אמרלד - הגן השקוף - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אמרלד - הגן השקוף - עמוד 3

דירוג גולשים

4
איכות
5
שירות
5
זמינות
4.5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על אמרלד - הגן השקוף

Omer Gorbagi-תמונה
Omer Gorbagi
מקום מושלם!!
5
27/08/2012

המקום הראשון והאחרון שהגענו אליו כשרצינו לסגור מקום היה האמרלד ואנחנו מאושרים על ההחלטה הזאת מאוד. היחס החם, האדיב והאכפתי של כל מי שקשור למקום ובמיוחד מאור ועקנין - כל מה... ו קיבלנו ואפילו יותר!! רואים שלבעלי האולם באמת אכפת לשמח את הזוג ולא רק להרוויח כסף! גם צוות הברמנים היה מעולה ועכשיו כשקיבלנו את הסרט אנחנו רואים כמה שמח הם בעצמם עשו ואיזה שירות מעולה הם נתנו! מעבר לזה, האולם מדהים, הגן החדש הוא באמת אחד היפים, האוכל מעולה, התאורה, ההגברה ובקיצור זה באמת מקום ברמה גבוהה מאוד ומומלץ מאוד!!! כל אחד מבעלי התפקידים כל כך אדיב ואכפתי ולצערי זה לא דבר מובן מאליו באולמות אירועים אבל באמרלד כן! רב המלצרים, מנהל האירועים, המעצב אלירן ואפילו הפקידה (!!) כולם כולם כל הדרך היו לצדנו והיה לנו כיף פשוט לפגוש אותם! באמת באמת וזו לא סיסמא- אין מה לחפש במקום אחר!!! אם היה לי כל כך חשוב, חודשיים אחרי החתונה, לכתוב ביקורת כזו אז כנראה שזה באמת מגיע!!

הוספת תגובה
Shlomi Swisa-תמונה
Shlomi Swisa
אירוע נדיר
5
08/07/2012

שבוע שעבר חגגנו לאחותי חתונה בגן האירועים אמרלד. היה אירוע באמת מצוין באמת שזה היה שווה כל שקל שהושקע העיצוב היה מדהים הבר מצוין התקליטן חבל על הזמן והאוכל קטלני (צריך להגיע... וע שם שאתה בצום) אבל הכי חשוב זה שהגן אירועים (מאור) נתן לנו הרגשה מצוינת עזר בכל דבר אפשריאני אישית ממליץ לכל אחד לחגוג שם בלי דאגה

הוספת תגובה
אביב -תמונה
אביב
אירוע חתונה
5
17/11/2011

התארחתי בחתונה בתאריך 07/11/2011 חתונתם של ערן ביטון וגנית . האירוע היה מהמם , מאוד שמח , תפריט מדהים , על המוזיקה ניצח DJ ברמה - רועי אברהם . בר המשקאות בניצוחם של הברמנים -... ד , איתי , נוי , נלה מבית היוצר של חופשי על הבר , גרמו לנו לערב מדהים . מומלץ ביותר !!!

הוספת תגובה
ענבר ומושיקו-תמונה
ענבר ומושיקו
חופשי על הבר - אמרלד
5
08/11/2011

צוות מקצועי ומעולה של ברמנים שבראשו עומד שגיא, קיבלנו מהם יחס מדהים ושירות ברמה הגבוהה ביותר! לא הפסקנו לקבל מחמאות על הבר ואיכות השתייה. ממליצים בחום!!!

הוספת תגובה
ערן ושרונה-תמונה
ערן ושרונה
התשלום עבור הבר
1
02/02/2011

באופן כללי האירוע היה מוצלח: האוכל היה מצוין, העיצוב מרשים והשירות טוב. אוהל קבלת הפנים קטן - צפוף מעל 250 איש, לא קיבלנו את המנות שנשארו בסוף האירוע (לא מעט שכמובן שולם עבורן),... המצלמות/תמונות לא הוקרנו על המסכים (גילינו את זה בדרך לחופה..). חוות הדעת מתייחסת בעיקר ל"חופשי על הבר" - בר שלאולם יש הסכם איתו בחורף. אציין שצוות הברמנים היה מצוין, אך הבעיה היא עם מנהל הבר - שגיא וקנין : 1.הובטחה לנו שמפניה שתחולק לאורחים בקבלת הפנים - שלא חולקה! 2.סוכם שיהיה אלכוהול (וודקה,ויסקי,ארק) בקבלת הפנים. לאחר קבלת תלונות מהאורחים שאין אלכוהול ולאחר ויכוח עם שגיא שכמובן לא הסכים להוציא את השתייה, נאלצתי (החתן!) להוציא אל קבלת הפנים את השתייה בעצמי!!! 3.הובטח לנו כוסות מעוצבות (עם קישוטים ופירות) שגם לא היו! 4. מס' ימים לאחר האירוע, לאחר שנסגר החשבון עם שגיא, התברר כי גם שיק הבטחון הופקד. במשך שבוע של שיחות טלפון ובירורים מול שגיא, טען כי אין לו מושג היכן השיק ולאן הופקד. לאחר שבוע, אמר כי העביר לנו את הסכום בהעברה בנקאית מכיוון שהתגלתה הטעות. מס' ימים לאחר מכן, משלא נכנס הכסף לחשבון, הופענו במשרדו והצגנו לו צילום של השיק עם החותמת והחתימה שלו ועם מס' החשבון שאליו הופקד ובדרישה לשיק מזומן במקום. במקום זאת, הציג לנו את חשבון העסק והראה לנו שהשיק לא נכנס לחשבון (גם השיק השני לא נכנס לחשבון זה). מאחר וממש התעקשנו קיבלנו שיק דחוי (על מנת ששגיא יבצע עוד בדיקה בבנק). למחרת הלכנו בעצמנו שוב לבנק ומה מתברר????? ששגיא הפקיד את שיק הביטחון לחשבונו הפרטי!!!!!!!!! התחושה שמרמים ומשקרים לנו בפנים(!) עדיין מזעזעת אותנו ועולה על כך זכרון מהאירוע..

הוספת תגובה