ערוגות בושם - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 8 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ערוגות בושם - עמוד 8

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

87 חוות דעת על ערוגות בושם

ליהי -תמונה
ליהי
אנשים - זה כל הסיפור!
5
31/10/2011

ברגע שאנשים טובים, הם "במקרה" גם בעלי אולם/גן אירועים, אין שום סיבה שהאירוע שלכם לא יצא מושלם. זה התחיל בפגישה הראשונה, ממש בכניסה, כאשר קיבלו אותנו בחיוך רחב (ואמיתי), ערכו לנו... סיור עם המון סבלנות ותשומת לב ומענה לכל שאלה שרק עלתה, זה המשיך בפגישה שירדה עד לפרטים הקטנים ביותר של האירוע - וכולנו יודעים שאלוהים נמצא בפרטים....והסתיים ביום האירוע שאחריו הטלפונים לא מפסיקים לזרום והמשפט השגור בפי המטלפנים הנלהבים הוא: "היינו בהמון אירועים - אבל עוד לא היינו במקום כזה מדהים..." וזה כיף אמיתי. המקום מנצח בכל הפרמטרים האפשריים: 1. גן עוצר נשימה ומטופח להפליא 2. אולם מרווח ונעים המעוצב באלגנטיות ראויה לציון ובטוב טעם 3. אוכל מדהים ופשוט טעים (כולל הקינוחים - צריך לטעום כדי להאמין...) 4.יחס אנושי וחם מצד כל הצוות - וזה יכול להתקיים רק בזכות אנשים שבאמת אוהבים את מה שהם עושים. אנשים - זה כל הסיפור וזה מה שעושה את ההבדל. העצה הכי טובה היא לחוות זאת בעצמכם. **מעצבת מומלצת מאוד מהרשימה של ערוגות בשם - ליאתריס (ליאת רדליך) בחורה מתוקה ונעימה עם רעיונות מנצחים! מזל-טוב :)

הוספת תגובה
עדי ורון-תמונה
עדי ורון
חתונת המאה!!!!!
5
16/10/2011

כשמחפשים מקום לממש אהבה ענקית ביום מיוחד כמו חתונה, אין ספק שזה המקום! הגענו למקום מדהים שהיופי החיצוני שלו הוא רק טעימה מן היופי הפנימי של כל האנשים העובדים, הנוגעים, הרגישים... קום הזה.. תודה ענקית לשלום שנתן לנו להרגיש בבית מהשניה הראשונה, לעודד שטיפל בכל דבר ואפילו מצא זמן להכניס חוט למחט בערב החתונה, לריצארד המדהים שכל זה לא היה קורה בלעדיו, על הרגישות הסבלנות והמקצועיות המדהימה שלך וכמובן לענת האחת והיחידה שעשתה עבורנו הכל מהכל... מיום ההכרות ועד ליום החתונה, את הנכס העיקרי! אוהבים את כולכם ומאחלים לכולם להשאר אם כזה טעם מתוק, מהאוכל והיחס אחרי חתונה קסומה כמו שהייתה לנו. תודה תודה ושוב תודה ! אוהבים ממש ... עדי ורון

הוספת תגובה
מיטל וניר-תמונה
מיטל וניר
חבל שאין עוד 5 כוכבים כי בהחלט היה ראוי להוסיף אותם!!!
5
09/10/2011

מדובר בשילוב מנצח של מקום עוצר נשימה בעיצוב מדהים וייחודי, אוכל בלתי נשכח ברמת הגורמה גם במראה וגם בטעם וצוות נדיר שפשוט הופך את הארוע לחד פעמי ומושלם. מהרגע הראשון שנכנסנו... ות היה לנו ברור ששם אנחנו רוצים להתחתן, הפגישה עם עודד רק חיזקה את התחושה. לאורך כל הדרך זכינו לליווי צמוד עם המלצות וחיבורים לכל אנשי המקצוע הכי טובים בשוק החתונות, וכך נבנתה לה חתונת החלומות שלנו. לאורך כל הארוע הכל תקתק חלק ורגוע, הכל היה בדיוק כמו שרצינו וחלמנו שיהיה, המקום נראה מדהים האוכל היה בדיוק כמו בטעימות!!! ריצ'רד מנהל הארוע ליווה אותנו ואת המשפחה מהשניה הראשונה שדרכנו באולם דרך החופה ועד לסיום הערב המדהים הזה. ערוגות הגשימו לנו חלום והפכו את הערב הזה לחוויה בלתי נשכחת!!! האורחים לא מפסיקים לפרגן!!! ממליצים בחום רב!!!

הוספת תגובה
ענבר וצביקה-תמונה
ענבר וצביקה
מקום מדהים לאירוע של פעם בחיים
5
27/09/2011

התחתנו בערוגות בושם ב 22.9.11 ובהחלט המקום עלה על כל הציפיות, לא הפסקנו לקבל מחמאות על הנראת של המקום, האוכל והכל. הצוות המדהים נתן לנו הרגשה כ"כ טובה הרגע הראשון ועד אחרי... . הם התרגשו איתנו ובשבילנו ודאגו שהאירוע יהיה מושלם כמו שרצינו. אין ספק שזה המקום כי יפה בארץ ובגלל זה בחרנו בו ולא תארנו לעצמנו שנזכה בצוות כ"כ חם ונעים. אז אם אתם מחפשים מקום להתחתן אין בכלל מה להתלבט

הוספת תגובה
sasy וanat-תמונה
sasy וanat
היה מדהים!! תודה!
5
19/09/2011

איך מתחילים??? האירוע שלנו היה רק אתמול וכבר היום אנחנו רושמים!! היה מדהים!!! מי אומר??? התגובות של האורחים!! אני רק החתן שרושם... היה כיף ומדהים כאחד!! ריצארד האגדי עם החיוך... א מפסיק לרגע גם כשהכל לחוץ!!! עודד בקסמו המיוחד...כשתפגשו ..תבינו על מה אני מדבר. וכמובן ענת .... מקסימה!! פשוט כך! רצינו רק להגיד המון תודה.. ושהיה מיוחד במינו! ששי וענת(ענת שלי ... לא המקסימה מלמעלה !)

הוספת תגובה
איתן -תמונה
איתן
חוויה מדהימה
5
14/09/2011

אין מילים לתאר את החוויה המיוחדת שחווינו בערוגות הבושם. היחס, השירות והמקצועיות - כמה דרגות מעל כולם. האוכל היה מעולה וטעים ברמה גבוהה מאוד. אין יותר טעים. המקצועיות - כל פגישה... יתה מתועדת, עניינית, ולאחר מכן סיכום פגישה, כדי לקבל את הערותינו. השרות היה נפלא. על המקום - אין מה לדבר. המקום היפה ביותר בארץ. אהבתי במיוחד את היחס והאיכפתיות. היה חשוב להם מאוד - שהחתונה תצליח מכל הבחינות

הוספת תגובה
הילה וברוך-תמונה
הילה וברוך
פשוט מושלם!!!!
5
09/09/2011

אחרי לבטים רבים, מטעמי תקציב בלבד, כמובן, החלטנו לסגור בערוגת בשם. מלבד זה שהמקום לבד מוכר את עצמו, ביופיו המרהיב. קיבלנו שם את היחס הכי חם, משפחתי ואוהב. אתה מגיע ומרגיש מיד את... המקצועיות, כבר בהמתנה. הצעד החכם ביותר בכל ההכנות לחתונה היה בחירת המקום. אתה עובד מול צוות כל כך מקצועי ומיומן, שמשליט סדר בכל ההכנות (גם בדברים שלא נוגעים אליהם). היחס כל כך אמיתי ואוהב, ממש כאילו נכנסת למשפחה חדשה. התהליך הפך להיות כל כך מהנה וכיפי! בנוסף ההתנהלות בחתונה עצמה ראויה לשבחים רבים!!! האוכל מדהים! כולם עובדים ועומלים שיצא ערב מהסרטים.. ואכן כך היה חתונה בלתי נשכחת!!! עד הים הטלפונים זורמים..

הוספת תגובה
גלית ודוד חי-תמונה
גלית ודוד חי
ערוגות בושם
5
04/09/2011

ערוגות בשם היה האולם הראשון אותו ראינו והבחירה הראשונה שלנו. מהרגע הראשון ידענו ששם אנחנו רוצים להתחתן. כדי להשקיט את המצפון הלכנו למקומות נוספים, אבל כל אולם שהגענו אליו רק גרם... לנו להיות בטוחים בהחלטתנו שאת חתונתנו נעשה בערוגות בשם. הצוות המעולה אשר ליווה אותנו במהלך כל ההכנות היה קשוב לכל בעיה, זמין, אדיב ומבין. הגמישות האינסופית לכל בקשותינו נענתה בחיוך ובהבנה. אין לנו מילים לתאר את המסירות וההשקעה של כל הצוות. אנחנו התחתנו בסוף אוגוסט. הפחד היחיד היה מזג אוויר חם אבל, המיקום הפתוח והאוורירי של האולם הוביל לכך שבריזה צוננת ליוותה אותנו במהלך כל החופה. תודותינו המיוחדת לארבעה אנשים אשר ליוו אותנו במשך כל הדרך עד לסיום האירוע. עודד, יאנה, יאיר וריצ'ארד. תודה על ערב מ-ו-ש-ל-ם!!!!!

הוספת תגובה
ענבל ועידו-תמונה
ענבל ועידו
אולמות יש הרבה אבל אולם מושלם יש רק אחד!
5
28/08/2011

אין מילים לתאר את היחס המדהים והמקום הקסום שהפכו את החתונה שלנו לחתונה קסומה ומיוחדת הרבה יותר. עם הצעד הראשון בכניסה לאולם חווים חוויה של שכרון חושים, בתחילה הגן הקסום ועוצר... ימה, האולם המדהים, האוכל המעולה של השף יניר, התאורה והכי חשוב יחס האישי. ובמבחן התוצאה, האורחים בחתונה לא הפסיקו להתפעל מהמקום ומהאווירה. ותודה מיוחדת אנו מוקרים לעודד שהתגלה כאדם קשוב, סבלני, איכפתי ומקצועי מאין כמוהו. ותודה נוספת למנהלי הארוע יאיר וריצ'רד ,בפרט, שליווה אותנו לכל אורך הארוע בחיוך ובסבלנות אין קץ. המקום ואנשי המקצוע באולם העניקו לנו חוויה בלתי נשכחת והשאירו אותנו עם זכרון מושלם מערב מושלם. ממליצים בחום!!!

הוספת תגובה
טלי ורועי-תמונה
טלי ורועי
זה באמת היה כמו חלום שהתגשם...
5
08/08/2011

חשבנו הרבה מה לכתוב כדי להצליח למצות במילים את החוויה העצומה שהמקום הזה העניק לנו. נראה לנו, בסופו של דבר, שאין צורך ביותר מידי מילים כדי להבהיר איך אנחנו מרגישים, אלא פשוט לומר... שלרגע לא תיארנו שהאירוע שלנו יהיה עד כדי כך מדהים, עד כדי כך מיוחד ועד כדי כך בלתי נשכח. התחתנו ב-14/7/2011, ולמרות שעברו כבר שלושה שבועות התגובות הטובות שאנחנו מקבלים לא מפסיקות להגיע. חלק מדברים על האוכל ("זו היתה הארוחה הכי טובה שאכלתי בחוץ"), חלק על המראה של המקום ("זה אמיתי? זה נראה כמו אחוזה באנגליה") ועד השירות באמת יוצא הדופן של המלצרים, הסאונד, ומעל לכל אלה- האיכות, האיכות, האיכות. עודד הוא האחד שליווה אותנו מתחילת האירוע, ועד הרבה אחרי סופו, איש מדהים, מיוחד במינו, שיתן לכם את הלב והנשמה ואת ההרגשה הכי טובה שתוכלו לבקש. לא משנה כמה לחוצים תהיו (ותהיו), הוא יבהיר לכם שהכל בסדר בחיוך המרגיע שלו. לא תמצאו מישהו דומה לו שיעבור אתכם את הדרך. ריצ'ארד- האיש שליווה אותנו במהלך הערב עצמו, הוא זה שאמר לנו מתי לצאת לקהל, הוא זה שדאג להוריד לי את ההינומה, הוא זה שבצורה הכי נעימה, מרגיעה ואלגנטית דאג שהכל יתקתק כמו שצריך. הוא איש נדיר, מיוחד, מתוק להפליא, שעבורו השירות והנוחות שלכם הם הרבה מעל לכל. אנחנו אסירי תודה לצוות, עד עכשיו מתמוגגים מהדרך שעברנו- מתהליך ההתרשמות הראשוני ועד השעות הקטנות של סוף הלילה, ויודעים שעשינו את ההחלטה הכי טובה שיכולנו, כשבחרנו במקום הזה להתחתן בו. אתם מדהימים אחד אחד, אם היתה לנו אפשרות- היינו מתחתנים שוב, בדיוק באותה צורה, רק כדי לחוות שוב את הערב החלומי הזה. תודה על הכל!!!

הוספת תגובה