מרדכי אברהם שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מרדכי אברהם שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על מרדכי אברהם שמלות כלה

אביטל -תמונה
אביטל
בנות יקרות - המלצה חשובה...
5
07/11/2011

התחתנתי לפני כשלושה שבועות בשמלה בעיצובו של מרדכי אברהם. אני חייבת לשתף ולהעביר לכולם את שחוויתי. מעבר לתוצאה מרשימה במיוחד ויחס אישי רצוף וחם - זכיתי להכיר מעצב בחסד בעל אישיות... כובשת. היצירתיות שלו, ההתמדה והטעם הייחודי גרמו לי להרגיש מיוחדת לא רק ככלה אלא קודם כל כאשה. לא הפסיקו להחמיא לי ולשאול מי המעצב והרגשתי יפה וסקסית. מומלץ בחום!!! אביטל צוקרמן

הוספת תגובה
דנה -תמונה
דנה
דנה ואסף
5
06/11/2011

מי מאיתנו לא יודעת שהכלה (וכמובן, השמלה שהיא לובשת) הם הציפייה הכי גדולה בחתונה? מן "דובדבן שבקצפת"... ובמקום לחרוש את כל סלוני הכלות האפשריים- אני מציעה לכן פשוט ולעניין, להגיע... למרדכי- את השמלה שמרדכי עיצב לי לא הייתי יכולה למצוא אפילו בחלומות!!! וינטאג', רומנטי, סקסי, מתוק, אצילי- "יו ניים איט"... הרגשתי הכי נסיכה שיכולתי להיות באותו יום. מרגע שפגשתי את מרדכי כל התהליך היה פשוט יותר, תודות לאווירה המרגיעה, היחס האישי, ההקשבה והמקצועיות שהעניק לי. שווה שווה שווה!!! את החוויה הזאת אני לא ישכח בחיים! תודה!

הוספת תגובה
limor וsagiv-תמונה
limor וsagiv
חוויה כייפית ! נהניתי מכל רגע
5
22/10/2011

ללא קשר לשמלה שהיתה מהממת ומיוחדת קודם כל מרדכי הוא בנאדם שמאוד כיף לעבוד איתו. וזה תמיד חשוב לי. השמלה..אין מילים. לא רציתי שמלת כלה קלאסית, זה לא אני. רציתי משהו קז'ואל, נוח... ך סקסי, וזה בדיוק מה שיצא לא היה אורח אחד שלא שאל מי עיצב את השמלה. חבל שמתחתנים רק פעם אחת :)

הוספת תגובה
תם ואיל-תמונה
תם ואיל
אין מילים לתאר את השמחה והאושר שמרדכי העניק לי
5
13/09/2011

לפני שהגעתי למרדכי אברהם, עברתי כמעט אצל כל המעצבים השונים ולאכזבתי גיליתי שרוב השמלות נראות פשוט אותו דבר. כשהגעתי למרדכי הביתה (הוא מקבל בדירתו המקסימה וכמעט בכל שעות היממה!)... דעתי שמצאתי את המעצב שלי. השמלה שמרדכי אברהם עיצב בשבילי הייתה אחד מגורמי האושר המרכזיים ביום המיוחד שלי. במהלך החתונה לא הפסקתי לציין את שמו, כולם רצו לדעת מי עיצב את יצירת המופת הזו. לכל אורך הדרך, מרדכי נתן לי להרגיש שביתו הוא ביתי, היה זמין וקשוב ועשה את כל החוויה הזאת לבלתי נשכחת.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת