אגדת דשא באחוזה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אגדת דשא באחוזה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

44 חוות דעת על אגדת דשא באחוזה

Inbal-תמונה
Inbal
מקום מושלם לכל ארוע
5
10/10/2016

חגגנו את החתונה באגדת דשא לפני כחודש. מהרגע הראשון שבאנו למקום היה לנו ברור שזה המקום המושלם עבורנו! מעבר ליופי, הנוחות והעיצוב של המקום עצמו מי שבאמת תרם לחגיגה נהדרת (עוד בשלב... ההכנות) הם צוות המקום הנהדר שקיבלנו אותנו בזרועות פתוחות בחום ובנועם ונתנו לנו שירות מעולה מעל ומעבר. היו זמינים לכל מענה, שאלה או בקשה ועזרו לנו לישון בראש שקט לאורך כל תקופת הארגון ובעיקר ניהלו את האירוע עצמו בצורה כזאת שכל מה שנשאר לנו זה לחגוג ולהנות. המחמאות וההתלהבות של המשפחה והחברים לא הפסיקו להגיע גם באירוע ועוד הרבה אחריו. אין ספק שנשמח להמשיך לחגוג במקום הזה. תודה מכל הלב לכל הצוות והקייטרינג המצויינים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Dhanya-תמונה
Dhanya
צוות מדהים, מקום משגע אוכל הכי טוב שיש
4.8
26/09/2016

ערכנו מסיבת חתונה באגדת דשא, נהננו מאוד מכל התהליך, קיבלנו שרות מעולה במחירים סבירים (אם אפשר לקרוא למה שקורה היום במחירים בתחום "סביר"...) יחסית לשוק. כל נותני השרות במקום היו... דהימים ומעולים, ביקשנו אוכל צמחוני + דגים , האוכל היה מדהים האורחים לא שמו לב שלא היה בשר...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mor-תמונה
Mor
אגדה של אירוע
5
05/07/2016

זכינו להכיר את האולם והגן המשגע, אגדת דשא. החל מהכניסה לגן התאהבנו. התאהבנו בשירות, באנשים, בפרט אריאלה המדהימה, במקום יפהפה שלא ראינו עוד כמותו, חדרי אירוח עם סטייל מדהים (חובה... להישאר), הכל היה מלווה באווירה קסומה שקשה לתאר במילים! האירוע עצמו היה פשוט מדהים, הכל זרם, הכל היה לפי הדרישה ואף יותר! פשוט מומלץ מומלץ מומלץ בחום לכל זוג להתחתן שם, ובכלל לכל אירוע מהאגדות! תודה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
neriahadad-תמונה
neriahadad
אגדת דשא
5
01/07/2016

בנובמבר האחרון, התחתנו ב"אגדת דשא". אחרי שסרקנו את כל האולמות בסביבה, מיד כשנכנסנו למקום התאהבנו!. כ"כ התחברנו לגן, לאולם ובכלל לכל הסגנון והאווירה הכפרית והנעימה שיש במקום.... ם מדהים מבפנים ומבחוץ, בריכת הדגים בכניסה, החופה, איזור קבלת הפנים והזולה.. כל פינה מיוחדת ויפה להפליא. נפגשנו עם אריאלה המתוקה, שליוותה אותנו לאורך כל הדרך והייתה מדהימה! הייתה קשובה נעימה וזמינה, באה לקראתנו בכל דבר, פתרה בזריזות וביעילות כל בעיה קטנה וגדולה שצצה ובאמת לא יכולנו לבקש טוב מזה, למרות שהיא מלווה עשרות זוגות הרגשנו שאנחנו היחידים, יחס אישי וחם. על האירוע המדהים שהיה אנחנו לא מפסיקים לשמוע גם היום חצי שנה אחרי :) האורחים שהרבה מהם הגיעו ממרחקים ממשיכים להזכיר לנו כמה נהנו וכמה האולם היה משגע, האוכל מדהים והאווירה טובה. אכן האירוע נוהל בצורה יוצאת דופן! דובי, אריאלה, ארז, השף ליאור וכל הצוות, פירגנו ועשו הכל על מנת שהאירוע יצליח ויתאים לסגנון שלנו וזרמו עם כל שיגעון שלנו גם אם היה קטן וקטנוני, האירוע עבר בצורה מדהימה ואין לנו ספק שהכל בזכותם. אנחנו ממליצים בחום לכולם על המקום! זאת הייתה אחת הבחירות הכי מוצלחות בכל ארגון החתונה שלנו (והייתה לנו חתונה ממש יפה ;))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבר-תמונה
ענבר
וואוווו איזה מקום
5
11/04/2016

וואו וואו וואו! אל אגדת דשא הגענו לאחר המלצה חמה על המקום והתאהבנו במקום! איזה מקום! כמה יופי וקסם! הגן יפהפה ברמות אחרות, האוכל מ ד ה י ם ! הצוות כולו מדהים ותומך: דובי בעל... ם מקסים, ארז עזר לנו מאוד, ליאור המדהים שעזר לנו בהכל הכל ודאג לאוכל, עופרה שקיבלה את פנינו מן ההתחלה והתאהבנו בה, דולב מנהל האירוע התותח והמקצועי שדאג להכל, אופיר מהקייטרינג שהיתה איתנו בקשר, כולם- מקצועיים אחד אחד! קיבלנו אינספור מחמאות על המקום, על הקסם והאווירה הכפרית המיוחדת. אנשים אמרו שכבר מזמן לא היו באולם כזה... אגדת דשא - רק תמשיכו לעשות לאנשים טוב כפי שעשיתם לנו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Evgen-תמונה
Evgen
חתונה חלומית באגדת דשא מהתחלה ועד הסוף!!!
5
09/06/2015

רצינו להודות לצוות המדהים של אגדת דשא על חתונה מדהימה! בהתחלה נפגשנו עם עופרה שהייתה מאוד נחמדה ואכפתית, באה לקראתינו בהכל. כמות האורחים, מחירים ויום האירוע. לאחר שסגרנו שנעשה את... האירוע בגן, עופרה עזרה לנו עם הספקים וליוותה אותנו בכל שאלה שהייתה לנו. בהתקרב האירוע, עברנו לטיפולו של רדו מנהל האירוע שלנו שהדריך אותנו בכל שעלינו לסגור לקראת האירוע. שבוע לפני האירוע תמיד היה זמין. בא לקראתינו בכל קושי שהיה לנו ונתן להרגיש שאין שום בעיה שהוא לא יוכל לפתור. כשישבנו עם השף אחרי טעימות והכנו תפריט, הוא המליץ לנו על מנות וכיצד כדי לבנות את האירוע מבחינת התפריט. כדאי להקשיב לו! האירוע עצמו היה מדהים! עשינו בגן הטרסה של המקום. קבלת הפנים: יצאנו לקבלת הפנים, העיצוב של המקום כל כך יפה, הגן מעוצב בפרחים ועצים ומפל יפה ויש שם תערוכת מכוניות אספנות. עמדות האוכל היו מגוונות ועשירות והאוכל בעמדות היה מאוד טעים ומעניין. בנוסף היו מלצרים מסתובבים עם פתיחים. לסיכום קבלת הפנים האוכל היה בשפע, טעים ומעניין. החופה: בגן הטרסה החופה נמצאת בקצה של הגן עצמו, על צוק קטן ועם נוף מדהים של ירוק ומרחבים. קשה לתאר חופה יפה יותר. הארוע: הגן מאוד יפה, מרווח, רחבת ריקודים גדולה ובר שממוקם בנוחיות לצידה. מערכת ההגברה בנויה בצורה חכמה כך שיש ווליום מרקיד ברחבה שלא ממש מפריע לשולחנות והאורחים המבוגרים יכולים בכיף לדבר. האוכל היה מעולה והאורחים ציינו שהיה שרות מהיר וטוב. הבאר סיפק כל מה שהתחייב ולא נתקלנו בהפתעות. מספר ימים לאחר הארוע ישבנו עם אריאלה לסגירת החשבון. גם כאן התחושה היתה טובה ונעימה. לא היו שום הפתעות בחשבון בסוף והרגשנו שאנחנו מקבלים יחס הוגן ומכבד. מהחתונה שלנו נשאר רק טעם טוב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
er-תמונה
er
חתונה ב1.4.2015 מקום מספר 1 בארץ
5
23/04/2015

התחתנו באגדת דשא באחוזה ב1 באפריל. מהרגע הראשון שהגענו למקום ידענו ששם נתחתן, ולאחר פגישה עם עפרה המדהימה לא היה לנו ספק בכלל כי זה המקום בשבילנו! לאורך כל הזמן שאירגנו את החתונה... עפרה דאגה להיות איתנו בקשר, לשלוח לנו הודעות ועדכונים לגבי כל מיני דברים הקשורים לאירוע. ביום האירוע עצמו המקום היה נראה בדיוק כמו שרצינו, האוכל היה מעל לכל רמה וכך גם הביקורות שקיבלנו מהאורחים היו מצוינות. כאשר הייתה לנו בעיה עם המוזמנים מנהל האולם לא התווכח איתנו ודאג לתת לנו הרגשה טובה כדי שנצא מרוצים. מי שרוצה אולם מהמם ביופיו, שירות מדהים, מקצעויות מרשימה ואוכל ברמה גבוהה - זה המקום בשבילכם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hadar-תמונה
hadar
חתונה של עומר והדר
5
29/03/2015

התחתנו באגדת דשא בתאריך ה24.3. כאשר נכנסתי למקום מיד ידעתי שבו אתחתן. המקום מדהים ביופיו!!!!. כאשר הגענו קיבלה אותנו בחורה מקסימה בשם אריאלה. עם אריאלה מיד היה לי חיבור, היא... ה מקסימה, מצחיקה, קלילה, אדיבה ובעלת אנרגיות טובות כמו המקום. לכל בקשה או רעיון משונה אריאלה מיד נענתה בחיוב ותמכה בנו לאורך כל הדרך. לאחר שהגענו לשלם למקום היינו רעבים ומיד אריאלה שלחה מלצר שיעלה לנו אוכל. איפה רואים עוד יחס כזה מדהים?!?!? יחד עם אריאלה עובדת עופרה שבנוסף להיותה מנהלת היא גם מעצבת המקום. עבורי היה חשוב מאוד עיצוב המקום ביום של החתונה וכאשר הגעתי לפגישה עם עופרה גילתי בחורה בעלת כישרון יוצא דופן, אחראית, מקסימה ואדיבה. עופרה עיצבה את המקום בדיוק איך שחלמתי והיחס שלה והסלבנות לבקשות המרובות שלי היה מעל המצופה. את בעל המקום יצא לי לפגוש פעמיים ולא הופתעתי לגלות שגם הוא ניכן בקסמיי המקום והיה נחמד מאוד, מקשיב, תומך ומכיל. לא רק שהמקום מהמם אלא גם השירות, האוכל, המחיר והיחס המצויין שקיבלנו. בנוסף, במקום יש מתחם עם ארבע סוויטות שכאשר נגמר הארוע נשארנו לישון בו המשפחה והחברים. הסוויטות יפות, נקיות ומושקעות, כאשר הארוע הסתיים הביאו לנו אוכל מבלי שביקשנו. ביום למחרת כאשר שילמנו ויצאנו מהמקום ונאלצנו להפרד ירדה דמעה קטנה של עצב, הרגשנו בבית, קיבלנו חום והאהבה וזאת הזדמנות מצויינת להגיד תודה רבה למקום אגדת דשא ולצוות המקסים שתמך, עזר והיה נוכח לאורך כל הדרך ניפגש בברית בע"ה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גל וליאורה -תמונה
גל וליאורה
חתונה מדהימה באגדת דשא
5
24/01/2015

התחתנו ב-24.12.14 באגדת דשא באחוזה בתוך האולם. המקום מהמם ביופיו, משרה אוירה קלאסית וחמימה (אוירה כפרית רומנטית), הצוות מאוד תמך ועזר. ארז תמיד שירותי ואדיב, עופרה חמה ודואגת... כותה עיצוב השולחנות והחופה היה מדהים!!), שרון מקסימה ואיבראהים ניהל את האירוע במקצועיות. הסאונד באולם ממש מוצלח והמון מהאורחים החמיאו על כך - מחוץ לרחבה אפשר היה לדבר וברחבה היה סאונד נעים ולא חזק מדיי ( וזה גם הרבה בזכות הדי ג׳יי המצויין בועז גור, שקרא את הקהל בצורה מושלמת). נמליץ בחום לכל חברינו לקיים שם אירוע, תודה לכם צוות אגדת דשא!! בהערכה, ליאורה וגל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ניצן ומתן-תמונה
ניצן ומתן
אגדת דשא - חתונה מושלמת!!
5
23/01/2015

התחתנו ב 4/11/2014 ואין ספק שלא יכולנו לבקש יותר מזה. הגענו לאולם כמעט במקרה ופגשנו שם את עפרה שמאותו רגע שקיבלה אותנו ידענו ששם אנחנו רוצים להתחתן! עפרה ליוותה אותנו לאורך כל... מן ולא נתנה לנו להיות מודאגים אפילו לגבי הפרט הכי קטן!!! עפרה נתנה לנו תחושה ששום דבר שאנחנו רוצים לא יחסר לנו בחתונה שלנו ובאמת כך היה, היא עזרה לנו עם הניסיון הרב שלה להתאים את האירוע לאורחים שלנו ועזרה לנו לבנות את האירוע שלנו בדיוק כמו שדמיינו אותו. האוכל היה מגוון והצוות היה מדהים לאורך כל הערב, ואנחנו לא מפסיקים לשמוע מחמאות על החתונה שלנו. אנחנו רוצים להודות גם לאברהים על הניהול של האירוע שעבר בצורה מעולה ללא דאגות!! ממליצים בחום על המקום ועל הצוות המסור שילווה אתכם לאורך כל הדרך!!! ניצן ומתן ברגר:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה