שמים וארץ - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על שמים וארץ - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

50 חוות דעת על שמים וארץ

אדם וטל-תמונה
אדם וטל
שלמות של אירוע
5
21/09/2014

לכל מי שלא מכיר את שמיים וארץ, הנה כמה מילים שרצינו לומר על גן האירועים המדהים הזה: רצינו לומר פשוט תודה.. תודה על האירוע המדהים בחיינו. לא יכולנו לבקש גן אירועים עם אנשים יותר... לבביים, אמתיים, שדואגים להכלללל והרבה מעבר! שמיים וארץ זה גן האירועים מספר אחד בארץ! האוכל היה מטורף! הכל דפק בדיוק כמו שהם הבטיחו.. האורחים לא הפסיקו להתקשר יום אחרי החתונה לומר איזה כיף היה ואיזה יופי של מקום ושירות. אנו רוצים לציין במיוחד את הנהלת האולם שהרגיע ובאה לקרתנו בכל מה שביקשנו: מני הרמן ובני נורי התותחים, ומנהלי האירוע הכי מקצועיים בתחום נירעם ואבי שדאגו להרגיע ולהכווין ולהיות צמודים אלינו כל הזמן.. שמיים וארץ אינו רק גן אירועים, זו משפחה.. (: ממולץ בחום רב !!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליאור-תמונה
ליאור
פשוט מושלם!
5
21/07/2014

הלוואי שיכולנו לכתוב ולו מילה אחת בגנות "שמיים וארץ". אנחנו פשוט לא מוצאים. הגענו אליהם בתום חיפושים אינטנסיביים באזור השרון: מדרומו (ראש העין) ועד צפונו (כרכור- פרדס חנה).... ענו אליהם- לא היה לנו ספק, וסגרנו תוך כמה דקות. החוזה עצמו פשוט והגון בהרבה מכאלו שפגשנו במקומות אחרים ונעדר תחושת ה"מסחרה" והקומבינה. אין צורך לשקלל תוספות והנחות מבלבלות, טיפים חובה וכגון אלו. העסקה היא פשוטה והוגנת.. ערכנו שם חתונה של 330 איש שחששנו מאוד לגביה (כמו כולם, אני מניח), אבל צוות האולם ידע להפיג את כל החששות בעצם התנהגותו המקצועית והגמישות שגילה לכל אורך הדרך. האולם עצמו יפהפה, ונראה שכל פרט בו מוקפד. הצוות למן מנהל האירוע ועד לאחרון המלצרים מקצועי ואדיב ברמות שלא ראינו באף מקום אחר. האוכל נהדר: חומרי גלם איכותייים, בישול ועיצוב מנה ברמה של מסעדת יוקרה. בנוסף, אנשי המקצוע ששידך לנו האולם, תקליטן וצלם, היו כאלה שהוא הכיר וממליץ עליהם. ואכן, גם הם עמדו בציפיות הגבוהות. ממעמד סגירת העסקה חודשיים לפני האירוע ועד פתיחת הכספת בסוף האירוע לווינו באופן צמוד ע"י גורם באולם (נירעם) שדאג לתת מענה לכל בעיה. ולבסוף- במשך ימים רבים לאחר הארוע לא הפסקנו לקבל טלפונים מאורחים מלאי תשבוחות שסיפרו לנו עד כמה נהנו בו. אנחנו ממליצים בכל פה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חתונה ליאת ואריאל-תמונה
חתונה ליאת ואריאל
חתונה ליאת ואריאל 15.7.14
5
17/07/2014

מהשנייה הראשונה שהגענו ל"שמיים וארץ" הרגשנו את ההבדל בין גן אירועים מלא בחום ושירותיות (עוד לפני שסגרנו!) לבין גני אירועים אחרים - ממש שמיים וארץ. כבר מהרגע הראשון שהגענו לאולם... להתעניין פגשנו את קרן יועצת המכירות שנתנה לנו יחס חברי/משפחתי בשילוב עם מקצועיות וסבלנות. קרן ומני, מבעלי המקום, גרמו לנו להרגיש בני בית והפגינו מקצועיות פסיכית, ממש לא מובנת מאליה (קרן המדהימה ליוותה אותנו לאורך כל הזמן, דרך הטעימות ועד ליום האירוע ואחריו). במקביל, החל מהטעימות הכרנו את נירעם - האיש והאגדה - ממש ככה - נירעם הוא מנהל האירועים באולם ואת המקצועיות שלו יהיה קשה לתאר בכמה מילים. לנירעם פתרון מהיר לכל בקשה או בעיה בה נתקלנו, לפני, תוך כדי, ואחרי האירוע. התחתנו ביום 15.7.14, בצל מבצע "צוק איתן" וההתחשבות של כל הגורמים באולם הייתה מדהימה (לא השפיע ולו במעט על האירוע). ביום האירוע האורחים לא הפסיקו לשלוח לנו הודעות לפלא' על נראות האולם, האוכל, השירות המדהים, האווירה - פשוט על הכל!!! אנשים לא מפסיקים לדבר על החתונה שלנו. לסיכום - החתונה הייתה מושלמת, נהנינו בטירוף עד שבא לנו עוד פעם :] מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל-תמונה
יעל
מדהים כמה יצאנו מרוצים
5
20/04/2014

שמים וארץ / רוזי המדהימה אין מילים לתאר את החוויה שאנחנו חווינו אצלכם! מהשירות המדהים של הצוות וכמובן רוזי שפשוט הדהימה אותנו כל פעם מחדש. האוכל היה מטריף ככה האורחים אמרו מכיוון... ואנחנו לא אכלנו ביום האירוע. העיצוב מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש לנו רק דברים טובים להגיד על שמיים וארץ ורוזי שלנו באמת לא תתחרטו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
idok-תמונה
idok
חתונה
5
16/04/2014

מקום מהמם , אוכל ברמה הגבוהה ביותר שקיבל פידבקים ללא הפסקה !!!! שירות אישי ויחס אדיב ותומך לכל אורך הדרך . מני הבעלים כל שאלה הכי קטנה תמיד תמיד היה זמין , שירותי ויעיל , קליל... יר זורם והכי חשוב מקצועי ! הולך עם הזרם ומתאים את המקום לחתן וכלה . נירעם שטיפל במהלך הדרך הראה גם כן מקצועיות ברמה גבוהה ורמת דיוק בפירוט המנות וכל הנקרא בדרך החל מסידור פרחים , מקומות , וכלה בכל דבר אפשרי שקשור לחתונה ! רוזי המתוקה שדאגה ליום האירוע לתפעול שוטף ותקתוק זמנים ממש כמו בימי הצבא וסדר מופתי ! בקיצור - מקום אולטימטיבי לחגוג את היום של החיים החדשים ולארח את המוזמנים !!! מומלץ הכי בחום בעולם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adar-תמונה
Adar
שמים וארץ
5
06/04/2014

שמים וארץ היה האולם הראשון שהלכנו לראות, ומהרגע הראשון ידענו שרק פה נעשה את האירוע שלנו.. התאהבנו ביופיו של המקום, באווירה, בעיצוב והקסם של המקום ובאנשים. כבר מתחילת הדרך שלנו,... נהל האולם מני, בנאדם מדהים היה מאוד שרותי, קשוב, אדיב ונתן לנו את ההצעה הכי טובה ומפנקת שיכל כדי שנהיה מרוצים. הוא הבין שאנחנו זוג צעיר בתחילת דרכו ובא הכי לקראתנו. מרגע הסגירה, הצוות המדהים ליווה אותנו ברגישות רבה, הרגשנו איך תומכים בנו וקשובים אלינו לכל בקשה, שאלה ויעוץ. הרגשנו שהאנשים הכי מקצועים מטפלים בנו. זמן קצר לאחר חתימת החוזה הגענו לטעימות וממש הופתענו לטובה מהאוכל המדהים, השפע ובמבחר. איש הקשר שלי היה: מני הרמן מנהל האולם, נירעם ורוזי מנהלי אירוע אהבתי אצל הספק: יום האירוע התנהל למופת, מנהלי האירוע התנהלו באופן הכי מקצועי שיש, היו איתנו בקשר ישיר כל הזמן, דאגו לנו, הייתה עמידה בזמנים מדויקת ויחס מדהים. השירות של המלצרים והברמנים היה מדהים,האוכל היה יוצא מן הכלל. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מאנשים שהיו באירוע. לא יכלנו לבחור אולם אחר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
anna-תמונה
anna
מקום מדהים!!!!!!!
4.5
13/12/2013

אני ובעלי הרגנו חתונה תוך חודש ואני רוצה לומר שיצא מדהים! המקום מפנק, תומך ועוזר! יש לכול אחד מאנשי צוות המון סבלנות ומוטיבציה לעזור. הם עושים הכול על מנת שהחלום שלכם התגשם.... ם מנהל האירועה הוא מספר אחד, ניתן ורצוי לסמוך עליו בעיניים עצומות. הייה לנו 180 מוזמנים אבל הגיעו מעל 200 ונירעם תיקתק והכול הייה מסודר. אנחנו נהננו מכול רגע!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hadas-תמונה
hadas
החתונה שלנו בשמיים וארץ
4.8
03/12/2013

התחתנו בתאריך 13.11.13 בשמיים וארץ, היו לנו כ 280 אורחים ופשוט לא יכולנו אירוע טוב יותר. זה התחיל ביחס החם שקיבלנו ממני כבר בפגישה הראשונה, שנתן לנו להבין שהשמיים זה הגבול ואחרי... הפגישה הראשונה אין צורך לדבר יותר על מחירים. דרך היחס השירותי והרצון לעזור של הבנות במשרד שרית, מוריה ודניאלה (וסליחה אם שכחנו עוד מישהי), וכמובן שהשיא זה נירעם מנהל האירוע שליווה אותנו משלב הטעימות ואבי שסייע ביום האירוע. בזכותם כל החתונה תיתקה ולנו היה ראש שקט. המקום עצמו ממש יפה והתאים בדיוק לכמות אורחים שלנו, תוספת הקירוי בחורף שממנה חששנו מעט, הייתה מאוד יפה. בזכות הקירוי יכולנו להבטיח שביום החתונה, בלי שום תלות במזג האויר, תהיה הפרדה בין אזור החופה וקבלת הפנים לבין אזור השולחנות - דבר שהיה לנו מאוד חשוב. האוכל היה מצוין והאורחים לא הפסיקו לשבח. בנוסף קיבלנו מהאולם את האפשרות להשתמש בתוכנת ה iPlan שהתגלתה כעזרה גדולה בשלב אישורי ההגעה וסידור השולחנות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Noam-תמונה
Noam
המלצה חמה
5
29/11/2013

כבר לפני כמה חודשים כשבילנו באירוע של חברים טובים בשמים וארץ ידענו שתורינו יגיע במהרה, קבענו פגישה ומכאן הדרך היתה סלולה להצלחה. היחס המקצועי והחם של קרן, נירעם, מני, אבי, דניאל... ועידו וכמובן צוות המלצרים והשף גרם לאירוע שלנו להיות מושלם וקסום כפי שחלמנו. באירוע שלנו השתתפו כ 200 אורחים, אך לפי התגובות שקיבלנו למחרת האירוע נראה כמו אירוע של 400 אורחים. האוכל היה מצוין, התאורה מדהימה והעיצוב מושלם. יחס המלצרים והברמנים מעולה. האטרקציות הייחודיות של האולם מגניבות ומוסיפות עניין לחגיגה. חיפוי הגן בחורף מרשים ומוסיף גוון לתמונות, ומעניק נוחות מקסימלית לאורחים באירועי חורף. מומלץ לכל מי שמחפש גן אירועים בין ת"א לחיפה, ולכל מי שמעוניין לסגור אירוע עם אנשים שרואים ומבינים עניין של מתחתנים, וזאת תרגישו כבר מהפגישה הראשונה. באהבה ובהערכה רבה אסתי ונועם רותם:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hadas-תמונה
Hadas
שמיים וארץ - חוויה שתיזכר לכל החיים !!
5
18/10/2013

הגענו לשמיים וארץ לאחר חיפוש באינטרנט, אנחנו הגענו מלוס אנג'לס להתחתן בארץ,ואני חייבת לציין שהבחירה הייתה הכי טובה !!! למרות המרחק היה יחס אישי ומענה טלפוני וקשר רציף אני... צה להודות לשמיים וארץ על החתונה המדהימה!!! חיפשנו מקום שיתאים לחתונה של 200 מוזמנים ,שפגשתי את קרן מנהלת המכירות התקבלתי בחיוך ונתנה לנו הרגשה טובה שיש על מי לסמוך,אחר כך ניפגשנו את נירעם מנהל האירועים מקצועי ביותר ,וליווה אותו בכל זמן עד סוף החתונה ודאג לכל הפרטים והסיר דאגה מליבנו, הגענו לטעימות אני חייבת לציין שהאוכל היה סוףףףף ברמה טובה :) וגם השירות שם הכרנו את בני ומני הבעלים של האולם ואני חייבת לומר שהם היו מקסימים קשובים ואדיבים:) לאחר החתונה קיבלנו טלפונים מהאורחים שמספרים לנו כמה הופתעו מהשירות של האולם והמלצרים שירות שלא ניתקלו בו בעבר,שירות מעולה ,,,,היה משמח לשמוע,,,תודה רבה לצוות שמיים וארץ אנחנו ממליצים בחום ואהבה על המקום !!! שווה כל מחיר ( למרות שהמחירים שלהם סבירים מאוד) המשך הצלחה לשמיים וארץ הדס וראובן לוס אנג'לס - חוויה שלא תשכח

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה