גן הורדים - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9418226
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי

  • כמה מוזמנים
  • 250-700

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קצת על העסק

איך מגיעים לגן הורדים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

גן הורדים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

25 חוות דעת על גן הורדים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
ה-מקום להתחתן בו !
5
19/11/2018

שרות מעולה, מקצועי אוכל טעים וברמה גבוה גן יפה ומטופח בצורה הכי טובה שיש

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
avnisar-תמונה
avnisar
חתונה קסומה
4.8
12/02/2015

חתונת ביתי ובעלה 2.6.2013. אין מילים לתאר את שביעות רצוננו מהאירגון , שיתוף הפעולה, הסברת הפנים והאוכל הטעים. אפשר להרחיב רבות. מספיק לומר שבכל פעם שאני עוברת באזור ורואה את מקום... הארוע עולים בי זכרונות נעימים. כנ"ל הזוג הצעיר וכל שאר המשפחה. יש לציין שביתי הבכורה נישאה במקום אחר בו האוכל היה מדהים. כל כך חששתי לפני הארוע אך כל חששותי התבדו וגם כאן האוכל היה מדהים ויוצא מן הכלל. אני מקווה שגם היום עובד שם אותו צוות והנהלה. מרגישה חייבת להחמיא להם גם אחרי שנה וחצי. שרית.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאלה-תמונה
דניאלה
אכזבה!
1
21/09/2014

ברצוני לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שחוויתי יחד עם בן זוגי ב"גן ורדים". קיבלנו המלצות טובות עם המקום ורצינו להתרשם ממנו. תאמנו פגישה מראש וכשהגענו מנהלת המכירות הכניסה אותנו מיד... שרד, אפילו בלי להראות לנו את המקום או להסביר לנו על התנהלות הגן! מסיבה שאינה ברורה ניכר היה כי זו לא מעוניינת שנתחתן שם. ברגע שישבנו וללא כל שאלה מקדימה, שאלה אותנו: "מה אם אגיד לכם שמנה עולה פה 300 ₪??" (במרץ!!!!) שאלתי מה זה כולל היא טענה את האוכל וההגברה. יש לציין כי במהלך השיחה היא מגלגלת עיניים ופניה קרות ולא מחויכות. אמרנו שזה מעט יקר לנו אז היא אמרה: "זה מה שאני יכולה להציע" וסימנה שנצא. למיטב ידיעתי על מחיר מדברים בסוף, אחרי שמסבירים על האולם, ר-ו-א-י-ם ומתרשמים מיופיו וממה שיש לו להציע, מסבירים על סוגי המנות ודרך ההגשה ורק בסוף מציגים את המחיר. הרגשנו מאוד מושפלים ולא רצויים, כאילו רק רצתה שנקום ונלך. לא נעים בכלל! על כן, לא ממליצה לזוגות נרגשים לחלוק את רגעי השמחה המשמעותיים ביותר בחייהם עם כזו "קבלת פנים". בהצלחה לכולם!

הוספת תגובה
meyval-תמונה
meyval
מקום נהדר
5
19/01/2014

חיפשנו הרבה מקומות, וכבר כמעט וסגרנו באחד מהם (התאכזבנו מהאוכל, ולכן לא חתמנו בסוף), עד שהגענו לגן הורדים. שם הציעו לנו הצעה מאוד משתלמת (התחתנו בחורף, בדיל של הרגע האחרון),... נת (!!!!). כל הדברים מהם חששנו התבדו, המחיר כלל הכל, הבר היה מלא (נשארו לנו ואן-גוכים), האולם היה לארג' איתנו בבקשות שונות (ופינק המון, אפילו בדברים שלא חשבנו עליהם), האוכל היה אחלה (קיבלנו מחמאות, בעיקר על המנות בקבלת הפנים), המלצרים היו אדיבים, וקיבלנו רק מחמאות (אמנם רוב האנשים לא יתלוננו בפנינו, אך יש לנו אורחים, בעיקר חברים של ההורים :) שיודעים גם להתלונן...). מאור מנהל האירוע היה מעולה, כמעט ולא הרגשנו אותו (רק כשהיה צריך), הוא דאג לסידור המקומות בצורה יוצאת דופן (נק' שחששנו ממנה), והיה נוכח ומכווין בדיוק בנקודות בהן היינו צריכים אותו. בקיצור - התמורה ממש ממש שווה את המחיר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
AsiYifat-תמונה
AsiYifat
מקום קסום
5
18/12/2013

אני ובעלי הגענו לגן ורדים ומהשניה הראשונה התאהבנו במקום. הכניסה למקום מדהימה וייחודית, משם יוצאים לגן יפהפה! קסום, נוגע, מיוחד במינו. החופה המיוחדת האולם , הכל פשטא הקסים אותנו.... ישבנו עם איתמר ויוסי שנתנו לנו יחס מדהים, אישי, חם. קיבלנו כל מה שרצינו מהאולם. המעצבת פשוט מקסימה וקלעה בדיוק לטעמנו. כשבאנו לגן ביום החתונה, נדהמנו מהמקום מחדש! העיצוב היה יפהפה שוב הגן עצר נשימה והחופה-ווואווו! האוכל היה מדהים-לא מפסיקים להחמיא לנו עד היום, הפינוקים, האלכוהול, הקינוחים, קבלת הפנים-רק מחמאות כל הזמן. אורי מנהל האירוע שלנו היה מקסים! מתחשב, חייכן, עוזר, חם, פשוט כיף היה להעביר איתו את החתונה. לסיכום- גו ורדים הוא פשוט גן קסום, עוצר נשימה, גן עדן קטן וקסום, צוות מדהים! כל אחד ואחת! אוכל, אלכוהות- הכל היה מעולה! עשיתם לנו את החתונה אין שום ספק! תודה על הכל! ממליצים בחום עצום!!!!! אסי ויפעת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים