קארין בר זוסמן - שמלות כלה וערב: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

קארין בר זוסמן

053-6202498
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

קארין בר זוסמן

קארין בר זוסמן - שמלות כלה וערב

עיצוב שמלות ברמה אחרת
קארין בר זוסמן מעצבת שמלות כלה וערב בתחום העיצוב עוד משנת 1998.
מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב ברמה גבוהה. היא דואגת לעבור השתלמויות ולהתחדש באופן קבוע ולהיות תמיד עם חידושים שילובים והתפתחויות בכדי שתרגישי הכי באופנה והכי מיוחדת .
קארין משקיעה בשמלות שעות של עבודה בבחירת בדים איכותיים כגון תחרות, בדים מחורזים , משי ועוד. באביזרים יוקרתיים ובעיצובים מרשימים ועוצרי נשימה
והכל הוט קוטור
ותמיד תוך דגש משמעותי על התאמה אישית, למראה ולאופי שלך.

קארין בר זוסמן - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על קארין בר זוסמן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
shelicohen500-תמונה
shelicohen500
קשובה, סבלנית ומאירת פנים
5
01/01/2024

למזלי לא הייתי צריכה לעבור עשרות מעצבות הספיק לי רק להגיע לסטודיו של קארין ולמדוד משהו כמו 5 שמלות. קארין סופר מקצועית, ומאירה פנים. תודה יקירה! באמת שאת אלופה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shirlienouman-תמונה
shirlienouman
מוכשרת נעימה ומקצועית.
5
07/12/2023

אני שמחה מאוד שעשיתי שמלה אצל קארין. היא התאימה את עצמה לטעם שלי ולרצונות שלי ועם זאת נתנה טאצ׳ אישי. היא עמדה בזמנים והביאה לי את השמלה מספיק זמן מראש כמו שביקשתי. יצאה שמלה... למת ובמחיר נוח, החלטה מעולה ממליצה מאוד לכולן!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
aviv001901-תמונה
aviv001901
השירות של קארין מעולה.
5
10/07/2023

השירות של קארין מעולה, היא נותנת תשומת לב מלאה אל הכלה ומתרכזת בה. השמלה הייתה מאוד מהממת ויצאתי מאוד מרוצה, היא מתאימה את השמלה לבן אדם שיתאים בדיוק לפי מה שצריך ולפי הרצונות.... ני מאוד ממליצה עליה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Tal-תמונה
Tal
ממליצה בחום
5
02/10/2022

לקארין הגעתי דרך חברה שעשתה אצלה שמלה לקח לי מהר מאוד להבין שהגעתי לידיים טובות! בחורה מוכשרת, מדהימה באופייה (וגם ביופייה), מתחשבת ומצחיקה בין הספקים שבאמת התחברתי אליהם עצם... תה מלאת הקשבה והבנה לא הוציאה אותי בלי שאהיה מרוצה דאגה לפרט הכי קטן !! בנוסף, עבודה מדוייקת להפליא ממליצה מאוד ובחום ❤

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
nofar-תמונה
nofar
מומלצת מאוד
5
19/09/2022

היחס היה מעל כל הציפיות, המקצועיות שלה מדהימה, תשומת הלב לכל הפרטים גם הקטנים וגם הגדולים. ממליצה מאוד לקחת אותה בתור מעצבת שמלות כלה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה