עיצוב שיער וסלון כלות White - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

עיצוב שיער וסלון כלות White

053-7931296
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

עיצוב שיער וסלון כלות White

קצת על העסק

איך מגיעים לעיצוב שיער וסלון כלות White

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

עיצוב שיער וסלון כלות White - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על עיצוב שיער וסלון כלות White

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
הילה-תמונה
הילה
הילה
5
26/04/2013

זה קורה פעם בחיים,יום החתונה שלך הוא יום מיוחד שמוקדש רק לך... יש לך אפשרות להתפנק ולהרגיש מיוחדת כנסי לסלון WHITE ותרווחי!!! החל מהלבשת שמלה התפורה בשבילך, וכאן תודה ענקית למארי... על עיצוב מדהים שיצא מרשים - אין מילים!!! ולך מוריאל יקרה תודה ענקית על איפור מקצועי ומאוד מרשים שהחזיק כל הערב באופן יוצא מן הכלל!! אורן תודה על העיצוב שיער האומנותי שפשוט יצא סוף!! וכמובן על העיצוב ציפורנים תודה למיתר. לכן ממליצה לך בחום שתחברי WHITE סלון עם יחס אישי...כל הצוות עמדו לשירותי מהפרט הראשון ועד האחרון! סלון שיעניק עבורך כל אשר תבקשי ושיעשה אותך מאושרת! מאוד שמחה שבחרתי WHITE ! תודה ענקית על יום ענק ומיוחד בזכותכם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל-תמונה
טל
בקיץ הזה תלבשי לבן!!
5
20/04/2013

אורן מוריאל ומרי..מקסימים ומקצועיים ברמה הכי טובה שיש!! היה לי יום מקסים ומהנה לא הפסקתי לצחוק ולא החסירו ממני דבר הכל היה מושלם..אין צורך לחפש יותר הגעתם אליהם הגעתם למקום... ,ושיהיה במזל טוב :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חן -תמונה
חן
מצויין
4.8
18/04/2013

מאוד נהניתי מהשירות ב-WHITE. מארי ומיוריאל ליוו אותי כל הדרך, ועזרו לי עם הכל. היחס האישי והרמה הגבוהה של העבודה שלהם נותנים הרגשה מצויינת. השמלה הייתה מדהימה, מארי התאימה הכל... ידות שלי עד לפרטים הכי קטנים. גם התסרוקת והאיפור יצאו מדהים. תודה : )

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים