עדן- גן האירועים - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עדן- גן האירועים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על עדן- גן האירועים

איילת ויפתח-תמונה
איילת ויפתח
גן עדן עלי אדמות-עם חתונה מהאגדות
5
24/09/2012

ברצוני לשתף פה בזכות ובחוויה המדהימה שהייתה לנו בתכנון חתונתינו המופלאה עד הפרט האחרון בעדן על המים שממוקם בקיבוץ ניר אליהו באזור השרון. דרך אשת הקשר רות הנפלאה קיבלנו עזרה... ות מלאה ואדיבה על כל הפרטים שהצטרכנו, כולל סיוע צמוד בקבלת החלטות על אופי החתונה, כמויות המוזמנים, בחירת אנשי מקצוע בהסתמך על הניסיון והמלצותיהם. לאורך תקופת התכנון הארוכה הייתה תמיד תחושה נעימה וטובה בכל פגישה מקצועית והרגשה שיש צוות רציני ואחראי שדואג לכל הפרטים הקטנים. כך גם ביום הגדול הוענקה לנו תחושה של בני מלוכה יחד עם חדר ההתייחדות שנראה ממש כמו צימר בתוך גן האירועים. תכנון החתונה היה תהליך מרגש ומדהים לחוות בעזרת עדן, והמלצתינו החמה ביותר נתונה להם, בברכת שנה טובה ומקסימה לצוות האדיר ולכל הזוגות ברי המזל שיגיעו להינשא בו.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
סיתוונית רוזן-תמונה
סיתוונית רוזן
מדהים ומומלץ!
5
10/08/2012

בתור אורחת אני יכולה להעיד שהמקום מהמם! יש בריכה באמצע וכל האורות משתקפים בה וזה פשוט מדהים! היינו בחתונת קיץ. הקבלת פנים והחופה היו בחוץ והיו מדהימים! האוכל טעים. בפנים היו... ים חזקים (בקטע טוב) שכל הבנים ממש נהנו מהם... היה מעולה! אחלה מקום!

הוספת תגובה
אחיעד ורעות-תמונה
אחיעד ורעות
אין מילים!!!!
5
17/06/2012

לפני כשבוע חגגנו את חתונתנו בעדן, ואין לנו מילה רעה, אפילו לא משהו אחד. המקום נראה מדהים אבל את זה כל אחד יכול לראות. היחס והדאגה האישית של כל אחד מנותני השירות בגן הוא מודל... צה!! עוזי, רות, נדב ושאר אנשי הגן הם חלק בלתי נפרד מהמקום והם אלו שבכל שלב של ההכנות העלו לנו חיוך על הפנים, וגרמו לנו להבין שאנחנו יכולים להיות מאוד רגועים במהלך האירוע. בסופו של יום הדבר שהיה הכי חשוב לנו הוא אמינותם של נותני השירות, ובמקרה של עדן- פשוט אין מילים, כל מילה בסלע, כל מה שנאמר בשיחות לפני בוצע, ולא רק לשם הביצוע אלא באמת מכל הלב. לסיכום- אנחנו מגיעים מתחום האירועים ואפילו אותנו הפתיעו לטובה. כנראה שהקיבוץ הצמוד עושה עבודה טובה עם החברה... עדן- המון תודה וישר כוח. המשיכו כך, ולא בכדי הגן פועל כבר יותר מעשור.

הוספת תגובה
מיכל -תמונה
מיכל
מקום קסום
5
08/12/2011

עדן על המים היה האולם הרביעי שראינו, ואחריו ראינו עוד שניים. מהרגע הראשון שנכנסנו לגן היפיפה של עדן (האתר באינטרנט לא משקף כלל את קסמו ויופיו של המקום) ידענו שזה המקום שבו נתחתן.... האווירה החמה והרגועה של המקום, כמו גם הגישה הנינוחה של רות שקיבלה את פנינו, כבשו אותנו מיד. כבר בפגישה הראשונה, הרגשנו את ההבדל בגישת השיווק העדינה של רות, בהשוואה לאנשי המכירות בשאר המקומות שראינו (כולם באזור השרון). אפילו המשרד עצמו מזכיר צימר... הצוות המקסים של עדן ליווה אותנו לאורך כל הדרך והיה קשוב לכל שאלה ובקשה. אבישי מנהל האירוע פגש אותנו שבוע לפני האירוע ועדכן אותנו בכל הפרטים החשובים, כולל טיפים מצוינים מניסיונו האישי בתחום. ביום האירוע הכל תיקתק בדיוק כמו שצריך. אבישי תמך ועמד לצידנו לאורך כל האירוע. במהלך האירוע ולאחריו קיבלנו מחמאות רבות על יופיו של המקום והאירוע המוצלח!!!החופה הייתה בתוך האולם, עקב מזג האוויר הקר, אך הדבר לא גרע במאום. יש לציין את העיצוב המהמם של טל דביר, מעצבת הבית של המקום.כמו כן, לקחנו את הספקים המומלצים: מקסימום מוסיקה (דרור מנור)- דיג'יי ופוטוגנים- צלמים. שגם הוכיחו את עצמם כבחירה מצויינת :-)תודה לכל הצוות המסור של עדן :-)ממליצים בחום!!!!

הוספת תגובה
טליה-תמונה
טליה
גן מדהים, צוות שמרגיע- מה עוד צריך?
5
24/09/2011

הגענו לעדן אחרי שהיינו לקראת חתימה במקום אחר, אבל אז ראינו את המקום היפה ולא פחות חשוב נפגשנו עם רות. בתור תל אביביים ציניים לפעמים, הגישה העדינה והלא גרידית מכירתית של רות, ישר... הרגיעה אותנו, בטח לעומת ההלחצות של מנהלי מכירות של מקומות אחרים. לדעתנו עבודה מול אנשים שאתה מתחבר אליהם ברמה האנושית, טובה ובריאה הרבה יותר מעבודה מול אנשים שלא כיף לך מולם. זאת בתוספת כאמור למקום המדהים ישר הוריד את מפלס הלחץ אצלנו פלאים, ופתאום ארגון האירוע הפך לדבר כיפי. כל פגישה עם רות וגם עם עוזי המנהל היו ממש טובות, יעילות ומלאות רעיונות ורצון לסייע בכל צורה אפשרית. אין משהו שלא ביקשנו וקיבלנו, כולל הכוונות שהתאימו לנו כמו כפפה ליד. אם אתם זוג שמחפש אירוע שבו מורגשים הלב והאהבה, אין ספק שעדן והצוות זה השילוב הכי טוב בשבילכם. עשינו חופה על המים, זה נתן לנו הרבה אוויר לעומת הדחיסות שמאפייינת כל חופה אחרת, התמונות אגב נראות נפלא, אירוע קיץ בשילוב צבע כחול מהמים וירוק מהעצים שמאחורי הבריכה, סוף הדרך!! אבישי ניהל את האירוע עצמו, שבו בעצם לחתן ולכלה אין שליטה על כלום כבר והם נתונים לחסדי המנהל. כמו רות, גם אבישי הפגין רוגע שרק גרם לנו להרגיש טוב. הכל זרם כאילו אוטומאטית, רק אחר כך אמרו לנו ההורים עד כמה אבישי ניצח על כל ההפקה שם. כיף לסמוך על אבישי ולגלות שהכל יכול להצליח גם כשאתם כבר נותנים בראש על הרחבה :)

הוספת תגובה
הילה-תמונה
הילה
5
09/08/2011

לבחור מקום זה שאלה של טעם וסגנון, אנחנו מאוד התחברנו למקום, לאנשים שעובדים שם שהם באמת טובים, לא מנסים להכניס לך הוצאות נוספות הכל גלוי, עזרו לנו מעל ומעבר אבישי המנהל אירועים... תיקתק את החתונה בול לפני הזמנים שתכננו היה מדהים!

הוספת תגובה
יעקב ודנה-תמונה
יעקב ודנה
מקום מדהים
5
08/06/2011

הדבר הראשון שאמרו לנו כל מי שנכנס לגן הוא שהמקום מדהים. רות היתה איש הקשר שלנו לאורך כל תכנון החתונה, אישה מדהימה ורגועה שעזרה בכל שאלה. אבישי היה מנהל האירוע, תקתק הכל ודאג לכל... דבר באירוע עד הפרט הקטן ביותר, פשוט אין עליך... רות ואבישי- המון המון תודה על עזרתכם והדאגה והטיפול בכל פרט דנה ויעקב 6/6/11

הוספת תגובה
אסנת -תמונה
אסנת
גן עדן של מקום - מקסים, מקסים!!!
5
26/03/2011

היה לנו אירוע בלתי נשכח!! כשהגענו לעדן , ידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן!! המפגש עם עוזי ורותי , היה נעים ביותר, מהרגע הראשון הרגשנו שדואגים לנו כמו משפחה!! הגן יפיפה ומרשים ,... ח מאוד ומשרה אוירה כל כך נעימה ורגועה. החתונה נערכה בשישי בצהריים, יום שמש והגן נראה משגע!! משה המקסים מנהל האירוע, בחור מיומן ומקצועי ביותר, דאג שהכל יהיה טיפ טופ ביום האירוע ואכן כך היה, אין מילים לתאר את האושר שלנו ! תודה מקרב לב על ההשקעה הדאגה והמסירות שהחתונה שלנו תהיה מוצלחת ובלתי נשכחת. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהאורחים שלנו. אוהבים אתכם, עידן ואסנת

הוספת תגובה
eran-תמונה
eran
מדהים - תודה רבה
5
11/03/2011

אין מילים לתאר כמה אנחנו מאושרים שהתחתנו בעדן בקיבוץ ניר אליהו. ראינו כמה מקומות לפני שהחלטנו להתחתן שם ובסוף החלטנו על עדן בגלל האנשים. לא טעינו. בעדן עשו בשבילינו בכל דבר את... צעד הנוסף" זה שהבדיל אותם מכל נותן שירות שנתקלנו בו בחיינו. רות פשוט מדהימה - לוקחת הכל ברוח טובה, גם כשאיחרנו כמעט בכל דבר שהיינו אמורים לעשות (צ'קים, רשימות מוזמנים, החלטות שונות) הגישה כל הזמן הייתה חיובית והרגשנו כל הזמן שהיא באה לקראתינו. אבישי - ניהל את האירוע בצורה יוצאת מן הכלל. גם כשביקשנו ממנו 5 דקות לפני החופה להוציא את החופה החוצה, ישר אמר לנו כן והתחיל לעבוד על זה (הכי קל היה מבחינתו להגיד לנו שזה מאוחר מידי) לסיכום בשתי מילים - "אנרגיות חיוביות"!!!!!!!! אם זה מה שחשוב לכם בחיים ובחתונה. עדן הוא המקום. ערן - 052-2222001 שני - 054-4922775

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
מקום יפה, אקוסטיקה גרועה
4
13/01/2011

עדן על המים מקום יפה מאוד, הן בחוץ והן בפנים. החופה בחוץ יפה מאוד ( בייחוד כשהיא על המים ) והצוות מאוד נעים , נחמד ומקבל. החיסרון המשמעותי, כשאנחנו היינו שם ( ואולי זה היה תלוי... בדיג'י , אבל בכל זאת ) האקוסטיקה הייתה נוראית(! ) עמדנו בסוף, מאחור עם הצוות, ולא הצלחנו לשמוע כלום. בקיצור- פוטנציאל תלונות של אנשים מבוגרים. בנוסף, כל דבר קטן- הוא תוספת לעלות. אפילו אספרסו ( שבמקומות אחרים הוא סטנדרט ) הוא תוספת לעלות למנה. זה בעיקר מרגיז ומכעיס. עם זאת, ביחס למחירים באזור השרון- המקום יפה, והמחיר דומה ולא גבוה בצורה חריגה.

הוספת תגובה