גן אירועים Q - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גן אירועים Q - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על גן אירועים Q

טלי ואבינועם-תמונה
טלי ואבינועם
קסום, רומנטי, כפרי, יפהפה, והכי לא 'אולמי' שאפשר
5
17/02/2012

מאיפה להתחיל? אני אתחיל מהעובדה שהפעם הראשונה (והיחידה) שהוזמנתי לחתונה ב-Q היתה לפני 7 שנים בערך והמקום נחרט בזכרוני כל כך, שכשהחלטנו להתחתן היה ברור לי שזה המקום בשבילנו.... ר בגן אירועים שהוא מאוד לא 'גן אירועים', חף מכל קיטש, אורות מרצדים ומיצגים דיגיטליים על קירות חכמים. שביל הכניסה הקסום מכוסה במטפס ומלא עששיות קטנות, רחבת קבלת הפנים יפהפיה וכוללת אח (שפועל בחורף) והרבה מרחב, ה'אולם' עצמו מאוד לא 'אולמי' (זה המקום לציין כי מי שבעניין של אולמות דוגמת האבניו או הסטואה לא תמצא את מבוקשה פה) - ובהעדר מילים לתיאור, נראה לי שאתן לתמונות לעשות את העבודה בשבילי. רחבת מוזיקה אקוסטית שמאפשרת לצעירים לרקוד ולהשתולל ולמבוגרים יותר לשבת ולקשקש בלי לסבול ממוסיקה מחרישת אוזניים. החלק החיצוני (הפתוח) של המקום מרהיב ביופיו, על הירוק שבו, הטראסות הקטנות, הפרחים, הטיפוח ומבנה הגזיבו הקטן ושובה הלב. לצערי הגדול החלק הזה לא היה רלבנטי ביום חתונתנו (13.1) בשל מזג האוויר הסוער ששרר באותו יום. העובדה שקייטרינג המקום הוא 'טעם וצבע' היא בונוס מטורף - אוכל ברמה גבוהה מאוד ובשפע, עליו אנחנו מקבלים פידבקים עד היום (חודש אחרי החתונה). מנות מגוונות, יצירתיות (כמה אפשר עם סלט עגבניות השרי המסורתי?), שירות לבבי ואדיב, וליין מנות אחרונות עצום ומעולה. אבישי, מנהל האירוע, היה מקצועי, נעים ועזר לנו בכל בעיה שהתעוררה. ליין הקינוחים של טעם וצבע הוא לדעתי, by far, הטוב ביותר בתעשייה - וכמי שקינוחים זה החלק החשוב בארוחה עבורה, היה תענוג לגלות מגוון כזה רחב של קינוחים איכותיים וממכרים שלא מורגש בהם ולו בטיפה טעם של פרווה. טל, השף של המקום נעים וקואופרטיבי, ובאופן כללי הקייטרינג מאוד מפנק ולא קטנוני. המקום עצמו יפהפה ושונה מכל אתרי האירועים שהייתי בהם

הוספת תגובה
עודד ואפרת-תמונה
עודד ואפרת
מקום כזה באמת יש רק אחד
5
17/09/2011

התחתנו ביוני 2011 וסגרנו עם הקיו בידיוק חודשיים לפני החתונה. נתחיל בצוות המקום: לפגישות בקיו לפני סגירת המקום נפגשנו עם שי אביגדור. הבחורה מקסימה, מתוקה, פשוט אין מילים. עזרה... ו לאורך כל הדרך. ביקשנו המלצות לצלמים, סידורי פרחים, רישום ברבנות וכד' ושי עזרה בשמחה, על אף שאין זה חלק מתפקידה. לאורך החודשיים הללו המטרנו עליה שאלות בטלפון ולכולן ענתה בשמחה ובמהירות. בפגישה עם נדב, השף של המקום, מאוד נהנינו. נדב הציע מגוון מנות, היה נכון לקבל שינויים שביקשנו במנות, הציע כדי להציג את האוכל בכדי שייראה שופע ויפה, והראה אכפתיות אדירה, והכל עם חיוך. גם בחתונה עצמה הוא הסתובב לראות שהכל מתקתק ולטעמנו. יש על מי לסמוך. תותח!!!! מנהל האירוע היה אבישי. בחור מקסים, יודע את העבודה, תקתק הכל כמו שעון. היינו רגועים לאורך כל האירוע כי ידענו שיש על מי לסמוך, ויש!. אבישי - תודה. המקום עצמו - מהמם!!!!!!!!!!!!! היינו בעשרות מקומות כדי לנסות לעשות אירוע זול יותר, אך אחרי שרואים את הקיו - אין דרך חזרה. קשה להתפשר. המקום היפה ביותר שראינו, וגם עם צוות העובדים הנעים והקשוב ביותר. האירוע תיקתק בצורה מושלמת, בדיוק לטעמנו. לא הפסקנו לקבל מחמאות, גם חודש לאחר החתונה, על המקום, האוכל, האקוסטיקה הנפלאה (שמאפשרת למבוגרים לדבר). הכל נפלא (וכותבת לכם מישהי שכלל לא רצתה לעשות אירוע, אלא חתונה ברבנות). אם כבר לעשות אירוע - רק בקיו. תודה לכל הצוות הנפלא, עודד ואפרת.

הוספת תגובה
חני ואביאל-תמונה
חני ואביאל
הקיו
5
10/08/2011

לקיו הגענו בעקבות המלצה של חברים. למרות שבדקנו עוד כמה גני אירועים אחריו כדי להיות בטוחים, אף אחד מהם אפילו לא התקרב לרמה של הקיו. העיצוב המושקע והגן הירוק משרים תחושה של שלווה,... אך זה לא מה שהכריע את הכף בגדול לטובת הקיו. ראינו כבר מקומות מעוצבים אך שירות ברמה הזו לא חווינו באף גן אירועים שבדקנו – מכל הבחינות. נתחיל מזה שבכל המקומות בהם היינו בחירת התפריט התבצעה באמצעות הגעה לטעימות ומתוך מבחר לא גדול במיוחד. זה לא היה מפריע לנו בד"כ, אך אחרי שהיינו בקיו התרגלנו לטוב... שם הציעו לנו להיפגש עם השף באופן אישי (טל המקסים) כדי לבנות את התפריט לשביעות רצוננו, ואכן יצאנו שבעי רצון ועם קיבה מלאה! הקייטרינג של "טעם וצבע" היה פשוט ללקק את האצבעות ויכולנו ליהנות ממנו גם אחרי החתונה כי לא נתנו לנו לעזוב בלי לקחת הביתה קופסאות עמוסות באוכל טעים... השירות היה כל כך מוצלח, החל מהדברים ה"כביכול" קטנים שלא מקדישים להם הרבה תשומת לב. למשל בקיו הסבו את תשומת ליבנו לכך שהברמנים באירוע עברו קורס ברמנים, דבר שניכר היטב בתנועה הערה לעבר הבר כל הזמן ומהמחמאות שקיבלנו על המשקאות השווים שבועות אחרי האירוע. מאות אורחים שהגיעו לחתונה שלנו זכו ליחס חם ומחבק של הברמנים והמלצרים, שעל כל התזמורת ניצח מנהל האירוע אדיר ששמו תואם אחד לאחד את ההרגשה שלנו... לאורך כל תקופת הכנות הוא גרם לנו לסמוך עליו בעיניים עצומות בשל היחס האדיב, הזמינות גם בשעות לא שגרתיות והנכונות לעשות הכול, אבל הכול כדי שנהיה מרוצים. מהרגע שהתחילו ההכנות ועד שאחרון האורחים הלך לביתו זכינו לליווי צמוד והרגשנו שאנחנו בידיים טובות.

הוספת תגובה
Yana -תמונה
Yana
מקום מדהים!
5
09/06/2011

זהו המקום הראשון שהגענו אליו. כבר אז ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים אבל החלטנו לבדוק עוד מספר אופציות. לאחר בדיקה של עוד שני מקומות, סגרנו את המקום ליום חמישי - ה - 02.06. כמו שכבר... אמרתי המקום מדהים והיחס של הצוות היה מעולה. כל פניה שלנו נענתה תוך מספר דקות לשביעת רצונינו. חשוב להדגיש כי המקום עובד עם קייטרינג צמוד. למרות שבהתחלה התייחסנו לזה כחסרון, לאחר הטעימות הבנו עד כמה שזכינו. הקייטרינג היה מעולה!!!!! כולל קינוחי פרווה שלא ניתן היה לדעת שהם פרווה!!! בקיצור אנחנו ממליצים על המקום בחום ובאהבה רבה! היה לנו אירוע מדהים! איש המכירות שלנו, אורי, עזר לנו לכל אורך הדרך. תמך, ייעץ, עזר והתעניין.

הוספת תגובה
נועה ואביב-תמונה
נועה ואביב
Q- קיו
4
07/06/2011

התחתנו בקיו והיינו מאוד מרוצים מהשירות ומהמקום המדהים. היה יום סוער אבל היתה אווירה מקסימה ואינטימית. המנהל אירוע וכולם היו מאוד אדיבים וכולם היו מאוד מאוד מרוצים. קיבלנו המון... מאות על האוכל- מעולה! מחיר למנה- בסביבות 330 פלוס מינוס כולל כל מה שקשור לאולם. (יום חמישי)

הוספת תגובה
ברק -תמונה
ברק
הקיו בגליל ים
5
23/05/2011

במהלך האירוע הרגשתי שהוא לא יכל להיות מושלם יותר, אבל איפשהו בראש עברה לי המחשבה שזה ההיי הגדול שאני נמצאת בו שמדבר (או האלכוהול)... אבל האסימון נפל בשבוע שאחרי– לא הפסקנו לקבל... חמאות על האירוע המדהים. השיא היה שזוג שמחפש מקום לערוך בו את החתונה נשבע שבזכות האירוע שלנו הם מצאו את המקום שלהם! מבחינתנו החלק הכי חשוב בחתונה (חוץ מהחופה המרגשת שהתקיימה בגן באווירה פסטורלית) הוא ליהנות – ומה יותר משחרר מלעשות שמח על הרחבה? הדי ג'יי טל הבין את הראש, ונענה לבקשתנו להשמיע מוזיקה מקפיצה שעשתה הרבה שמח עד השעות הקטנות של הלילה. ובכל זאת, לפני האירוע חששנו שהרעש שנעשה על הרחבה יפריע לאורחים שיושבים מחוצה לה. למרות שאבישי מנהל האירוע ניסה להסביר לנו שרחבת הריקודים האקוסטית תאפשר לאורחים שמחוץ לרחבה ליהנות בשקט, לא היינו רגועים במאה אחוז. רק באירוע עצמו ובימים שלאחריו כאשר קיבלנו כל כך הרבה מחמאות, הבנו שאבישי קיים את מה שהבטיח... בין כל הפיזוזים ברחבה היה גם אוכל מצוין שנתן לאורחים הרבה אנרגיות להמשיך ולפזז. מחתונות אליהן הוזמנתי אני יכולה לומר שאנטריקוט הוא בחירה נפוצה בהרבה אולמות וגני אירועים, גם אם לא מוצלחת במיוחד (רחוקה מלהזכיר נתח עסיסי שאוכלים במסעדה). האנטריקוט שאכלנו בחתונה לעומת זאת היה פשוט ללקק את האצבעות. בכלל, טל השף עשה עבודה מצוינת גם בתוצאה הסופית וגם באדיבות שאפיינה אותו לאורך כל הדרך כאשר בנינו יחד את התפריט. בקיצור הייתה פשוט חוויה, אני ממליצה בחום לכל מי שמחפש מקום לעשות בו חתונה, פשוט תלכו ותתאהבו!

הוספת תגובה
שיר ורו-תמונה
שיר ורו
תודה על צהרים נפלאים
4
24/03/2011

רצינו חתונת צהרים במרץ ולכן חיפשנו מקום שמתאים ליום קיץ וליום חורף. נפלנו על יום חורף ולמרות החששות היה מדהים. מהחלונות הענקיים ראו את הגינה והגשם בחוץ, בפנים האח עבד. היה מקסים.... חשוב לציין שהדרישות הקולינריות שלנו היו קצת מוזרות ולמרות זאת הצוות עשה מאמצים אדירים והאוכל היה נהדר. כדאי לקחת בחשבון שכאשר המקום אומר שהחתונה מסתיימת שעה לפני כניסת השבת הם למעשה מתכוונים לשעה וחצי. בחורף זה יוצא משמעותי... אז המון תודה לטל, יורם, נדב וכל החבר'ה.

הוספת תגובה