ג'ויה מיה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
03-9021466
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 200-700

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

ג'ויה מיה - גני אירועים

לגני אירועים ואולמות הממוקמים בקיבוץ, הרחק מהמולת העיר, יש תמיד קסם מיוחד של ניחוח הטבע ושמיים זרועי כוכבים. ג'ויה מיה בקיבוץ נחשונים הוא בדיוק כזה. מקום קסום מחוץ לעיר, במיקום מרכזי ונגיש. מתחם האירועים משלב גן פורח ומבנה ארכיטקטוני עשוי מעץ גושני, אבן, זכוכית ואלמנטים חדשניים וייחודיים. האווירה הנינוחה והזורמת מורגשת כבר בכניסה לגן, כשהאורחים פוסעים לאורכה של אמת מים המובילה למתחם, כשממול משתרעת שפלת החוף, בשלל אורות מנצנצים. כשיגיע זמן הארוחה, צוות קולינרי מובחר יספק לכם תפריט גורמה. בג'ויה מיה תוכלו לחגוג בקיץ או בחורף, באוויר הפתוח על בריכת מים זורמים, או במרחב מקורה ושופע חום, כמו האהבה.

אירועים עסקיים

מחפשים מקום מתאים לאירוע עסקי במרכז הארץ? אתם חייבים לבקר בג'ויה מיה בקיבוץ נחשונים. אירועים עסקיים זה העסק שלנו, עם הצוות המקצועי, התפריט המוקפד ואווירה מושלמת לכל אירוע מקצועי.

איך מגיעים לג'ויה מיה

;

ג'ויה מיה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על ג'ויה מיה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יעלי-תמונה
יעלי
מושלם!!
5
21/08/2013

אז הגענו לג'ויה מיה אחרי שהיינו ב12 גני אירועים ואף אחד לא באמת מצא חן בעיננו. איך שנכנסנו לג'ויה מיה נדלקנו וידענו שנעשה הכל כדי שזה יהיה האולם שלנו. רצינו מאוד את המקום אבל... יר היה יקר... ישבנו עם שני מאירי-המדהימה!! והיא עשתה הכל כדי שנצליח לסגור במקום. התחברנו אליה מאוד כבר מהדקה הראשונה שנפגשנו. שני הייתה מדהימה, באה לקראתנו בכל מה שיכלה, עזרה לנו בכל וגרמה לכל שלב האירגון להיות קל בהרבה ממה שהיה יכול להיות. גלבוע, מנהל האירוע היה מדהים, הכל תקתק לפי זמנים מדויקים, הצליח להרגיע אותי גם כשהייתי בהיסטריה (כמו כל כלה). הייתה לנו חתונה מדהימה, שמחה האוכל מושלם,קינוחים מכל הטעמים, כל האורחים התלהבו מהסלמון וצורת ההגשה של המנות,העריכה של השולחנות. התאורה באולם, והשקיפות שלו פשוט גרמה לאולם להיות מושלם! הגן מדהים ביופיו ומרווח מאוד-האורחים יכלו לשבת כל אחד בפינה שרצה ולא היה עמוס מידי (היו 350 אורחים), הברמנים והמלצרים כל כך התחברו שבסוף הערב רקדו איתנו. פשוט אין מילים!! ממליצה לכולם ללכת לראות את המקום, לדבר עם שני מאירי ואז להחליט... מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יוסי-תמונה
יוסי
החתונה שלנו בג'ויה
5
04/08/2013

החתונה שלנו בג'ויה הייתה מושלמת! החל מהפגישות הראשונות עם לילך ומהטעימות, דרך היחס החם מגלבוע ועד האירוע עצמו שהיה מדהים, בדיוק כמו שקיווינו ודמיינו. אפילו הגשם שתפס אותנו באמצע... מאי לא הצליח לקלקל את החגיגה בזכות העבודה המעולה של צוות הג'ויה.. על האוכל אין בכלל מה לדבר, אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות עד היום.. מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
המבקרת-תמונה
המבקרת
כגודל הציפיה - גודל האכזבה
3
01/08/2013

היינו בחתונה במקום לפני כמה ימים. המקום הוא לא הסגנון שלנו ולכן לא נתייחס לאופיו. סבלנו מהווליום של המוסיקה - הרמקולים מפוזרים על פני כל מתחם השולחנות ולכן אנשים שרצו לדבר... ע זה את זה נאלצו לצאת החוצה כדי לדבר. האוכל היה מתובל מדי וקצת יבש. הסלטים בהתחלה נראו לא טריים, כאילו עמדו על השולחן כמה שעות ולכן לא טעמתי מהם. הקינוחים סבירים ולא יותר. הבנו שזה מקום נחשב ולכן באנו עם ציפיות. השירות גם הוא לא היה מדהים. במשך ערב שלם לא הצלחתי לתפוס את המלצר. הוא היה כל כך זריז שכל הזמן שם צלחת ונעלם... רציתי דיאט קולה. בסוף קמתי לבר. נראה שהמלצרים לא קשובים. הם לחוצים להוציא את המנות ומתקתקים עבודה אבל שוכחים לתת שירות ויחס.

הוספת תגובה
גל-תמונה
גל
זה ה-מקום!!
5
17/12/2012

דבר ראשון, היחס החם מכל הצוות במקום! שני מאירי, הייתה מדהימה, דאגה לעזור בהכל ולסייע החל מהשאלות הכי קטנות ועד לכל הדברים המשמעותיים. במקצועיות רבה ומלאת ניסיון ורואים את ההבדל... עומת כל האולמות האחרים שבדקנו@@!@!! מנהל האירוע גלבוע וכל המלצרים וצוות המטבח, תמיד עם חיוך וכל האירוע תיקתקו את העבודה מבלי שנרגיש ופשוט זרם חלק. האולם עצמו יפיפה גם לחתונת חורף (לאולם קירות זכוכית,כך שגם שקר/גשום האולם מרגיש מרווח והרגשה של חלק מהגן). וכמובן האוכל המעולה!!! בד"כ (מניסיון העבר באולמות אחרים),כשמכינים אוכל לכמויות, האיכות יורדת, בגויה מיה זה פשוט לא כך!! ההקפדה על רמת האוכל וההכנה שלו פשוט מדהימה, אנשים לקקו את האצבעות ולא האמינו שזה הוכן במקום, החל מהפוקצות ועד לאסאדו, אנריקוט וסלמון שיצאו פשוט חלום!!! ולא לוותר על הסלטים המיוחדים והתפוחי אדמה בשום. כל הקינוחים ללא יוצא מהכלל היו בשפע, הוגשו לרחבת הריקודים והיו מעולים!! היה פשוט מושלם. מומלץ בחום לכל מי שמחפש מקום נעים, טעים ואיכותי!!!

הוספת תגובה
אורלי ואדי-תמונה
אורלי ואדי
פשוט חלום!
5
20/11/2012

אנחנו זוג שאמור היה להתחתן באולמי "טרויה" (בני דרום), שלושה ימים לפני החתונה התחיל מבצע "עמוד ענן" ואסור היה לקיים אירועים בדרום (אתם יכולים להבין כמה זה מלחיץ שהחתונה שלך מתבטלת... שלושה ימים לפני). בעקבות המצב נאלצנו לבטל ובצער רב לחפש אולם אחר, כאשר אנו בטוחים שלא נמצא אולם אחר ברמת האיכות והשירות שקיבלנו ב"טרויה". אחרי התלבטויות רבות אם לקיים את החתונה או לא, אנו יכולים להגיד לכם שאפילו בחלומות הפרועים ביותר לא חלמנו שנמצא אולם ברמה כל כך גבוהה. מהרגע הראשון שחן (פקידת הקבלה) התקשרה אלינו להודיע שהאולם פנוי ידענו שלשם נעביר את החתונה. לילך (אשת המכירות) יצרה איתנו קשר בהמשך והסבירה לנו שהם נרתמים לעזרתנו ומוכנים לעשות הכל בשבילנו, ושאנחנו אומרים הכל, אנחנו מתכוונים לזה באמת. ביום חמישי בלילה הודענו להם שאנחנו רוצים לקיים את החתונה שם ומאז נכנסנו לתהליך אינטנסיבי של ארגון חתונה מהרגע להרגע (מיום חמישי בלילה ליום ראשון), צוות הג'ויה מיה (וזה כולל את ניסים המנכ"ל) לא נרתע ועבד איתנו מסביב לשעון, גם ביום שישי וגם במוצ"ש עד השעות הקטנות של הלילה. אין לנו מילים לתאר כמה מקצועיים ומדהימים האנשים שם, פשוט הקיפו אותנו באהבה ולא נתנו לנו לוותר על חתונת החלומות, נדיר למצוא עסקים שלא רק הכסף מעניין אותם אלא באמת הרצון לעשות טוב לאנשים במצוקה. כולם נרתמו לעזרתנו ועשו בשבילנו מעל ומעבר, החתונה הייתה מדהימה, המחמאות לא מפסיקות להגיע, המקום יפייפה, האוכל פשוט מעולה ברמה שלא תתואר, והחשוב מכל -היחס שעושה את כל ההבדל. באמת שמדובר בצוות מדהים, איכותי ומיוחד! אין לנו מספיק מילים כדי להודות לכם, לא נשכח לעולם את כל מה שעשיתם בשבילנו. בזכותכם נוכל לספר לילדים שלנו סיפור מדהים על חתונה מושלמת. ניסים היקר (המנכ"ל), לילך המדהימה (אשת המכירות), גלבוע המקסים (מנהל האירועים), וכל מי שלקח חלק בתהליך הזה, אין כמוכם, לעולם לא נוכל להביע את תודתנו העצומה במילים, תודה על הכל!!!!! אורלי ואדי

הוספת תגובה