טרויה אולם אירועים יוקרתי - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על טרויה גן ארועים - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

41 חוות דעת על טרויה גן ארועים

TomerOs-תמונה
TomerOs
אולם מספר 1 בלי תחרות בכלל
5
28/12/2016

תודה ענקית לצוות האולם שדאג לפרטים הקטנים ביותר. תודה על האווירה המדהימה, היחס האישי והחם והשירות המצוין. תודה גדולה לצוות המטבח שדאג לאוכל מעולה. תודה ליניב וקארין על ניהול... וע ברמה הגבוהה ביותר. תודה לצוות המלצרים והברמנים על שירות מעולה. תודה לכל מי שהיה שותף לארגון וניהול האירוע. תודה !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יוסי-תמונה
יוסי
בת מצווה
5
22/12/2016

שרות מצויין אוכל מצויין אדיבות וסבלנות וקשובים לצרכים שלנו זה ארוע שני שלנו ושוב לא התאכזבנו הכל היה אליפות!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
אולם מדהים!!!!
5
18/12/2016

השירות, האכפתיות, הדאגה לפרטים הקטנים, האוכל המעולה, קיבלנו המון פידבקים חיובים מחברה טובה שהתחתנה שם ומהמון אורחים שהוזמנו אליו, הביקורות הטובות תמיד היו גם לפני האירוע וגם... יו, נהנינו מכל רגע, אנשי הצוות מקסימים, גם לאחר סגירת החשבון הרגשנו כמו בני בית, עשינו הושבה חצי שמית ומנהל האולם עשה הכל רק כדי לא לפתוח רזרבות, תרם לסדר של האולם ולכולם היה מקום לשבת, פינק בסוף בהמון קינוחים לחדר, וגם בארוחה רחבת יד לפני תחילת האירוע, בא לנו שוב!! :) מומלץ בחום רב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbar-תמונה
Inbar
חתונהה משולממתתת במקוםםם מושלםם
5
28/11/2016

וואו לא יודעת איך להתחיל להודות למקום המושלם הזה טרויהה הכל היה פשוט מושלםם האוכל שלא הפסקנו לקבל מחמאות שאנשים לא הצליחו להפסיק לאכול המקום המהממם שאנשים הגיעו מהצפון ולא הכירו... את האולם פשוט בתלהבו השירות המדהיםם שהיו זמינים בשבילנו כל שעה וכל דבר שהיינו צריכים פשוט רק לבקש באמתת למי שמתלבט איפה לסגור אולםם טרויהה זה המקום !!! הכל הכל פשוט מדהים אין מילים שבוע של טלפונים והודעות שהייתה חתונה פשוט מושלמת שמזמן לא היו באירוע כזה ממליצה בחוםם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
David-תמונה
David
אירוע מהסרטים בטרויה!
5
31/08/2016

לפני יומיים התחתנו בטרויה וברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לצוות אדיר ממקום מושלם. לאורך כל הדרך ליווה אותנו צוות אדיב, רגוע, המפגין יחס חם ותומך. החל מעומר במכירות שענה לכל... ינו והפגין יחס חם, איכפתיות ונתן תחושה טובה ונעימה שהגענו למקום חם ומשפחתי. גם הטעימות עברו בהצלחה רבה. כל הצוות הקולינרי נרתם לעניין וענה על כל רצונותינו ובקשותינו וכמובן שהאוכל....מדהים!!! מעצב הבית גם כן התייחס בקבלת פנים מכבדת וחמה וענה לרצונותינו ובקשותינו באהבה וסבלנות רבה. חשוב לנו לציין מכל וכל את יניב, מנהל האירוע שלנו ביום החתונה. שליווה אותנו לאורך כל הערב הגדול מרגע הגעתנו לחנייה ועד כניסתנו לסוויטה בתום הערב. יניב הפגין מקצועיות רבה, יחס חם, שירותי ואדיב!!!! האירוע היה מתוקתק ללא "פשלות" ועמדנו בהצלחה רבה בלוח זמנים מתוקתק וצפוף. כל בקשה שלנו התקבלה באהבה, וגם אם לא הייתה נכונה בעיניו, הסביר לנו את הדברים ונתן לנו להחליט בסופו של דבר. גם הדיילת שליוותה אותנו ענבר הייתה מדהימה, סבלנית ומקצועית מאוד. כל האורחים בחתונה הביעו התלהבות רבה מהמקום המהמם ביופיו וכן מהאוכל הטעים והמיוחד ושהוגש בשפע!!!! גם סגירת האירוע מול המנכ"ל נעשתה באווירה טובה וסבלנית. אז לכל הצוות- תודה רבה על חוויה נפלאה. אתם עובדים בצורה נהדרת ומיוחדת. המקום מהמם והצוות מתוקתק ומקצועי. יישר כוח וכל הכבוד!!! לכל המתלבטים- ממליצים אנו בחום לקיים שם אירועים! פזית ודוד שרעבי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם-תמונה
רותם
לא סתם קוראים לאולם “”טרויה אירועים שעושים היסטוריה“”
5
17/08/2016

קודם כל תודה רבה על צוות מנצח ומס' 1 הכל היה מושלםםם! אם זה השירות , האווירה, התאורה , הבר,וכל ההנהלה. הרגשה של בית פשוט ככה! תודה לכם על אירוע עוצר נשימה 😘 אוהבים בתאל... ליץ לכולכם רק טרויה ולא להתפשר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליאור-תמונה
ליאור
חתונה ב7.6.16
5
08/06/2016

התחתנו ב7.6.17 באולמי טרויה והמסקנות שהם פשוט מדהימים!!! כולם שם עובדים עם אהבה ענקית! התאורה והסאונד מטורפים! אוכל נדיר שכולם לא מפסיקים להחמיא שירות יוצא דופן. כל בקשה התקבלה... כיף ובאהבה כל בעיה טופלה בצורה יפה ומכובדת לא הפסקנו לקבל מחמאות על אירוע מיוחד ויפה אנחנו רוצים לציין את מנהל הפקת האירוע יניב המהמם שתפעל את האירוע בצורה מושלמת!!!! פשוט בן אדם נדיר- תודה על הכל באמת שאנחנו מאושרים על הבחירה לחגוג את היום המיוחד שלנו בטרויה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הילה-תמונה
הילה
אין על טרויה!!!
4.8
21/04/2016

אולם מהמם שעונה על כל הציפיות של חתן וכלה מאוכל טוב ועד שירות מדהים! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהאורחים... המחיר לא הכי זול בעולם אבל לא משהו שאי אפשר לעמוד בו האכזבה היחידה שלי... ייתה העיצוב ואם הייתי חוזרת אחורה כל עניין העיצוב הוא שטויות! ואף אחד לא באמת זוכר מה היה פשוט מיותר! הוצאה לחינם... חוץ מזה היה מושלם ושמחים בבחירה שלנו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rinat-תמונה
Rinat
החתונה של רינת ואביב
4.8
14/04/2016

לאןלמי טרויה , תודה רבה על ערב בלתי נשכח!!! אתם אלופים , תודה מיוחדת לעומר על ניהול אירוע בצורה מושלמת ותיקתוק האירוע על הצד הטוב ביותר ! לשיר על הרצון התמידי לעזור לנו ולהררגיע... אותנו , את מקסימה !! לפרננד השף התותח על שעמד מאחורי כל ההבטחות שלו . אוהבים אתכם וניפגש בשמחות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Akiva-תמונה
Akiva
המקום המושלם לערוך בו אירוע!!!!!!
5
29/03/2016

מהרגע הראשון שהגענו לשם ידענו שזה המקום שאנו רוצים לערוך בו את האירוע שלנו. מהרגע שסגרנו את התאריך (יש לציין חודש וחצי לפני האירוע) ועד אחרי האירוע קיבלנו יחס מדהים בצורה יוצאת... ופן! אדם מנהל "סט צילום בע"מ" שבלעדיו לא היינו מכירים את שלומי וצוות הצילום שלו שעשו עבודה מופלאה! שבי המלצר המדהים שערך לנו מפגש טעימות באווירה נעימה ונתן שירות מדהים!!!! רפאל המדהים, מנהל האירוע שלנו, שהיה קשוב לכל הבקשות שלנו ועשה עבודה מדהימה ומקצועית ברמה גבוהה מאוד!!! קיבלנו עליו מלא מחמאות! יוגב השף בחסד עליון על האוכל המדהים שקיבלנו ועדיין מקבלים עליו הרבה מחמאות!! היה לנו כיף ברמה מטורפת!!! אנו ממליצים בחום על טרויה! לא תתחרטו!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה