שמלה- מרינה שוורץ - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על שמלה- מרינה שוורץ - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

27 חוות דעת על שמלה- מרינה שוורץ

נעמי פלאט-תמונה
נעמי פלאט
מומלצת במיוחד!!!
4.8
26/09/2013

הגעתי למרינה בהתרעה קצרה של שלושה שבועות. היא קיבלה אותי במאור פנים, וביוזמתה התלוותה אליי לחנות הבדים לבחירת בד לשמלה .תוך פחות משבוע הכינה דגם ראשוני לשמלה. תוך כדיי התפירה... ינה נענתה בהבנה ובסבלנות לבקשותיי לשינויים.מרינה תופרת מעולה עם טעם משובח, חרוצה, דייקנית ובעלת אישיות נעימה מאוד. פרי עבודתה היה שמלה יפהפייה שקצרה שבחים במהלך החתונה ואחריה. אני ממליצה עליה בפה מלא, ומשוכנעת שמרינה לא תאכזב את אלה שתבחרנה בה נעמי פלאט, 052-8512366

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
inna-תמונה
inna
מרינה אין עליך!!!!!!בזכותך הייתה לי שמלה מושלמת
5
05/09/2013

אל מרינה הגעתי אחרי התקלות לא נעימה עם מעצבת אחרת שהתחלתי אצלה את תפירת שמלת הכלה... זה גם מה נתן לי לראות בבהירות איזה מדהימה מרינה..אין.. יחס אישי מעולה..הקשבה לכל דבר ודבר... יתי... השמלה פשוט הייתה מושלמת פשוטה אך מורכבת ברמת הביצוע, תשומת לב לפרטים כמו שלא תיארתי לעצמי אפילו... באמת שאין לי מילים לתאר..חוץ מהעובדה שהשמלה יצאה מהממת בדיוק כמו שרציתי...דיוק בתפירה ובפרטים ובמיוחד חוויה אשיית מדהימה עם מרינה....המון תודה לך !!!החתונה שלי לא הייתה מושלמת בלעדייך:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
BlackRaven-תמונה
BlackRaven
ממליצה על תפירת שמלה אצל מרינה שוורץ!
4.8
31/08/2013

אני רוצה להמליץ בחום על מרינה שוורץ! הגעתי למרינה עם רעיון מאוד לא שגרתי לשמלה, הן בצבע והן בסגנון, והיא קיבלה את זה בהבנה. תוך מפגש אחד הייתה שבלונה מוכנה - במקצועיות, בטוב טעם,... והעיקר בדיוק מה שרציתי! קראתי באתר הזה תגובות לפני שהלכתי אל מרינה וכולן דיברו על "איך שהיא קולטת אותך". השתכנעתי ממקור ראשון שזה נכון! היא מציעה רעיונות ולא מוותרת עד שאת יוצאת בדיוק עם השמלה שתמיד חלמת! אישה מאוד נחמדה, סטודיו נעים, עומדת בזמנים, בלי לחץ, והשמלה יוצאת איכותית מאוד ומיוחדת. הבדים איכותיים והתפירה יצירתית ומושקעת. המחיר גם הוא סביר ביותר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yardena Chodoff-תמונה
Yardena Chodoff
מרינה המקסימה!
5
24/07/2013

הגעתי למרינה אחרי שקראתי כאן מלא ביקורות חיוביות עליה, ואחרי שהסתכלתי קצת על השמלות שלה באינטרנט. הגעתי אליה כשכבר ידעתי איזו שמלה אני רוצה, אך מרינה התעקשה שאמדוד אצלה עוד שמלות... רק כדי שאהיה בטוחה. בסוף הלכתי עם השמלה הראשונה שבגללה הגעתי אליה. מרינה הייתה מקסימה לאורך כל הדרך. רצתה לעשות שינויים השמלה כדי שתהיה קצת יחודית, סמכתי עליה בעיניים עצומות ואמרתי לה שתעשה מה שצריך. אין ספק שלא התאכזבתי ויצאתי כלה מהממת, הרבה בזכותה! מרינה סבלנית, מבינה, קשובה, מרגיעה... לא הייתי לחוצה אפילו לרגע אחד בגלל השמלה. פשוט מקסימה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
orr.gol-תמונה
orr.gol
ממליצה מאד על תפירת שמלה אצל מרינה!
5
11/06/2013

שלום לכולן! מצאתי את מרינה על סמך ההמלצות החמות באתר והחלטתי לתפור אצלה שמלה - שיצאה מהממת! אמנם באתי עם תמונות ורעיון לשמלה - בסוף יצא לנו משהוא יותר טוב אפילו. לאורך כל הדרך... רינה יעצה לי ועזרה לי והביאה רעיונות - שמאד מאד עזרו לעצב את השמלה. רציתי חצאית ארוכה אבל הריקוד שעמדתי לרקוד דרש חצאית קצרה - מרינה הציעה לעשות ריצ'רץ בין שני החלקים שאני אוכל לחבר ולהוריד בקלות - ותפרה את זה בצורה מעולה. כל האורחים מאד הופתעו לראות אותי בקצר ואז שוב בארוך - עד כדי כך היתה העבודה טובה. בקיצור- אני מאד מרוצה, הייתה לי שמלה יפהפייה ונוחה. אמנם היו לנו קצת הרבה מדידות - אבל מרינה היתה קשובה ומוכנה להיפגש בכל פעם שרציתי - וגם עמדה בזמנים בצורה טובה. יצאתי מאד מרוצה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ira-תמונה
Ira
מרינה שוורץ- שמלות כלה
5
10/04/2013

ברצוני להודות למעצבת שמלת החתונה שלי מרינה. הדגמים שלה יפייפיים, אחד אחד. היחס האישי והדאגה השאירו אותי כלה רגועה. ידעתי שזה יצא מעולה מהמדידה הראשונה כי הבנתי שאני בידיים טובות,... מקצועיות ומיומנות. תמיד הייתה זמינה ונעימה. השמלה קיבלה אין ספור מחמאות- תודה לך מרינה, על היום המיוחד הזה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מלכה-תמונה
מלכה
למרינה היקרה!
5
19/01/2013

אני כל כך שמחה שמצאנו אותך, אישה מדהימה בכול מובן המילה, מקצועית ביותר, סובלנית וסבלנית, קשובה, אחראית, אמפטית. מהרגע הראשון שפגשתי אותך הייתה בינינו כימיה, יש לך המון אהבה הן... לות שלך והן למקצוע. מרינה יקרתי, את אומנית גדולה עם נשמה גדולה, השמלות שלך כל כך יפות, מעוצבות בטוב טעם וחן, וזה הסגנון שאני מאוד אוהבת ומתחברת אליו. ליווית אותי מהרגע הראשון עם המון פתיחות, בסבר פנים יפות, המון סבלנות, המון הקשבה, עברנו דרך ארוכה יחד, נתת לי תחושת ביטחון עצומה לכל אורך הדרך, היית מאוד סבלנית כלפי, תיקנת לי פרטים בשמלה כאשר ביקשתי ותמיד היית קשובה לצרכיי. השמלה יצאה מדהימה, מושקעת ביותר עד הפרט האחרון. ביום האירוע קבלתי המון מחמאות על השמלה, ולכן אני ממליצה עליך מכל הלב, באהבה גדולה עם המון חיוכים והמון חיבוקים, תודה, תודה ענקית.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lina-תמונה
Lina
מרינה המדהימה!!!
5
24/12/2012

הגעתי למרינה לאחר חיפוש קדחתני באתרי אינטרנט של שמלות כלה. באתר של מרינה מצאתי את אשר חיפשתי, אלגנטי ולא מוגזם. התקשרי מייד. מרינה שמחה לקבל אותי כשהתאים לי ונפגשנו. הכימיה... ו הייתה מיידית!! היא קלטה בול לטעם שלי והציעה לי סקיצה של שמלת החלומות שלי. לאחר כחודש הגעתי למדידה הראשונה ומאוד אהבתי את הכיוון. הזמינות של מרינה, ההקשבה, תשומת הלב לפרטים הקטנים והמצקועיות שלה הקסימו אותי!! הייתי בטוחה שעתישי את הבחירה הנכונה. השמלה יצאה פשוט מדהימה, הכל ישב בול במקום, מרינה ירדה לפרטים הכי קטנים ועשתה שינויים בהתאם לרצונות שלי. לכל כלה יש רגעי שפל, ואפילו ברגע שלי, היא הייתה קשובה אמפטית ומקבלת. השמלה יצאה פשוט עוצרת נשימה, בדיוק כמו שחלמתי ואני ממליצה בחום לכל אחת להגיע למרינה, אין סיכוי שתצאי לא מרוצה!!!! לגבי המחי: מחיר מאוד סביר ביחס לעבודה שהושקעה בשמלה, שווה כל שקל!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סיון -תמונה
סיון
ממליצה מכל הלב!!!
5
18/11/2012

הקשר שלי עם מרינה התחיל בשיחת טלפון שבה ביררתי קודם כל על טווח המחירים שלה ואחר כך גם סיפרתי לה שאני בהריון ועתידה להיות בחתונה בשבוע 20. מרינה מייד אמרה שיש לה רעיון במיוחד... לי, בלי שבככל ראתה אותי! לאחר כשבועיים הגעתי אליה יחד עם אחותי (לאחר שכבר היינו אצל מספר מעצבות, לא מצאנו את מה שחיפשנו והיינו די מבואסות). אצל מרינה, על בובת מדידה, עמדה לה השימלה שלי. שהייתה בול מה שרציתי! הייתי המומה, מדדתי אותה, היא התאימה בדיוק גם במידה ואז אחותי התחילה לבכות.. היינו שתינו בשוק. מרינה המקצוענית, משיחת טלפון אחת בלבד, כבר תפרה והכינה לי את השימלה שרציתי. הייתי מאושרת. במשך השבועות הבאים המשכתי להגיע למדידות והתאמות (בעוד הריוני מתקדם ואני טופחת...) ומרינה הייתה כל הזמן קשובה לצרכיי ולבקשותיי. היה לי חשוב שהשמלה תהיה קלאסית ומהודרת, אך שיהיה לי נוח לרקוד ולהשתולל. לא הייתה לי כוונה להחליף שמלה ואכן, לבשתי את השמלה המהממת שלי מ16:00 עד 03:00 לפנות בוקר ולא ירדתי מהרחבה עד סוף האירוע. קיבלתי המון המון המון מחמאות על השימלה וגם היה לי נוח. אני ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
איילה -תמונה
איילה
המלצה על מרינה שוורץ
5
07/11/2012

את מרינה פגשתי לאחר סיורים מייגעים בדיזינגוף ובחיפה. הייתי כבר מבולבלת למדי מכל החיפושים ושכחתי איך נראית שמלת חלומותי. מרינה, כדרכה הנעימה בקודש, תיארה את תפירת שמלת הכלה כלידה.... אין דרך מדויקת יותר לתאר את התהליך אצל מרינה. היא נתנה לי להתבשל ולהרהר, בלי ללחוץ - ובזמן הנכון, עם המון אהבה ונתינה - היא התמודדה עם חבלי הלידה ויצרה יצירת אומנות. היא תפרה שמלה מורכבת למדי: חצי מחוך, עליונית מרשת עדינה ומתפרקת (כי רציתי גם להיות ללא שרוולים לאחר מכן), תחרה עבה במקומות אסטרטגיים, הינומה כמובן - ולבסוף קינחה בהפתעה של שכמיה מפנקת לחורף. היא תפרה לי במיוחד שכמיה רק כי חששה שהכלה שלפני לא תחזיר את האחרת בזמן. כמה אחריות!!! והפנימית של השכמיה היתה יפיפיה כמו החלק החיצוני. את כל אלו תפרה מרינה באופן הכי מחמיא שיש, לכלה מלאה עם חזה בהתאם. את הכל עשתה מרינה בעשר עצבאות מיומנות במיוחד והיתה כאם מרגיעה לכל אורך התהליך. תמיד עם מילה טובה, עידוד והרבה אכפתיות. היא ידעה גם להיות מקסימה לשלל המבקרות שהבאתי (ושהביאו את דעותיהן עימן). לסיכום, היה לי הכבוד לעבור את חווית תפירת שמלת הכלה עם אישה חמה וטובה כל-כך. זה היה מרגש, מגבש, נינוח ועם תוצאה מדהימה! אני מאחלת לכל כלה, תופרת כמו מרינה שוורץ. איילה

הוספת תגובה