ורד גלעדי שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ורד גלעדי שמלות כלה - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על ורד גלעדי שמלות כלה

Rotem Koresh-תמונה
Rotem Koresh
ורד המקסימה!!!
5
26/06/2013

אל ורד הגעתי דרך האנטרנט וכבר באתר שלה התחברתי מאוד לסגנון המיוחד.. בפגישה הראשונה עם ורד ידעתי שזה זה, יחד הרכבנו את שמלת החלומות :) ורד מקסימה ומיוחדת, תמיד זמינה לכל שאלה... שה, ואכפת לה מאוד שהכלה תהיה מרוצה. השמלות של ורד מאוד מיוחדות ואחרות וזה מה שאהבתי אצלה, לא רציתי שמלה שדומה לרוב השמלות וחפשתי משהו קצת אחר- ורד היתה הבחירה המושלמת ! השמלה יצאה קסומה וקבלתי עליה כל כך הרבה מחמאות! הרגשתי בה פשוט נסיכה. כל התהליך עם ורד היה מדהים, והשמלה יצאה בדיוק כמו שדמיינתי.. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטע -תמונה
נטע
אין על ורד- מס'1
5
23/05/2013

הגעתי לורד דרך המלצה של חברה ואת האמת להגיד לכם, הייתי סקפטית, באתר האינטרנט לא ראיתי שום דגם שאמרתי: " זה זה"! אבל ישר שהגעתי ומדדתי - התאהבתי! מצאתי את שמלת חלומותיי במחיר... אה. בחתונה קיבלתי אינספור מחמאות והרגשתי נסיכה ליום אחד. ורד היתה לאורך כל הדרך, מקצועית, חמה, סבלנית, מקשיבה ומעודדת. ממש התאהבתי בה והיה תענוג לעבוד איתה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביבית-תמונה
אביבית
האחת והיחידה!
5
06/05/2013

ורד גלעדי - אחחחחחח שתי מילים שהפכו אותי לנסיכה לאחה"צ אחד! נתקלתי בוורד במקרה עוד הרבה לפני שהתחתנתי וידעתי שאותה אני רוצה! באתי. ראיתי. השכרתי. ממש ככה. השמלה הראשונה שמדדתי... א הראשונה שלקחתי. נותנת שירות מדהימה, אכפתית, פרפקציוניסטית, רק בשביל המחמאות מהשמלה הייתי מתחתנת שוב! (אם אותו הבעל כמובןן) בקיצור - לכל מי שמחפשת את הוואוו המיוחד והעדין.. ורד היא הכתובת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שולי-תמונה
שולי
ורד גלעדי
4.8
19/04/2013

בתור כלה ירושלמית, לא טריוויאלי שנסעתי עד חיפה לעיצוב השמלה, אך כאשר ראיתי את הקולקציה המדהימה של ורד בכתבה בוואלה אופנה, היה לי ברור שיש למה להתאמץ..! הסטודיו המקסים של ורד... ה מיד משרה אווירה מקצועית ואיכותית, אך בו בזמן גם רוגע ושלווה - השמלות כולן חדשות ונקיות, הבדים מדהימים, הטכניקות מיוחדות והכל נעשה בהרבה אהבה והשקעה. התהליך (כחמש מדידות) עבר בכיף ובנעימים, כאשר ורד וגאולה (התופרת המקסימה שעובדת עם ורד) קשובות לכל בקשה ומכוונות בטעם טוב ובהרבה ידע עד לתוצאה הטובה ביותר. עצם העובדה שורד מטבעה בעלת שיק מטריף וחוש סטיילינג מפותח, הפך את העניין לפשוט וכייפי יותר- ידעתי שיש לי לחלוטין על מי לסמוך.. השמלה אכן יצאה מדהימה ובהחלט היה שווה להתאצץ ולהצפין עד אליה :) ממליצה בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבל-תמונה
ענבל
השמלה המושלמת!!!!
4.8
25/12/2012

לורד הגעתי בעקבות מתחתנים וללא המלצות, ראיתי את הקולקצייה המדהימה וישר התחברתי, הגעתי לסטודיו המקסים שלה, וקיבלה אותי ורד עם חיוך גדול, אני לא ידעתי איזה סגנון ואיזה גזרה תחמיא... י, ורד הייתה מקצועית וסבלנית ועזרה לי להבין מהי הגזרה הטובה עבורי,כל מדידה הייתה עבורי חוויה כיפית, ולא יכלתי לחכות למדידה הבאה, השמלה יצאה פשוט מושלמת!!! וכל הערב קטפתי מחמאות!! אני אמנם חיפאית, אבל גם מי שאינה מהצפון, כ"כ שווה נסיעה לחיפה!! היחס, האדיבות והמקצועיות של ורד שווה את הכל! ממליצה לכל המתחתנות לעתיד בחום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה