אולמי גאלה - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9426531
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי

  • כמה מוזמנים
  • 200-700

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קצת על העסק

איך מגיעים לאולמי גאלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אולמי גאלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על אולמי גאלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Or-תמונה
Or
חתונה של אור ונטלי
5
08/11/2015

אני ובעלי התחתנו באולמי גאלה ב- 11/08/2015 לאחר חיפוש די ממושך של אולמות אירועים. בפגישה הראשונה פגש אותנו בחור מקסים שקוראים לו חן וכשיצאנו מהפגישה איתו ישר ידענו שזה זה! חן... וה אותנו כל הדרך מהתחלה ועד הסוף באדיבות, מסירות וחיוך ענק! האירוע תקתק מעולה, האוכל היה טעים והתגובות מהאורחים היו ממש טובות. קבלנו יחס אישי וחם, לאורך כך הדרך בזכות ההמלצות של חן הכל היה פשוט נפלא והכוונה היא גם כמובן למחיר! מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yoram-תמונה
Yoram
בת המצווה של סהר שלנו
5
23/06/2015

מדהים. קשה להאמין שיש עוד אנשים כאלה. שירות ומחיר ללא תחרות. צחי וסדריק המנהלים שמבינים לנפש החוגגים ומציעים את החבילה הטובה ביותר לאירוע. מודים לכם מאוד (גם אם קצת באיחור...) על... האירוע המשגע שערכתם לנו. וכמו שאמרנו לכם: אי אפשר לצאת יותר מרוצים! תודה רבה. פנינה ויורם דיירי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לודמילה-תמונה
לודמילה
חתונה של דימה וקטי
5
10/11/2014

היה מדהים! המון המון המון תודות לחן הדר - המנהל האירוע ואיש מכירות שלנו! החן של חן קנה אותנו - :) , וטוב שכך !!! מההתחלה קיבלו אותנו באווירה טובה וככה המשיך עד אחרי האירוע!... בקבלת פנים היה מושלם , האוכל מעולה וברמה ממש גבוהה! כל המוזמנים שלנו החמיאו על המקום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורלי ועופר שפיגל-תמונה
אורלי ועופר שפיגל
בר מצווה - אורלי ועופר שפיגל
5
26/01/2014

תודה ענקית לאיבון המקסימה שלכל אורך הדרך עזרה ייעצה ותמכה בנו ונתנה לנו את ההרגשה שעשינו את הצעד הנכון שסגרנו אירוע בגאלה. לעמי מנהל האירועים שהיה בקשר תמידי, שלמי ולכל צוות גאלה... בכלל תודה רבה על ערב מדהים בזכותכם הכל תקתק כמו שצריך. לא היינו צריכים לדאוג לכלום אתם הייתם הראש שחושב והידיים המבצעות. אין עליכם אנו מקבלים טלפונים/מחמאות על אוכל ושירות ברמה גבוהה. תודה רבה רבה ניפגש רק בשמחות. אל תהססו גאלה זה המקום לאירוע עם שירות ואוכל טוב. עליהם נאמר כסף זה לא הכל!!! יישר כח!

הוספת תגובה
עדי ואיציק-תמונה
עדי ואיציק
מקום מושלם!! ושירות מעולה
5
05/05/2013

התחתנו בגאלה ב1.5.13!! היה מדהים! המון תודות לחן הדר המנהל אירוע שלנו שהוא במקרה היה האיש מכירות שלנו! מההתחלה קיבלו אותו באווירה טובה וככה המשיך עד אחרי האירוע! האוכל מעולה... ה ממש גבוהה! היו לנו 430 מוזמנים שכולם החמיאו על המקום ועל השירות! בנוסף לחן, איבון סגרה איתנו את התפריט והמליצה לנו על הדברים הטובים והייתה באמת מקסימה!! וכמובן סימה המעצבת של האולם שלא הפסיקה לפנק לפנק לפנק!! בקיצור מומלץ!!! לא תמיד צריך להרים חתונה בסכומי עתק... וגאלה זה המקום הנכון לחתונה יוקרתית בעלות סבירה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים