ערוגות בושם - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ערוגות בושם - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

87 חוות דעת על ערוגות בושם

kprunov-תמונה
kprunov
קרן & דני
5
24/03/2015

ערוגות היה המקום הראשון אותו בדקנו מבין סבב האולמות שעשינו, ואיך שיצאנו משם כבר הייתה תחושה שהמקום הזה יהיה זה שנתחתן בו. אפילו שניסינו לבוא למקומות אחרים עם ראש פתוח, היה בלתי... מנע להשוות למה שראינו בערוגות ושום דבר לא עמד ברף הגבוה. המקום מדהים, עם תחושה יוקרתית אבל גם חמימה, התאורה הייתה מושלמת לתמונות (והרבה אורחים בסוף עשו תמונת פרופיל בפייס מהתמונות שלהם) הגן רחב ידיים ומזמין, אפילו השירותים שם פשוט וואו (והם מתגאים בזה בצדק). כל התהליך מול הגן התנהל מול איתי שהיה סבלני והיה שם בשבילנו לכל שאלה ודאג שנהיה מרוצים. פשוט תותח!!! לצערנו בסוף החתונה הייתה בפנים ולא בחוץ בגלל מזג האויר הקר, אבל זה לא מנע מהקבלת פנים להיות מאורגנת וחמימה, והיה מספיק מקום לכולם (270 איש, אבל באמת יש שם מקום גם ליותר). תמיד חששנו מיום האירוע עצמו, כי ממה שראינו על זוגות אחרים ציפינו שנצטרך לנהל את כל מה שקורה מאחורי הקלעים ולהיות עם היד על הדופק, וכ"כ הופתענו לטובה. צוותה אלינו רחלי שהייתה אחראית על הזוג, אמרה לנו מה לעשות, מתי להיות שם, עשתה איתנו חזרות על החופה, דאגה שנאכל, שנשתה (חדר החתן כלה היה ענקקקק ומלא בפינוקים איך שהגענו). בר מנהל האירוע תיקתק הכל, כולם קיבלו שירות מצויין, הברמנים חילקו שוטים וגימיקים שאנחנו הבאנו, חיים המעצב דאג לעיצוב מדהיםםםםם. חשוב מאוד להדגיש שהכל נעשה ברוח טובה עם מצב רוח מצויין, היה נראה שחשוב להם שאנחנו נהיה רגועים ורק שנהנה מכל התהליך. בקיצור בסוף האירוע קיבלנו מלא מחמאות על המקום, אפילו שהמקום לא זול (וחתמנו מול איזיווד רק על האולם) היה שווה כל שקל, אם היינו חוזרים אחורה בזמן היינו מתחתנים שם שוב ושוב. באהבה רבה, קרן & דני

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Veronika-תמונה
Veronika
חתונת השנה
4.5
28/02/2015

התחתנו בפברואר 2015, היה מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנו לא מפסיקים לקבל מחמאות, האוכל, האווירה, הניקיון והשירות.. ללא ספק בחירה מעולה, אומנם המחיר לא זול אך האולם מספק אירוע... באיכות גבוהה מאוד. ממליצים בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Roni-תמונה
Roni
רוני & שלומי
5
27/02/2015

חייבים לציין שבהחלט היה אצלנו אחד האירועים של השנה... כולם נשארו פה פעור וחוויה לטווח וארוך.. וכל זה בזכותכם... מהרגע שהחלטנו לסגור בערוגות הבושם, כל האירגון הפך לדברים הכי... ים בחיים, וכמעט ולא היינו צריכים לעשות כלום, העיצוב העדין והמשגע של המקום פשוט עשה הכל...., איתי מנהל האירוע שהיה בשבילנו בכל מצב היה פשוט אחד האנשים שעשה את העבודה הכי טוב והיה איתנו בכל שניה שהצטרכו,. האוכל היה פשוט חוויה מדהימה עבור כל האורחים, נהנו מכל ביס קטנטנן של כל מה שהגישו, פשוט הרגשה שנמצאים במסעדת שף יוקרתית,וכמובן המארחת שנתנו לנו את כל התשומת לב ודאגה לכל הפרטים הקטנים.. שאפילו לא היינו צריכים להגיד כלום היא הייתה שם נתנה דאגה רצה אלינו לכל אורך החתונה ועד סופו. ובר שדאג ואפילו נהנה איתתנו מהאירוע המדהים שהצלחנו להקים.. פשוט רוצים להגיד תודה על הכל, תודה שנתתם לנו מקום לב ולעשות אירוע כזה מושלם..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yakimarcus-תמונה
yakimarcus
.....
4.8
19/02/2015

מהר מאוד ידענו שנתחתן בערוגות. האולם מדהים, גם חדר היין ובית הקפה, אבל מה שקנה אותנו הייתה תודעת השירות הגבוהה. החל מליאור, אשת המכירות שתמיד הייתה זמינה ונתנה מענה לכל בעיה... ה. בכל פגישה ידעו לפנק בקפה ועוגיות, לשים לב לפרטים הקטנים- דברים שהופיעו גם בחתונה. לשנייה לא הרגשנו שמתקמצנים או חוסכים עלינו ועל האורחים. האוכל היה ברמה מעולה, בשפע ומוצג יפה מאוד. האורחים לא מפסיקים להחמיא על ההמבורגרים והדים סאם מקבל הפנים. :) במהלך האירוע הכל תיקתק כמו שצריך, בעיקר הודות לרחלי מנהלת האירוע ולבר אחראי הצוות. רחלי מקצוענית בטירוף, יודעת בדיוק מה לעשות, להתמודד עם כל בעיה, להרגיע כשצריך ולדאוג לזוג ולכל המשפחה כמו שצריך. אין ספק שלהתחתן בערוגות הייתה הבחירה הנכונה, תודה שהפכתם את היום המאושר שלנו, למושלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רעותאלדר-תמונה
רעותאלדר
ערוגות בושם
5
27/11/2014

אנחנו הפקנו אירוע תוך חודש וחצי בערוגות הבושם ולמרות הזמן הקצר צוות האולם תמיד היה שם בשבילנו, להרגיע ולקדם אותנו עם הסידורים בזכותם התהליך והאירוע עצמו היו פשוט חוויה שנהנינו... נה :) האורחים בחתונה נשארו פעורי פה ולא הפסיקו להחמיא כמה שהאולם, האוכל והעיצוב היו מושלמים קבלת הפנים הייתה מושלמת , עם מזנונים מושקעים ואיכותיים חדרי הקונספט היו להיט גם בקרב הצעירים פשוט היה כיך לראות כמה שאנשים נהנינו מבית הקפה וחדר היין ושכולם אמרו שזה היה פשוט מושלם לשתות קפה וקינוח באמצע המסיבה וכמובן הקינוחים המדהימים שיש בנוסף לבית קפה... פשוט חלום!!! זה באמת הרגיש שכל מה שנותר לנו זה רק להינות מהערב בלי לדאוג לכלום נשארנו ללא מילים ורק עם תודות תודה לאיתי שליווה אותנו מהתחלה, שכל רגע התקשר ובדק שהכל זורם ואם אנחנו צריכים עזרה תודה לרחלי המפיקה שהייתה מקסימה ותמיד דאגה שהכול בסדר תודה לחיים על העיצוב המדהיםםםםם אין על הצוות הזה, הכל פשוט תיקתק!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון וקובי-תמונה
לירון וקובי
המקום המושלם לחתונה
5
20/09/2014

חברים לכל המתלבטים היכן להתחתן באזור השרון, ערוגות בשם הוא המקום ללא כל ספק וללא כל תחרות. השירות, הצוות והאוכל המדהים הם ללא תחרות. אז רציני להגיד לכל הצוות תודה רבה על העזרה... פקת האירוע, מקווים להתראות בקרוב באירועים נוספים. אוהבים לירון וקובי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטלי וג'יי-תמונה
נטלי וג'יי
ואוו!!
5
19/09/2014

הגענו לערוגות דרך המלצה של חבר לאחר שראינו מס מקומות באזור שנראו לנו אותו הדבר ולא מציעים לנו משהו שונה ומיוחד. ו כשהגנו לערוגות פשוט התאהבנו הגן מדהים ביופיו האולם מיוחד. אפשר... ראות שחשבו על כל פרט קטן במקום הזה. אם אתם מתלבטים אז הסירו דאגה מלבכם, המקום ערוך להכל! השירות מקצועי,אדיב,זמין,הוגן וקשוב. שנינו לא היינו באירוע במקום לפני והיינו רגועים כי ידענו שאנחנו בידיים טובות. קיבלנו המון תגובות מהאורחים שהאוכל היה לא פחות ממושלם! גם בקבלת פנים וגם בעיקריות על הגן המהמם אנשים לא רצו ללכת הביתה. בקיצור לא יכולנו לבקש חתונה יותר מושלמת מזו.תודה לעודד ליאור רחלי ולצוות ערוגות על אירוע שלא נשכח לעולם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ah-תמונה
ah
מקום מושלם לאירוע מושלם
4.8
06/05/2014

איך לתאר את ערוגות הבושם, במילה אחת WOW. ערוגות הבושם היה האולם הראשון שראינו עם הגן המדהים הירוק, האולם המעוצב ללא דופי, מסכי ה- Led הענקיים, בית הקפה שמעוצב כבית קפה אמיתי... רד לחלוטין "מהרעש" באולם ומאפשר בריחה למבורגים יותר, חדר היין ואיך אפשר לשכוח את השרותים. לאחר שראינו עוד אולמות והבנו שאנחנו מנסים להפוך כל אולם לערוגות הבושם (והבנו שזה לא אפשרי) התקשרנו לעודד. כשהבאנו את ההורים לראות את האולם (שהתלוננו מעט כי המקום רחוק) הם הבינו למה שם והוקסמו יחד איתנו בטעימות שאורגנו בצורה מדהימה ומותאמת לכל זוג לפי אופי האירוע, האוכל המדהים והאפשרויות האינסופיות בתפריט ומהקינוחים שקשה להאמין שהם פרווה. עודד שליווה אותנו לאורך כל הדרך וההכנות, היה סבלני עם חיוך מקצועיות וזמינות בכל שעה ביום. ביום האירוע פגשנו את ריצ'ארד שקיבל אותנו איך שנכנסנו וישר שאל מה להביא לנו לאכול ולשתות, הסביר והדריך לקראת החופה אותנו ואת ההורים ודאג לכל דבר שהיינו צריכים ואפילו למה שלא ידענו שאנחנו צריכים (לסגור לחתן ולאבות את העניבות). פשוט אדם יחיד במינו כל הזמן עם חיוך, נוכחות מרגיעה וסבלנות עד אין קץ. עודד, ריצ'ארד אלינה (מנהלת הבר) ויאיר (מנהל הפנים) גרמו לנו להרגיש שכולם שם בשביל האירוע שלנו ושעבורם זה לא "עוד אירוע" ויחד יצרו לנו חוויה של פעם בחיים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
jenni-תמונה
jenni
אירוע בלתי נשכח
4.5
30/03/2014

לערוגות בושם יש אולם מהמם גן יפהפה ובית קפה מקורי ושקט אבל הקסם והיחודיות של המקום הוא באנשים המקצועיים שעשו לנו אירוע בלתי נשכח. זה מתחיל בצוות המלצרים והבר האדיב והמקצועי... ודו של בר, אלין המקסימה שליוותה אותנו אישית לאורך כל הערב, עדה שעיצבה לנו אולם קסום ומרהיב ביופיו וערן היצירתי שליווה אותנו לאורך כל תקופת ההכנות והיה זמין ולאוזן קשבת לכל הבקשות שלנו ועם זאת ישנם כמה דברים שניתן היה לשפר, החתונה שלנו הייתה חתונה הפוכה והצוות לא היה מתורגל בחתונה מסוג זה והם נפלו בקטנות- דוכני אוכל באמצע אזור קבלת הפנים, המסתובבים לא יצאו בתדירות גבוהה מספיק ונאלצנו לשלם "קנס" על הדיג'יי שלא הוזמן מהרשימה של ערוגות בושם. אבל בשורה התחתונה הם עשו לנו אירוע מדהים ולא הפסקנו לקבל מחמאות על הצוות, האוכל ועל המקום ואנחנו ממליצים מכל הלב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Esti-תמונה
Esti
החתונה המושלמת שלנו
5
18/03/2014

לכל המתלבטים, אין צורך לחפש יותר מצאתם את המקום המושלם! לא הפסקנו לקבל מחמאות על היופי של המקום על האוכל המעולה והמיוחד והאווירה המדהימה.. השירות של כל אחד מאנשי הצוות היה חם... י ותומך ומעל ומעבר למה שציפינו! חיפשנו מקום שיהיה שונה מכל השאר וברגע הראשון שראינו את המקום התאהבנו :) והחתונה הייתה מושלמת נהנינו בטירוף!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה