איסט - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9369866
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, קטן ואינטימי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 150-450

  • מחיר למנה
  • 250 עד 400 ₪

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קצת על העסק

  • 053-9369866

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • תל אביב

מצאתם טעות? ספרו לנו!

איסט - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על איסט

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
מקצועיות ומומחיות בתחום!
5
08/09/2019

מהרגע שנכנסנו לבחור את המקום ועד אחרי אירוע החתונה- קיבלנו יחס אדיב, אמין ונעים מכ-ל(!) אנשי המקצוע באיסט, החל מהמכירות וההנהלה ועד למנהל האירוע, הבר, המלצרים- פשוט כולם ייצרו... ו ביחד ווייב מעולה ליום החתונה וכל המסביב. בזכות הצוות המעולה הרגשנו נינוחים ובטוחים שהאירוע שלנו יהיה פיקס, וכך היה. האירוע תוקתק מעל ומעבר המצופה, אפילו המשפחות ציינו לטובה את היחס המשפחתי והמהיר שקיבלו וגם האורחים שעד היום שולחים לנו תגובות שהצוות (מלצרים ובר) היו חייכנים ושירותיים ביותר. וכל זה בלי לדבר על האוכל המושלם והאווירה האורבנית שהאיסט מעניקים. כל חוויית החתונה שלנו, כולל התהליך המקדים שבדרך כלל מלחיץ, היה לנו רגוע ומלא בכייף בזכות הצוות. אז תודה רבה לעומרי מנהל האירוע המקצועי, ליותם מנהל הבר האדיר, לערן מנהל המכירות התותח, לביאטה האדיבה, לעידו השף הדגול, ולכל כל צוות האיסט ששיחקו אותה בגדול! תומר ומיטל:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Tal-תמונה
Tal
אולם מהמם!! נכנס לצ'ק ליסט שלנו בוודאות!
5
31/05/2018

כשהוזמנתי לאירוע באיסט ממש פחדתי שהמקום יהיה תקוע בחור בלי חניה ופלצני כזה וכשהגעתי למקום הופתעתי ממש לטובה. מעבר לזה שיש חניה נוחה המקום עצמו ממש מעוצב בצורה יפייפיה, האוכל היה... מעולה והיתה בו אווירה כייפית ממש. אנחנו לגמרי שוקלים להתחתן שם

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orush-תמונה
Orush
בתור אורחים, נהננו מאד! ממליצה בחום!
5
08/04/2018

היינו בארוע באיסט, חייבת להגיד שלא הכרתי את המקום קודם ומאד התרשמתי. קודם כל החניה הייתה נוחה ולא מייגעת וזה חשוב לארוע בת"א. חוץ מזה, המקום ממש נעים ומעוצב יפה ומאד מאד אהבנו את... האוכל.. מפרגנת, ואם אחפש אולם במרכז לגמרי אקח אותם בחשבון.

הוספת תגובה
Reut-תמונה
Reut
תודה על הכל היה לא פחות מאדיר
5
13/03/2018

החוויה שלנו באיסט התחילה הרבה לפני הערב עצמו, עם הסגירה וההכנות הצוות היה מתחשב, קשוב, מתואם.זו הייתה התקופה הכי לחוצה שעברנו והם דאגו להחזיק לנו את היד ולהנחות אותנו. היום עצמו... היה כל כך מדויק ביחס למה שרצינו שיהיה, האוכל היה טעים ויצא בדיוק בזמנים, העיצוב היה מוקפד ומהמם, המנהל אירוע שלנו התותח על שהחזיק אותנו (פיזית ונפשית) ברגע הכי לחוץ של הכתובה כשהתחילו להגיע אורחים וההינומה שלי נשארה בבית מלון!!! הייתה לנו חוויה מושלמת, כמו שדמיינו (דמיינתי:) המחמאות מהמשפחה והחברים זורמות אלינו מאז ועד היום - זו הדרך הכי טובה שמצאתי להגיד תודה ! נזכור את היום והערב ובכלל את התקופה הזאת כשאתם חלק ממנה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eyal-תמונה
Eyal
היה לנו אירוע מ-ו-ש-ל-ם-!!!
5
08/06/2017

מהרגע הראשון שנכנסנו לאיסט ידענו שכאן אנחנו מתחתנים. לחיזוק התחושה, עשינו סיבוב לעוד שני מקומות ולא היה לנו ספק שההרגשה באיסט היתה מדויקת. המקום מרהיב ביופיו בעיצובו ובייחודיותו,... מה שכבר הופך אותו להצגה בפני עצמה. האווירה האורבנית, הרהיטים והאביזרים, התאורה בפנים ובחוץ, החצר היפה. מיקום האולם - מושלם. לאורך כל הדרך, הרגשנו לגמרי בבית (היה כיף לבוא בכל פעם!) והצוות תמך, העניק ליווי צמוד ונתן לנו את התחושה שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות - שרון, יובל, טיראן ונאור. אין שאלה שנותרה ללא מענה וסמכנו על כל ההמלצות שניתנו לנו מנסיונם. גם שבוע אחרי האירוע, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל ההיסטרי - תפריט עשיר, מגוון, ייחודי (!!!) בניצוחו של השף תום. מנות מיוחדות שעשויות באהבה גדולה והטעם ללקק את האצבעות - הכל פשוט מעולה, החל מקבלת הפנים, המנות הראשונות, הסלטים, המנות העיקריות ועד הקינוחים - הכל פשוט מושלם!!! לא מפסיקים לשמוע על השירות המעולה של המלצרים החייכנים והבר העשיר (בראשות מיקי התותח!). תודה לטיראן שליווה אותנו באותו היום, דאג לבקשות שלנו, היה פדנט, דאג לנו, ידע בדיוק מה קורה איתנו בכל שנייה ושהאירוע מתקתק כמו שעון שוויצרי. יצאנו מהאירוע ב-3 בלילה בתחושה מדהימה. היה לנו אירוע מושלם ובאמת שלא יכול להיות טוב יותר! תודה לכם איסט תל אביב, אתם פשוט מדהימים!!!!! כיף לפתוח ככה את חיי הנישואין :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים