אושן מרכז האירועים - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אושן מרכז האירועים

03-7449000
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • +200-1000

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

אושן מרכז האירועים

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

05.06.2016

7 סיבות טובות להתחתן בת"א

'אושן" חוגגת יום הולדת 7 ומחלקת מתנות

אושן מרכז האירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

24 חוות דעת על אושן מרכז האירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אבי בראל-תמונה
אבי בראל
אושן מושלם
5
19/06/2017

התחתנו באושן ב 14.6 וחייבים לשתף.\nחתונה מהחלומות זה בדיוק מה שקיבלנו הצוות במקום פשוט נדיר!!! לכל אורך הדרך הכל בדרך חיובית עם תמיכה ועזרה עם סבלנות בלי סוף. ליאור האחד והיחיד... סם של בחור גם יפה וגם חכם!!!! זוהרה המדהימה .יוני מנהל האירועים שבזכותו!!! בשקט ובקסם האישי האירוע מתקרב לשלמות.ואושרי השף פשוט הצגה ללקק את האצבעות. האירוע היה כמו שחולמים שיהיה תמיד תאורה מקצועית.הגברה שבגללה מצמצמים הופעות בפארק . לנו אין מילים להודות וגם לאורחים שלא מפסיקים להתקשר. תודה...תודה...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mali-תמונה
Mali
הרבה יותר מאולם אירועים!
4
22/09/2015

התחתנו ב17.9 באושן והיה מושלם! זוהרה יוני ליאור וורד היו קשובים לאורך כל הדרך ודאגו שהאירוע שלנו יהיה לא פחות ממושלם! תמיד שמענו שיש ויכוחים וריבים במהלך הארגון של החתונה אבל... נו הכל עבר חלק ולהפך הצוות עשה כל מה שהוא יכול שנהיה מרוצים כמה שאפשר! הביקורות אחרי מאשרות שהאירוע שלנו היה מדהים, לא מפסיקים לדבר על האוכל המטורף באושן, על המקום המהמם על האווירה שהייתה באולם ועל המוזיקה!! הצלחנו לעשות את האירוע בדיוק כמו שרצינו בזכות האושן אז תודה על הכל וללא ספק נמליץ ללא הפסקה לקיים אירועים באושן!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הילה-תמונה
הילה
אולם מושלם!!!
5
22/06/2015

אני חייבת לשבח את האולם המדהים על הערב המושלם שהם ארגנו לנו!! אז קודם כל תודה לכם על הכלללל וקדימה לפירוט: אז נתחיל מהפגישה עם זוהרה, שהייתה פשוט לבבית וקשובה והייתה נכונה לשמוע... את כל הגינונים והרצונות שלנו באהבה ובחיוך תמיד! מנהל הארוע, יוני היה מקצועי ונעים לאורך כל הדרך ונתן תחושה טובה שיש על מי לסמוך! האולם היה פשוט מדהים ביופיו ובייחוד תודות ל"נימי (NB) עיצוב" על העיצוב עוצר הנשימה שהיה לנו!! הכל היה פשוט מושלם...והאוכל אוייי האוכל מעולה!! לא הפסקנו לקבל טלפונים ולשמוע תשבוחות על האוכל. כשהגענו לטעימות (6 אנשים) החלטנו פה אחד שהזה האוכל ברמה הגבוהה ביותר שטעמנו, כולנו הרגשנו במסעדת יוקרה. אני מודה שחששנו מאוד לגלות בארוע אוכל פחות טעים והופתענו מאוד מאוד לטובה!! החל מקבלת הפנים, דרך הסלטים והמנות הראשונות (בעיקר הסלומון) הסטייק במנה העיקרית והקינוחים המושלמים שפינקו את האורחים בשולחנות וברחבה! תודה לכם אושן שארגנתם לנו חתונה מהאגדות!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורטל-תמונה
אורטל
אייל&אורטל 19/02/2015
4.5
19/04/2015

לצוות המדהים,מיקי ליאור ויוני תודה על ערב מדהים!!!! היתה לנו חתונה מדהימה והרבה בזכותם,תודה על היחס האכפתיות בכל התקופה שקדמה לאירוע ובערב החתונה אוכל ושירות ברמה הכי גבוה שיש... יקום מעולה. אחרי החתונה קבלנו אינספור מחמאות על הכלללל אנחנו ממליצים מכל הלב על הצוות ועל המקום! תודה על ערב בלתי נשכח ,"אושן" הבחירה הכי טובה שלנו!!!! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני ואדם הייפלר-תמונה
שני ואדם הייפלר
הרבה מעבר לאולם אירועים!!!
5
27/07/2014

קוראים לנו שני ואדם הייפלר, התחתנו ביום רביעי ה9.7.14 לפני שבועיים. בזכות משפחת אושן המדהימה בראשות זוהרה וליאור שהעניקו לנו חוויה מטורפת וחתונה שלא תשכח עוד שנים!!! חוץ מהתמיכה... "והטיפול הפסיכולוגי" הצמוד שקיבלנו לאור המצב הביטחוני הקשה שפקד אותנו, קיבלנו שירות ברמה בינלאומית, אוכל ברמת מסעדת שף, שירות בר (בראשות לביא) שדאג שאף כוס בחתונה לא תישאר ריקה והרים את האוירה לגג. אני יכול להגיד שהאושן באמת הוא הרבה מעבר לאולם אירועים בגלל האנשים המדהימים שדואגים שהחתונה שלכם תהפוך מעוד אירוע לזיכרון בלתי נשכח!!! תודה רבה לכולכם על הכל!!! אוהבים המון!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים