קסאנאדו Xanadu - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קסאנאדו Xanadu - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על קסאנאדו Xanadu

רותם ואור-תמונה
רותם ואור
מקום מדהים!@
4.5
28/06/2013

קסאנאדו" בפתח תקווה. אולם מדהים...מהרגע הראשון שראיתי אותו ידעתי שארצה להתחתן שם...הגן מקסים במיוחד אחרי שהוסיפו המון עצים ופרחים, החופה בחוץ יפהפייה (החיסרון היחיד זה הפרקט שכל... הבנות נתקעו שם פה ושם עם נעלי העקב) האולם עצמו יפהפה, מואר, השולחנות רחבים והרחבה ענקית! מנהל המקום אורי אדם מקסים כל דבר שהיינו צריכים בכיף עזר לנו והמחיר שם שפוי יחסית לשאר הגנים שלא...לא ללכת לנציג ארז כי באמת הוא הסיבה שכמעט וויתרנו על המקום לכו רק לאופיר... לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל וכמובן שאי אפשר שכולם יהיו מרוצים..אבל באמת שהרוב היו... הבר "Cheers" " של אורי שעובד עם האולם אחלה בר, מעוצב יפה, ברמנים נחמדים- עפו שם מלא בקבוקי ואן גוך והמחיר בהחלט היה סביר יחסית.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adi-תמונה
adi
המקום לחתונה בלתי נשכחת!!!
4.8
19/05/2013

תמיד חלמנו על חתונה כמו באגדות ואין ספק שהחלום התגשם הרבה בזכות המקום המהמם,היחס החם, והאוכל הבלתי נשכח... הרגשנו שתמיד יש מי שיקשיב ויעזור לנו בכל דבר שרק יצוץ, תמיד יכלנו... עץ והכיייי חשוב הכל נעשה בחיוך ובכיףףף... עבר שבוע מהחתונה ולא מפסיקים להתקשר ולפרגן שהמקום היה מהמם והאוכל היה טעים ושפשוט הכל התנהל מושלם! אין מה לחפש מקום אחר פשוט קיים הכל מהכל במקום אחד ומיוחד (: תודה רבה לכם על אירוע בלתי נשכח (: ממליצים בחוםםםם!!!! עדי ולירן שמעון 9.5.2013

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Liraz Tamam-תמונה
Liraz Tamam
ה-מקום! אל תהססו!
5
24/10/2012

אז מאיפה להתחיל.. התחתנו ב 14/10/12 בקסאנאדו. השירות, האוכל, העיצוב, האולם, הבר, הכל היה מהמם! שבוע וחצי אחרי ואנו עדיין מקבלים טלפונים על המקום המדהים הזה! אנשים לא מפסיקים לדבר... על האוכל המצוין שהיה בחוץ, המבחר בקבלת פנים, הסלטים.. אנשי הקשר שלנו היו ארז ואורי הבעלים. אנשים מקסימים שכל מה שרק צייצנו- ישר קיבלנו. ממליצה בחום לסגור שם את האירוע שלכם. אין בכלל מה לחפש במקום אחר.

הוספת תגובה
מור פרץ-תמונה
מור פרץ
המקום מהמם והיחס מגעיל
3
15/09/2012

המקום מדהים והמחיר ממש זול אבל היחס מחפיר!!! בפעם הראשונה נפגשנו עם נציג בשם ארז והיה עוד זוג שישב במשרדים וכבר סגר שם ארוע ואז ארז אמר לנו על הזוג: ״ אוף איזה זוג מעצבן זה.. הם... לא מפסיקים לשאול שאלות״ בפעם השניה באנו עם ההורים אחרי שחברה שלי התחתנה שם וסגרה לנו מחיר ממש טוב 215 שקל ליום חמישי בחודש יוני ונפגשנו עם אופיר וקיבלנו ממנו יחס ממש מגעיל ותוקפני, הרגשתי שהוא ממש עושה לי טובה שאני מתחתנת אצלו ״ הוא פשוט גרם לי לקום ולחכת באמצע הפגישה ולא לרצות לחזור לשם בחיים!!!

הוספת תגובה
מירי-תמונה
מירי
וואו! ממולץ בחום!
5
16/08/2012

בצעד הראשון שבו נכנסתי למקום ידעתי ששם אני אתחתן! המקום הוא משדר יוקרתיות וחדשנות... הכל בפרופורציות הנכונות. העיצוב הבסיסי נדיר ביופיו (והמעצב מקסים!!!) מהאוכל עוד לא נרגעתי!... ני לא מפסיקה לשמוע תשבוחות על האוכל המדהים! הבר פצצה!!! אופיר ליווה אותנו בכל רגע וצעד ותמיד נתן לנו להרגיש הכי טוב! אני ממליצה בחום על המקום המדהים הזה! חוויה של פעם בחיים :)

הוספת תגובה
juli.che-תמונה
juli.che
אולם גן עדן!!
5
07/02/2012

התחתנו בקסאנאדו ב 31.1.2012 ואנחנו חייבים להודות לכל מי שליווה אותנו בחוויה. אופיר מנהל המכירות היה מקסים ובא לקראתנו בכל מה שהיה אפשר. דותן מנהל האירועים בן אדם מדהים, ההמלצות... לו חסכו לנו הרבה כסף והוא ליווה ועטף אותנו ביום החתונה, שבכל שלב ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיכולנו לבקש. שי השף, היה שותף איתנו בחוויה מרגע הטעימות ועד סיום האירוע וכל מנה שלו מעדן!! האולם מדהים ביופיו, התאורה מיוחדת והצוות הכי מקצועי שיש. בקיצור למי שעוד לא מצא או עדיין מתלבט - לכו לנסות ותבינו על מה אנחנו מדברים!!

הוספת תגובה
ירין וטליה-תמונה
ירין וטליה
ביקורת אמיתית כי פשוט מגיע להם
5
23/01/2012

מקום מרהיב!! אני לא ארחיב במילים רק אומר שעם כל המניפוליציות שיש בארגון חתונה , קם סוף סוף מקום שמתחייב לספק ארוע גדול מהחיים וגם עושה את זה. אני ממליץ בחום רב! אתם וכל המוזמנים... שלכם לא תשכחו בחיים את הארוע הזה. אני התחתנתי ב19.1 ואחרי אשתי, זה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים! כל כך הרבה פרגונים קיבלתי שאני פשוט לא מאמין שזה אכן קרה. העיצוב, השירות (דותן מנהל הארוע ושי השף פשוט נתנו הרגשה של חלק מהמשפחה שלנו בדאגה שלהם) . תלכו על חתונת ה100000 עם קיימת עדיין. אין לי מילים.תודה רבה. 19.1

הוספת תגובה