אירועים במלון יהודה - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אירועים במלון יהודה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על אירועים במלון יהודה

Adi-תמונה
Adi
תודה רבה למלון יהודה שעשו לנו את החתונה
5
26/04/2017

ביום חמישי, ד' באדר התשע"ז, 2 במרץ 2017, התחתנו במלון יהודה. ברצוננו להביע את הערכתנו כלפי כל העובדים אשר ליוו אותנו לפני האירוע ובמהלכו. בראש ובראשונה בושמת, מנהלת האירועים אשר... מההתחלה ועד הסוף דאגה להצלחת האירוע. המקצועיות בארגון האירוע, בתיאום ובדאגה לפרטים הכי קטנים. לדניאל שהייתה זמינה לכל שאלה ובעיה ואף נכחה באירוע עצמו. לגיל השף, שבטעימות וגם במהלך האירוע היה נוכח ודאג שלכל האורחים יהיה טעים ואכן קיבלנו מהאורחים תגובות שהאוכל היה מצויין. לעודד, שהיה שם בעת חתימת החוזה וגם באירוע שכל פעם היה עם חיוך ועזר בכל מה שצריך. את צוות המלצרים שתמיד עם חיוך ורצון לעזור ולדאוג שהאירוע יהיה ברמה הכי גבוהה. המלצר ג'ורג שתמיד שאל אם צריך משהו ודאג לנו בטעימות. ואחרון חביב – ראפאת היקר, במקצועיות וחיוך, היה שם בשביל לעזור, לפנק ולהיות נוכח בחתונה ועשה מעל ומעבר להצלחת האירוע. דאג שהכול יהיה כמו שצריך וידענו שיש על מי לסמוך. אנו רוצים להודות גם לספקים שעובדים עם המלון- שבי, שדאג לעיצוב האולם שכל האורחים ציינו שקבלת הפנים והאולם היה מסודר ויפה. ורטיגו שדאגו לתאורה ולהגברה מצוינת וכן לדודו מג'ונגל בר שדאג לשתייה וכן גם להחזיר את מה שנשאר. אנחנו מודים לכם ומאחלים שיהיו רק שמחות במלון שלכם

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
inbal ויונתן-תמונה
inbal ויונתן
חתונה
4.5
20/04/2016

ביום שישי ה-08/04/2016 חגגנו את היום הכי מיוחד, יום כלולותינו במלון יהודה. מתחילת חתימת החוזה ועד ליום החתונה קיבלנו יחס חם ואדיב, נפלא ומפנק בשרות מעולה ואווירה חמה. בזכות אלה,... הבחורה המקסימה, שליוותה אותנו לאורך כל הדרך ודאגה לכל הפרטים הקטנים, תמיד זמינה ומוכנה לעזור. ראפת, מנהל הארוע שליווה אותנו בזמן אמת, ביום החתונה, ודאג שהארוע יהיה מתוקתק לפי סדר זמנים. השף גילי שעשה לנו אוכל טעים וקיבלנו ביקורות מצוינות על האוכל. ובכלל כל האווירה הנעימה והפסטורלית ששררה במלון יהודה. כל אלה הפכו את החתונה שלנו למושלמת!!!! חשוב לציין כי רמת הניקיון גבוהה במלון ובכל מקום שבו נמצאים תמיד יש ריח טוב, מאד נקי ומאד מסודר. מקום קסום!!! תודה רבה על הכל היה מקסים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נירית יוניסי-תמונה
נירית יוניסי
אירוע בר מצווה מלון יהודה
4.8
15/04/2016

בתאריך 31.03.2016 ערכנו אירוע בר מצווה במלון , ברצוני להודות מקרב לב על אירוע בלתי נשכח מכל הבחינות , האורחים בבר המצווה מהללים ומשבחים את המקום , הארגון האוכל והשירות שניתן , ... בעבר ערכנו אירועים גדולים במקומות מאוד מכובדים , ואירוע הזה עלה בכמה מונים על כל אירוע אחר . ברצוני להודות באופן אישי למנהלת הארועים אלה שורק , אלה ליוותה אותנו מהרגע שהחלטנו לערוך את האירוע , היתה זמינה לכל שאלה לכל בקשה , עזרה לנו בכל התלבטות ובקשר עם הספקים החיצוניים , הכל בסבלנות בחיוך בשמחה וביחסי אנוש מדהימים! ברצוני להודות לשף גילי בן משה , מהרגע הראשון שנפגשנו ראינו שמדובר באדםמקצוען האוכל היה כל כך טעים וכל כך יפה , זו פשוט אומנות לשמה , האורחים לא הפסיקו להתפעל מהמנות הנפלאות והכל כך טעימות . ברצוני לשבח את מנהל הארוע ראפת חשים שדאג לך שהארוע יתנהל על פי הזמנים ,דאג למילוי כל הבקשות של האורחים לכל אורך הארוע לא דאגנו לכלום בזכותו. תודה רבה לכל נותני השרות הנוספים , כולם ללא יוצא מן הכלל דאגו לנו ,עזרו , ועשו הכל על מנת שיהיה לנו אירוע מושלם ואכן כך היה . נירית ודורון יוניסי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
liat-תמונה
liat
המקום המושלם לאירועים
5
11/01/2016

לפני כחודש וחצי התחתנו במלון יהודה, מקום מקסים אלגנטי ונעים. הצוות מקסים ואדיב שענו על כל השאלות והבקשות שלנו במאור פנים ובשמחה רבה. בשמת, אלה וראפט- צוות מנצח ממליצים בחום על... מקום. האורחים שלנו נהנו מאוד מהאירוע והאוכל היה טעים להפליא.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Michal-תמונה
Michal
חתונה במלון יהודה
4.8
15/09/2015

ממליצים בחום להתחתן במלון יהודה! התחתנו במלון בספטמבר. את קבלת הפנים והחופה עשינו בפטיו המרוצף אבן ירושלמית, שהיה ירוק ופורח, אל מול הנוף המיוער והיפה. משבחים את בשמת ואלה... ו אותנו לאורך הדרך, החל מפגישת ההכרות, דרך ההכוונה בבחירת בעלי המקצוע וסדר האירוע, הטעימות וכמובן הליווי במהלך האירוע עצמו. מגיע שאפו לראפת, שניהל את האירוע וההכנות אליו בצורה מושלמת וכמובן לשף גילי בן משה על האוכל הנהדר! המלון עובד עם בעלי מקצוע מצוינים - ביניהם "ורטיגו" שאחראים על התאורה וההגברה (ממליצים בחום על הדיג'יי עמית נוריאלי), ו"ג'ונגל בר", בניהולו של דודו, שהיה סופר מקצועי ונתן לנו יחס מדהים. בשורה התחתונה, חתונה יפהפיה במקום מקסים עם אוכל נהדר ובעלי מקצוע מצוינים שאפשרו לנו להנות מבלי להיות טרודים במהלך האירוע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירה-תמונה
שירה
תודה למלון יהודה על בר מצווה מושקעת ויפה
5
25/01/2015

חגגנו בר מצווה במלון יהודה, וקיבלנו ארוע מדהים. האולם יפיפה ומרשים. האוכל של השף גילי בן משה היה מעולה- אנחנו עדין ממשיכים לקבל מחמאות עליו. רב המלצרים האחראי על הערב - רפאט-... יהל את הדברים בצורה מקצועית ומכובדת ודאג למתן שירות מעולה לאורחים נציג השירות בשמת בסיועה של אלה סיפקה לנו מענה מקצועי. ממליצים בחום .

הוספת תגובה
Devo-תמונה
Devo
חתונה במלון יהודה
4.8
27/12/2014

התחתנו בדצמבר במלון יהודה - בדיל של חבילת החורף. במילה אחת - מושלם! מקום מדהים עם נוף מדהים! האולם והתאורה נדירים! השירות,הייעוץ,המקצועיות,הזימנות והתמיכה של הצוות המקצועי (בשמת... ואלה) לפני החתונה היו מצויינים. במהלך האירוע מארגן האירוע ראפת תיקתק הכל באופן מקצועי. האוכל היה מדהים, השירות של המלצרים היה מעולה. לא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי האירוע! בנוסף קיבלנו סוויטה איכותית ביותר עם נוף עוצר נשימה במלון. המחיר - 250 למנה כולל תאורה והגברה,דיג'יי,עיצוב ובר אקטיבי - זול מאוד בשביל מה שמקבלים! בקיצור, אם אתם חושבים לעשות אירוע קטן (עד 250 -300 איש) בירושלים, אנחנו ממליצים בחום על מלון יהודה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חתונה-תמונה
חתונה
חתונה במלון יהודה
4.5
13/11/2014

התחתנו במלון יהודה - מהרגע שהגענו למלון לפגוש את בשמת ידענו שזהו המקום שאנחנו רוצים להתחתן בו! האולם יפיפה, מעוצב בקו אלגנטי ונקי, והכי מרשים הוא הפטיו בו יש את האמפיתאטרון... עו החופה. כל האורחים שלנו התפעלו מהמקום ובעיקר מהחופה (הם טענו שהיא אחת מהמיוחדות שראו!). לאורך כל ההכנות בשמת ואלה עזרו ונתנו מענה לכל שאלה ולו הקטנה ביותר. הן תמיד היו זמינות ,מקצועיות והכל עם חיוך. ראו שחשוב להן שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם. ביום החתונה התארגנתי במלון והן דאגו לי ולמלוות שלי ושלחו פינוקים לחדר! הדיג'יי שלנו היה זוהר שאול מחברת ורטיגו - פשוט תותח! כל כך קשוב ומקצועי! לאורך כל הערב הוא גרם לכך שהרחבה תהיה מלאה ועשה שמח עד סוף האירוע (ולא היה קל כי הרחבה הכילה אנשים כל כך שונים ומגוונים- שצריך להיות כשרוני מאוד על מנת לגרום לכך שכולם ירקדו!) דודו מג'ונגל בר שהיה אחראי על הבר- היה לנו העונג לעבוד איתו! למרות שהבאנו אלכוהול חיצוני בעצמנו- דודו לא היסס כאשר ביקשנו ממנו עזרה בכל מה שקשור לכמויות אלכוהול! היה זמין במייל ובטלפון ועזר מכל הלב. רב המלצרים בשם ראפת דאג לכך שהאירוע יעבור בצורה חלקה והיה זמין לאורך כל הדרך. השף של המלון גילי בן משה הכין מנות טעימות ביותר שעליהן קיבלנו אינסוף מחמאות! אני ממליצה בחום לכל מי שחושב לקיים במלון את חתונתו או כל אירוע אחר! המון תודה מכל הלב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
מלון יהודה - חתונה ברמה אחרת
4.2
13/11/2014

התחתנו במלון יהודה , וזאת הייתה הבחירה הכי נכונה , המקום כל כך אלגנטי, מושקע , אווירה יוקרתית והרגשה כך כך מיוחדת . האוכל הטעים העשיר והמפנק, העיצוב הפסטורלי, ומעל הכל היחס הכל... ך מיוחד נעים וכיפי של בשמת מנהלת האירועים במלון. אין ספק שהאירוע המרגש שלנו הפך לחוויה מושלמת וללא ספק אנו ממליצים על מלון יהודה !!!!!!!! מלון יהודה יכול להציע אירוע מיוחד שונה ברמה גבוהה ואיכותית , בראש שקט - לכו תתחתנו במלון יהודה !! חתונה אלגנטית מיוחדת שעד היום אנחנו רק שומעים שבחים על האירוע שלנו , אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה , ושוב תודה רבה בשמת ולכל צוות המלון !!!! שני ורותם 30.9.14 תודה !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
naomireichman-תמונה
naomireichman
לכו להתחתן במלון יהודה!!!
5
14/10/2014

התחתנו ב-2.10.14 במלון יהודה. מהרגע שהגענו למלון והכרנו את בשמת ואלה המקסימות התאהבנו. לאורך כל התקופה מרגע חתימת החוזה במרץ ועד החתונה הרגשנו שיש מענה לכל מה שנזקקנו. בשמת ואלה... ליוו אותנו לאורך התקופה, עזרו, תמכו ענו על שאלות ובקשות והכל תמיד בחיוך ובמקצועיות אין סופית. הספקים שעובדים עם האולם: חברת ורטיגו ושרגא העומד בראשה היו מקסימים, קיבלנו את ה-די ג'יי, אלון רז, שהוא בחור מקסים ומוכשר בטירוף. סמכנו עליו שיבנה את הפליי ליסט ואכן המוזיקה המגוונת (לקהל המגוון שהיה לנו) השאירה את הרחבה מלאה לאורך כל הערב. אבי - המעצב של האולם והחופה, עיצב את האולם ואת הגן (שבו נערכו החופה וקבלת הפנים) בצורה פשוט מהממת, הכל היה נראה מרשים, מיוחד ופשוט יפהפה. ג'ונגל בר - שסיפקו את הבר האקטיבי היו מקצועיים ביותר לאורך כל הערב, ונענו לכל בקשותינו. ביום החתונה קיבלנו חדר במלון בו אני (הכלה) יכולתי להתארגן, ועד לרגע כניסתי לחופה בשמת ואלה ליוו אותי ליווי צמוד ולא הפסיקו להחמיא ולפרגן. רפאת שתפס את המושכות לאחר מכן היה מדהים, גם נענה לבקשות כולם והתנהל בצורה מקצועית ועם זאת מאופקת ורגועה והשרה אווירה מרגיעה. האוכל באירוע שעליו ניצח השף גילי היה לא פחות מרמה של מסעדת יוקרה, כל האורחים הללו את האוכל ללא יוצא מן הכלל. אין לנו ולו תלונה אחת קטנה על המלון, על אנשי הצוות ועל הספקים שעובדים עם המלון. המקום פשוט מהמם ומיוחד, שונה מאוד מאולמות אירועים שאנו רגילים לראות, הכל נראה יוקרתי ומעורר התפעלות. אנו ממליצים בחום לזוגות להתחתן במלון יהודה, השירות, המקום והאנשים פשוט מדהימים! מודים לכולם על ערב מדהים, שעבר ללא תקלות, ועל חוויה ושירות יוצאים מגדר הרגיל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה