ושאנחנו מחפשים מקום שיהיה ייחודי, לא עוד מקום שבו כל חתונה נראית כמו זו... שהייתה לפניה. במסגרת חיפושינו הגענו לגן אירועים "ללוס"- שם התרשמנו מהבטחות לאירוע שיהיה בדיוק כפי שנבקש, "כי רק השמים הם הגבול". התלהבנו. ככל שהתקדמה התקשורת עם צוות הגן, התגלעו מוקדי ויכוח: בחוזה נכתב שעליהם לספק לנו שולחנות וכיסאות ופתאום- טענו שאינם מחויבים לכך; רצינו פרחים מסוימים בעיצוב- ודרשו עליהם תוספת תשלום ("השמיים הם הגבול"?); המטבח שהעמידו לרשות הקיטרינג שלנו היה לא היגייני מתחת לכל ביקורת וכל האינטראקציה עם השפית לא הייתה נעימה; מנהלת השיווק של המקום סירבה לכל בקשה שלנו ונתנה לנו תחושה שאנחנו מציקים לה; סעיף עיצוב החופה- לא כלל עיצוב חופה באופן כללי, אלא רק אפשרות עיצוב אחת בלבד וכל ניסיון לבקש משהו אחר הסתיים בשליחתנו לשוזרת הפרחים שלקחנו מכספינו לעמדת שזירה לאורחים; בר האלכוהול אינו מתאים בגודלו למתן שירות לכמות גדולה של מוזמנים ונותני שירות הבר לא ידעו כיצד יוכלו לתת שם שירות.. ועוד כהנה וכהנה בעיות. נציין, כי המקום עובד עם שירותי קייטרינג שאינם עולים בקנה אחד עם הסטנדרט שלנו, שבכללם נכלל קיטרינג לאוכל ביתי. בנוסף, הבר איתו המקום עובד יקר מאוד ביחס לאפשרויות אחרות בשוק. לכן היה לנו צורך להביא את הספקים שלנו חיצונית והרגשנו שללוס לא יודעים כיצד להתמודד עם זה. בערב האירוע עצמו היה השיא: מתחם ההסעדה היה צפוף, לא היה די אוורור, רחבת הריקודים הייתה רותחת!, אזור החופה חשוך, הכיסאות קרעו לאורחות את השמלות, מנהל האירוע לא תפעל את האירוע, סרטוני המשפ' והחברים לא הוקרנו כמו שצריך.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
segev-תמונה
segev
מדהים!
5
21/08/2014

בחרנו להתחתן ב"ללוס" ולא הצטערנו על שנייה. המקום ברמה הגבוהה ביותר. דאגו לנו מא' ועד ת' להכל! הצוות מדהים. כיף לארגן חתונה במקום שבו כל שיחת טלפון מסתיימת ב-"מה שאתם צריכים,... ו לטובתכם". גן האירועים "ללוס" מציע אירוע ברמה הגבוהה ביותר, באווירה מדהימה ובמחיר הוגן. ממליצים בחום! שגב ויפעת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה ואמיר-תמונה
דנה ואמיר
חתונת החלומות שלי!
5
02/04/2014

אני רוצה להודות לכל הצוות בללוס שעזרו לי להפוך את החלום שלי למציאות, הרגשתי שיש לי עזרה ותמיכה בכל דבר. לא יכלתי לבקש שהיום המאושר בחיי יהיה יותר מושלם ומדוייק ממה שיצרתם... ו. מהמקום והאווירה הקסומה, לאוכל המושלם, הצלם המושלם, העיצוב החם, המלצרים המתוקים, הבר המפנק.. באמת, אין מילים לא הפסקנו לקבל טלפונים מאורחים שפשוט היה להם כל כך כיף ונעים. אני חייבת לציין שלהיות כלה זה עסק מבלבל ויש כל כך הרבה אפשרויות והתקלות וכל כך עזרתם לי להתמקד ולהחליט עם כמויות של סבלנות הרגשתי שהחתונה שלי חשובה לכם כמו שהיא חשובה לי וזו הייתה הרגשה מאוד מיוחדת ואני מודה לכם על זה מכל הלב . אני יודעת שהפקת אירועים זה דבר מלחיץ ופשוט נתתם לנו בכל רגע הרגשה שהכל בשליטה, שהכל טוב הייתם אדיבים ונעימים ולא הרגשנו שאתם חוסכים עלינו דבר. מקווים לעשות עוד אירועים רבים ושמחות איתכם ואצלכם, ולהגיע לאירועים ולחגוג עם אחרים. בהצלחה אתם פשוט נהדרים! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
orly-תמונה
orly
גן אירועים ללוס
4.8
31/03/2014

אני חייבת להגיד שלא היה לי מושג מה מצפה לי בתכנון החתונה כ"כ פחדתי שאני יצטער על זה שהתחלתי עם זה בכלל. פשוט לא היה לי כוח להתמודד עם כל הבלגאן והטירטורים האלו. חוץ מהצלמת... מה שידעתי שאני רוצה לא ידעתי עוד כלום, התחלנו בחיפוש מקום לאירוע, ראיתי משהו בדמיון שאני רוצה וידעתי ששום דבר לא יעמוד בציפיות שלי (אני פרפקציוניסטית ובעייתית קצת אני יודעת) אחרי ביקורים כמעט בכל הגנים והאולמות באזור הצפון שאף אחד מהם לא דיבר אליי שמענו על מקום חדש, בהתחלה ממש זילזלנו מקום חדש אומנם נשמע מפתה אבל גם קצת מלחיץ והמיקום לא הכי קרוב לנו אבל לבסוף החלטנו שאנחנו מוכנים לעשות את המאמץ ומי שאוהב אותנו מספיק יתאמץ בשבילנו (: הגענו ללוס - לא האמנתי שאני ימצא מקום כ"כ מיוחד ושכ"כ מדבר אליי, את פנינו קיבלו פנים צעירות ונעימות ובעיקר אמינות!! לאחר כל המפגשים שהיו לנו עם אנשים רבים היה כ"כ כייף לפגוש אנשים עם ראש פתוח, כנים ונחמדים, הם זרמו עם כל רעיון הזוי שהיה לי ולא היינו צריכים לעשות כלום חוץ מללכת לטעימות ולבחור את הספקים שאנחנו רוצים, הם נתנו לי להביא את הצלמת שלי מה שהרבה מהמקומות ששאלתי לא אפשרו לי להכניס אנשים מבחוץ, הם נתנו לי להרגיש הכי טוב בעולם ונטו להנות. היית לנו חתונה מושלמת, נהנתי כמו שלא תארתי לעצמי, כל אנשי הצוות היו כ"כ נחמדים, הכל עבד כמו שצריך לא היה חסר דבר הכל היה פשוט מושלם. כ"כ הרבה תודה לעדי ארז וג'וני על חוויה מדהימה שאני לא ישכח בחיים, בטוחה שעוד נתראה בהמשך הדרך! אורלי ושגב הבעייתיים(:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים