שמלות כלה avital saporta - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

שמלות כלה avital saporta

053-7932718
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • אביזרים לכלה

שמלות כלה avital saporta

קצת על העסק

איך מגיעים לשמלות כלה avital saporta

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שמלות כלה avital saporta - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על שמלות כלה avital saporta

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Gal-תמונה
Gal
המעצבת מס' 1!!
5
19/01/2015

את אביטל המהממת פגשתי אחרי שיטוט בכמה וכמה מקומות. הגעתי אחרי שכבר מיציתי את עניין החיפוש ולא היו לי כוחות, די הייתי מיואשת והזמן הלך והתקצר.. מהכניסה לסטודיו, את מרגישה את... ות והאהבה של אביטלי שעוטפת אותך.. את נכנסת לתוך סטודיו עם ריח משגע וחיוך ענקי מלא בחום ורצון לעזור. ברור לכל שזאת היתה אהבה ממבט ראשון וששם סגרתי את השמלה! כל גחמה, שינוי או שיגעון אביטל עושה בשמחה ובכזה רוחב לב שקשה להבין!! את פוגשת בן אדם אכפתי ולא עוד סוכנת מכירות, היא דואגת כמו אמא..מתזכרת וחושבת עליך בכל שלב ופרט בתהליך. מודה ושמחה שזכיתי להכיר את אביטל(:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נוי ברק-תמונה
נוי ברק
שמלת החלומות!
5
22/09/2014

את השמלה בחרתי אחרי שהסתובבתי ברחבי הארץ בחיפוש אחר שמלת הכלה המושלמת (וכמובן במחיר נורמלי הגיוני וסביר) ליום המאושר בחיי, עד שחברה מצאה מעצבת עם קו נקי, רומנטי, עדיין, צעיר וככ... מיוחד- אביטל ספורטה!! בפגישה הראשונה הכרתי סוף סוף את האדם שמאחורי הכישרון ומצאתי את אביטל המדהימה שתמיד מחייכת, תמיד שמחה וחיובית ואת אסתריקה התופרת המוכשרת והאוהבת :) דגם השמלה שמדדתי היה נסיכתי ומושלם, בדיוק מה שחיפשתי! והמחיר? תותים!!!! כל השמלות עד 6000 ש"ח. אחרי חודשים של מפגשים עד החתונה בהם תפרנו את השמלה יחד, בהמווווון סבלנות, אהבה וטאצ' ייחודי נוצרה שמלת חלומתיי שהייתה שונה ככ מהשמלה הראשונה שמדדתי אך הייתה יפה אפילו עוד יותר!!! חשוב לציין, שאני כלה דתייה (הראשונה של אביטל) וחשוב היה לי שהשמלה תצא צנועה אך עדיין מלאת שיק וקלילות. ביום החתונה חוץ מהיופי של השמלה היא הייתה נוחה כאילו היא כבר חלק ממני, ולהחזיר אותה היה החלק הקשה ביותר! (חוץ מהעבודה שכבר לא מתראים עם אביטל ואסתריקה!) הכי כייף זה לקבל עוד מחמאות על השמלה המושלמת שלי חודש אחריי החתונה- שמלה שלא שוכחים בקלות! בקיצור, הבחירה הכי טובה שיש, אביטל מקצועית בלי פשרות, והכישרון שלה לא נקנה בכסף- שווה שווה שווה!! המון אהבה ונשיקות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים