OUTLET - שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

OUTLET - שמלות כלה וערב

050-6348813
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

OUTLET - שמלות כלה וערב

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

OUTLET - שמלות כלה וערב - חוות דעת

דירוג גולשים

4
איכות
3
שירות
2
זמינות
2
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על OUTLET - שמלות כלה וערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
poky2290-תמונה
poky2290
מחיר נמוך ומבחר גדול
3
27/05/2013

יש במקום מבחר יפה והמחירים מצויינים. הם לא עושים תיקונים במקום. לא ניתן להגיע ללא תיאום מראש, והם זמינים רק בימים ושעות מסויימים מאוד. אחרי שתיאמתי איתם פגישה ובאתי במיוחד... ר עפולה), הגעתי ולא הייתה שם אף אחת. נאלצו להתקשר לאחת העובדות ולבקש שתבוא, בזמן שחיכיתי. למרות שהפגישה תואמה מראש. בסופו של דבר זה היה שווה את זה כי מצאתי שם שמלה מצויינת ויפה במחיר מאוד נמוך. יחד עם זאת, אם החלטתן לקבוע איתם פגישה ולבוא למדוד ולנסות שמלות קחו בחשבון שזה ייקח יותר זמן מהמתוכנן, ומומלץ להתקשר אליהם כמה שעות לפני שבאים כדי להזכיר להם שנקבעה פגישה. שיהיה הרבה בהצלחה ומזל טוב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אסנת אטיאס-תמונה
אסנת אטיאס
שמלות כלה מכל הסוגים
4
23/10/2012

קיבלתי המלצה מחברה שראתה באתר ונכנסתי למקום יש שם בערך 250 שמלות מכל הסוגים ומכל המינים,פשוט הייתי בהלם בין כל השמלות האלה מצאתי את שמלת חלומותיי ולא האמנתי שכך יהיה ובמחיר... הייתי ממליצה לקפוץ לשם ולראות כי לא כל אחת יכולה לעמוד בסכומים כאלה של הסלוני כלות (כמוני).

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים