VIA EVENTS–בית לאירועים בלב הפרדסים - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על VIA EVENTS–בית לאירועים בלב הפרדסים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

54 חוות דעת על VIA EVENTS–בית לאירועים בלב הפרדסים

liranl-תמונה
liranl
החתונה המדהימה שלנו - לירן ושי 28.5.14
4.8
04/06/2014

אז נתחיל מהסוף.. היה מדהים!!! הקסם של VIA לא מסתיים גם שבוע אחרי.. הביקורות מקיר לקיר הפרגונים פשוט אינסופיים.. החתונה ב- VIA מתחילה כבר בביקור התרשמות.. כבר אז מגלים שהגעתם אל... המקצוענים שבתחום. המקום חדש ומדהים וזה ניחן בכל פרט. זה מתחיל מלירן הבעלים כבר בפגישת הצעת המחיר נותן תחושת אמינות שמוכיחה עצמה באירוע וכמובן שאחריו. עידן שמלווה את הזוג לאורך כל תקופת טרום האירוע ונותן לנו ליווי מקצועי ואישי. כל פרט ב-VIA מרשים: הכניסה מרשימה עם שומרים צוות דיילות בכניסה. "אי" בקבלת הפנים שמספק אוכל טרי טעים ומגוון מאוד, מלצרים שלבושים ומתנהגים בהתאם, חיים מנהל האירועים המדהים שדואג לזוג לכל פרט מהקטן ועד הגדול ביותר. אוכל וצורת הגשה ברמה גבוהה ביותר עם פרגונים מהאורחים שלא מפסיקים להגיע.. בקיצור כשיש צוות של מקצוענים שמנהל לכם את כל האירוע, האירוע יוצא מיליון דולר.. צוות הבר בראשות אורי לאורך כל האירוע מספק את העבודה ונותן שירות איכותי ללא הפסקה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל-תמונה
יעל
חתונה בויה 20.8
4.8
16/03/2014

התחתנתי בויה ב-20.8.13, חיפשתי מקום מיוחד ברמה גבוהה ואין ספק שויה הוא כזה. המקום מהמם ביופיו, אזור קבלת הפנים גדול עם הרבה מקומות ישיבה מה שלפי דעתי מאוד נוח לאורחים. גם לפני... ופה יש שני אזורי ישיבה שבינהם עוברים החתן והכלה, ברגע שכל האורחים יושבים בחופה ונוח להם, הם רגועים וממש מקשיבים לטקס. לגבי האוכל, לא היה אדם ללא יוצא מהכלל שהתקשר להגיד כמה האוכל היה טוב!! אולם לא זול אבל יש תמורה. מי שמחפש אולם ברמה גבוהה מבחינת אוכל, שירות ועיצוב זה המקום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאל סנדלר-תמונה
דניאל סנדלר
14-1-14
5
17/02/2014

מהרגע הראשון שהגעתי לויה ישר ידעתי שכאן אתחתן... ראיתי את המקום ופשוט נפלתי מהרגליים... כן השירות והיחס בכל התהליך היה פשוט מדהים!! אנחנו כבר חודש אחרי החתונה ואנשים לא מפסיקים... לדבר עם החתונה שלנו , היופי אבל בעיקר על האוכל!!! חשוב לי לציין לטובה בעיקר את חיים מנהל הארוע שהיה פשוט שם בכל שנייה ואנגליקה שעברה איתי את כל ההכנות והייתה כל כך סבלנית וזה לא היה כל כך פשוט... בקיצור מחכה לארוע הבא כדי לחגוג אותו שום באולם הזה.... לגבי המחיר לא לצפות למחיר זול אבל האמת ששווה כל שקר- פשוט מוכרים איכות ברמה מאוד גבוהה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
משפחת סוניגו-תמונה
משפחת סוניגו
המעט שאפשר לתאר ע"י מילים
5
12/01/2014

בתאריך 24.12.13 ערכנו בר מצוה של בננו . כבר מן הרגע הראשון , ידענו שזה המקום בו נרצה לערוך את המסיבה . נתחיל משלב הטעימות בהן התקבלנו באופן פרטי לחלוטין - ערב שכולו שלנו . כמובן... שהאוכל היה מדהים . היינו רק צריכים להתלבט על מה מוותרים כי הכל היה כל כך טעים . .. מאוחר יותר התחיל הסיפור האמיתי - נאלצנו לדחות את המסיבה מסיבות שונות - כאן התחיל המבחן האמיתי של כל "המערכת " - אבל היא עמדה בכך בכבוד ! נתחיל באשת הקשר לכל דבר - המפיקה אנג'ליקה המקסימה , שליוותה אותנו לכל אורך הדרך , בסבלנות רבה וזמינות מלאה . ממנה נמשיך ללירן - המנכ"ל , אשר בא לקראתינו בשעה הכי קשה ועמד לצידינו - על כך הערכתינו הרבה . ומעבר לכך , כל הצוות המדהים , האיכותי שלכל דבר עמד לרשותינו וסייע . כמובן , שהערב היה מדהים . אין מילים! האולם , האוכל הטעים להפליא , השירות , חיים - מנהל הארועים אשר ליווה אותנו על כל צעד ודאג שהכל יתקתק כמו שעון וכלל הצוות , מהמלצרים ועד התאורנים . פשוט - ליגה אחרת . והמחמאות... פשוט לא מפסיקות . אפילו נראה לנו שיש כבר כמה הזמנות ארועים בדרך ... בקיצור - תודה לך לירן , תודה אנג'ליקה , תודה חיים ותודה לכל הצוות ולמשגיח הרב דוד טימסית . תודה על ערב קסום . ושנתראה בשמחות הבאות . משפחת סוניגו .

הוספת תגובה
פרנקו-תמונה
פרנקו
חוות דעת בר מצווה
5
09/12/2013

ביום 24/11/13 ערכנו בר מצווה לבננו עומר באולמי ויה בנס ציונה. המקום מדהים ביופיו האירוח ברמה של 5 כוכבים בלשון המעטה. הצוות מקצועי מאומן ומיומן להפליא באדיבותם. המנות הוגשו ברוחב... לב וכל מנה היתה מושקעת וטעימה להפליא. לאחר הארוע קיבלנו עשרות טלפונים מאורחים ששבחו את הארוע וכמו שכינו אותו היה משולם או פשוט "הצגה". תודה מקרב לב ללירן ואנגליקה המדהימים והאדיבים כל הכבוד יישר כח. בקיצור אני ממליצה מכל הלב על האולם כבחירה לארוע מושם. כל הכבוד ויישר כח לכל העוסקים במלאכה. משפחת פרנקו.

הוספת תגובה
קובי-תמונה
קובי
חתונה שני וקובי ברו
5
05/12/2013

אולמי ויה אירועים לכל הצוות היקר לירן , אנג'ליקה, חיים וכל העובדים הנפלאים - כאשר מתארים אירוע חלומי או יותר נכון שאתה מדמיין אירוע אתה רוצה שהכל יילך כמו שרק חלמת ואפשר לומר... מקום הזה שנקרא ויה נתן לנו להגשים את החלום. אז מאיפה להתחיל היחס המדהים הסבלנות, הטיפול והירידה לפרטים הכי קטנים. העזרה בדברים שנראים כלל לא חשובים אך בשבילם זה בהחלט חשוב. נמשיך משם להרגשה שהגעת למקום הכי יוקרתי שרק אפשר להגיע מצוות העובדים לחיים המקסים שרק דאג ששני תרגיש כמו מלכה ליום אחד. אנו רק יכולים לומר לזוגות שיבואו אחרינו שאם היינו מחזירים את הגלגל אחורה זו הבחירה שהיינו עושים שוב. אולם שנותן לך להרגיש שהאירוע שלך הוא הכי יוקרתי והכי חשוב יותר מכל דבר אחר. אז המון תודה על הסבלנות ועל כמות ההקשבה של כל צוות העובדים אנחנו עברנו חוייה שנזכור לעולם. תודה על הכל באהבה , שני וקובי ברו

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ויקטור-תמונה
ויקטור
חתונת בתי היקרה מור עב"ל אליאור ב VIA EVENTS
5
02/12/2013

האירוע היה מדהים ברמתו. למי שמחפש אירוע ברמה יוקרתית זה בדיוק המקום. המקצועיות, השירות והאוכל היו לעילא ולעילא. האורחים לא הפסיקו לדבר על רמת האירוע כמו גם על החוויה... י להודות לשנים : לאנג'ליקה ויינברג מפיקת האירוע שהתנהלה באופן מדהים, שקט נפשי רוגע ומקצועיות מן המעלה הראשונה. לרויטל המעצבת אין מלים בפי מדובר במעצבת אולם איכותית , מקצועיות ומקסימה באשיותה - פשוט נשבתי. לירן לוי , מנכ"ל ובעלים קצרה היריעה מדברי שבח. מדובר בזן נדיר של איש עסקים סולידי, מכבד את עצמו ואת העסק וקל מאוד להשבות בקסמיו של איש זה. בקיצור: למי שמחפש אירוע מושלם זה בדיוק המקום . אם יבחר לעשות אירוע ב VIA AVENTS מובטח לו אירוע שלא ישכח עד סוף ימיו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הרייט ואלעד בביש-תמונה
הרייט ואלעד בביש
חתונה - הרייט ואלעד
4.8
03/11/2013

WOWWWWWW!!! זה מה שיש לנו להגיד על אולם האירועים ויה. התחתנו בויה לפני כשלושה שבועות והמחמאות מהאורחים פשוט לא מפסיקות להגיע... אולם מדהים ביופיו, שירות ברמה גבוהה, יחס ושירותיות... בצורה שאין לתאר! זה התחיל עוד לפני שסגרנו חוזה, בנות הקבלה המקסימות שתמיד מחייכות, לירן המדהים שליווה אותנו מההתחלה ועד הסוף, דאג להרגיע אותנו ולתת לנו בעיקר הרגשה טובה, לאנג'לקיה המקסימה, לחיים - מנהל האירועים, פשוט נכס! דאג לנו לאורך כל הערב בצורה מקצועית, נעימה ומרגיעה, אין דברים כמוהו! אין דבר שרצינו ולא קיבלנו עליו מענה לאורך כל הדרך, אין ספק שיש תמורה בעד המחיר, פשוט שווה כל שקל. האורחים פשוט נדהמו מהאולם, מהחניה המסודרת, מהבופה והמנות, מהרמה והניראות של המלצרים, מהבר העשיר (השכרנו את שירותיו של אורי בכר, צ'ירס בר) אורי היה מקסים וביחד איתו בנינו תפריט שיתאים לקהל שלנו, נורא התלהבו מהעיצוב של רויטל זילביגר (פלורסטה שגם עובדת עם האולם), מדהימה, מקצועית וקולעת בול לטעם, לא הפסיקו להחמיא לנו על האולם, האוכל, התאורה וההגברה ועל מה לא... אין ספק שיצאנו מרוצים מהכל, אין לנו מילה רעה אחת להגיד על האולם, פשוט היה לנו כיף לאורך כל הדרך, צוות ויה המקסים - עשיתם לנו אירוע מהסרטים, דאגתם שזה יהיה מושלם והפכתם את זה לקל יותר! אין עליכם! תמיד הייתם שם בכל שעה ובכל זמן. מי שרוצה אירוע ברמה גבוהה וללא פשרות - זה המקום, לא תפסיקו לקבל מחמאות. ממליצים לכם בחום להתחתן בויה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יהונתן ומוריה-תמונה
יהונתן ומוריה
VIA - המקום המושלם לאירועים ברמה אחרת
4.8
27/10/2013

האולם מתאים למי שמחפש ביצוע מושלם הן ברמת השרות, האוכל הגורמה, הניקיון, ניהול האירוע והגמישות הרבה בהתאמת המקום לדרישות והצרכים המיוחדים של בעלי השמחה. האולם מתאים גם לאירועים... דולים וגם לציבור שומר המסורת. למקום אין מתחרים. לסיכום, לכול מי שעדיין מתלבט- חתונה זה רק בויה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Heli-תמונה
Heli
VIA EVENTS - האולם הכי טוב בארץ נקודה!!!
4.8
24/10/2013

אני חושבת שכמה שאני יכתוב ויתאר כאן את השלמות של המקום הזה זה לא יספיק.. צריך להיות שם בשביל להבין שזה פשוט מקום מדהים! התחתנו שם ב-13.10.13 ואנחנו כבר כמעט שבועיים אחרי החתונה... אנשים עדיין לא מפסיקים לדבר על החתונה שלנו ועל האולם המהמם ועל האוכל הפשוט מדהיםםם!!! וזו ההזדמנות שלנו להודות לכל הצוות של ויה: לירן המקסים, אנג'ליקה המהממת שהייתה לצידנו לאורך כל הדרך, מאיה המדהימה שבזכותה בכלל הגענו למקום הזה, רויטל המעצבת שאין אנשים כמוה וכמובן לחיים המנהל אירוע שפשוט לא קיימים אנשים כמוהו אני לא חושבת שהייתי שורדת את הערב הזה ללא העזרה, ההקשבה והזמינות שלו לכל דבר שצץ... ובכלל לכל מי שהיה שותף להפקת האירוע הזה.. הצוות בויה הוא הצוות הכי מדהים שנתקלתי בו נמצאים איתך לאורך כל הדרך ובעת כל משבר לא הייתה פעם אחת שהיינו שם ולא הרגשנו בבית! כל מי שחולמת על חתונת החלומות שלה זה המקום המתאים.. שווה כל שקל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה