יונו YONO קיסריה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יונו YONO קיסריה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על יונו YONO קיסריה

Avi-תמונה
Avi
החתוונה של אבי וליטל
5
05/10/2016

אחרי שהתאוששנו מהערב הגדול בחיינו, אנחנו חייבים להודות למי שעמלו רבות בכדי שהוא יהיה מושלם כמו שהוא היה. בראש ובראשונה לרפי, בעלי היונו, שליווה אותנו בכל שלב ושלב, היווה אוזן... ת לכל בקשותינו (והיו לא מעט) וכתף תומכת. רפי היקר, ביקרנו באולמות רבים בשלבי החיפושים אחר אולם שיהיה תואם את הציפיות שלנו, ובדרך הכרנו לא מעט בעלי אולמות, אך בעל אולם כל כך אכפתי, פרפקציוניסט, מסור ותומך כמוך לא פגשנו מעולם. מהרגע הראשון שנכנסנו ליונו, הוקסמנו מהייחודיות שכל כך מאפיינת את המקום ושמושפעת ממך. דאגת לתבל כל ביקור שלנו בטעמים המאפיינים את המטבח המדהים של היונו, וגרמת לנו להרגיש כחלק ממשפחה אחת גדולה- משפחת יונו. תודה נוספת לצוות התותחים של היונו, שרית, מאור, שחר וקובי- אין לנו מספיק מילים בכדי להביע את ההערכה שלנו כלפיכם, שיחקתם אותה בענק! התגובות מהאורחים עד לרגעים אלו לא מפסיקות להגיע, היופי והייחודיות של הגן והאולם, האוכל המצוין- ברמת גורמה ממש, היחס, המקצועיות והאדיבות של נותני השירות הם אלו שהופכים את המקום לגן אירועים ולאולם ראשון במעלה! אנחנו מאושרים על הבחירה ביונו, וללא ספק נחגוג אצלכם גם אירועים נוספים. תודה ענקית! בהמון אהבה! ליטל ואבי אוחיון.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiri-תמונה
Shiri
ממליצים בחום
5
08/03/2016

הגענו לyono אחרי שביקרנו בכמה אולמות ומיד התאהבנו! האולם מדהים, מעבר לאולם המהמם השירות מעולה, קיבלנו יחס אישי, מקצועיות, האוכל ממש טעים! כל פעם שבאנו לאולם יצאנו משם עם... ום החתונה שלנו הם הרגיעו והתייחסו אלינו הכי יפה ומקצועי! אחרי האירוע קיבלנו מלא תגובות מדהימות- על השירות, על האוכל ועל המקום! בקיצור ממש תודה על היום המדהים והמרגש בחיינו! שירי& אילון

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נופר-תמונה
נופר
מ-ו-ש-ל-ם
5
05/09/2015

לכל משפחת YONO! עברנו הרבה אולמות עד שמצאנו את האולם המיוחל ורק שהגענו ליונו הבנו כמה העסק הזה יכול להיות הרבה יותר נחמד. כל הצוות עובד בשיתוף פעולה מדהים! הם תמכו, עזרו, ליוו... תנו לכל אורך הדרך ודאגו שהיום שלנו יהיה בדיוק כמו שחלמנו עליו. לא סתם קראנו לזה משפחת YONO. קיבלנו אינסוף מחמאות על האולם, התאורה, החופה בחוץ, העיצוב וכמובן האוכל הטעים של קייטרינג אמברוזיה. ממליצים בחום על המקום שאין ספק משאיר מאחוריו את כל המתחרים באיזור.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mazaltov-תמונה
Mazaltov
יונו קיסריה
4.8
05/04/2015

לכל המתלבטים, אנו מתכבדים להעניק לכם המלצה בהחלט אובייקטיבית לאחר לא מעט ביקורים באולמות וגני אירועים כאורחים ולקראת חתונתנו. ברגע שהגענו ל "יונו קיסריה", ידענו שזהו המקום שבו... חתן החל מהרגע הראשון ובמיוחד לאחר שנפגשנו עם הצוות הלא פחות ממדהים ואדיב בראשותו של רפי ועד שרית המקסימה, קובי התותח שהיה מקסים ואדיב ועד למאור מקייטרינג אמברוזיה שניהל לנו את האירוע באיכות ותזמון מושלמים. תודה לכם, על אירוע שלא נשכח לעולם, בזכות המקצועיות והיחס האישי לאורך כל הדרך. באהבה רבה, דורית ואורן זינו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת