עינת ספרא - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עינת ספרא - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על עינת ספרא

גל וזיו-תמונה
גל וזיו
בלי להתבלבל, עינת ספרא!
4.8
01/06/2013

כלה היא לא קלה כשזה מגיע לשמלה ועינת הצליחה לייצר את השמלה המתאימה בדיוק כפי שדמיינתי. חיוך, סבלנות ורוגע מאפיינים את סגנון העבודה וניכרים גם בעיצוב השמלה. תודה על הפתיחות ועל... קשבה, על תהליך החשיבה המשותפת ועל הזמינות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hi-תמונה
hi
עינת ספר- שמלות כלה!
5
30/05/2013

חיפשתי שמלה ולא ידעתי מה אני רוצה- הגעתי לעינת וכבר הייתי שמחה. היא כזאת חמודה ונחמדה ורגועה- נותנת לך רוגע, נחת, מקום להתלבט, להיות לא בטוחה, להיות מה שאת רוצה- כי את הכלה.... י פעם ראשונה וחשבתי על שמלה אחת וחשבתי שזאת האחת- אבל אז ביקשתי ממנה לחזור עוד הפעם למדוד עוד שמלות - ולא הייתה לה בעיה עם זה בכלל- עד שבחרתי את האחת- שמלה מדהימה עדינה, שלא הפסקתי לקבל מחמאות עליה בחתונה ואחריה. היא הייתה בשבילי, הרגיעה אותי. תיקנה דברים שהפריעו לי. הכול היה מצויין. והדבר הכי טוב- זה שהיא הסכימה לבוא אליי ביום התארגנות- ולעזור לי להתלבש ולראות שהכול בסדר עינת היא מדהימה, מרגיעה, מקצועית, קשובה ומעצבת שמלות מהממת. תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yaeli-תמונה
Yaeli
עינת מדהימה!!!!!!!!
5
06/03/2013

הייתי בהרבה סלונים ובאתי קצת מיואשת , אבל כשהגעתי לעינת ידעתי שהחיפושים נגמרו . היא ידעה לעזור ולהכווין אותי למה מתאים ומה מחמיא לי לגוף , הקשיבה לבקשות שלי בסגנון הבדים שרציתי... מיד בתום הפגישה ציירה לי סקיצה מדהימה של השמלה שדמיינתי . עינת מקצועית בטירוף דקדקנית ומקפידה על כל הפרטים הקטנים . יש לה מבחר גדול של שמלות בסטודיו אבל אני עיצבתי איתה את השמלה שלי מאפס כי רציתי משהו ספציפי ויצא פשוט מושלם! לכל אורך הדרך היא לא ויתרה על תפר הכי קטן שישב כמו שצריך וגם עזרה לי לבחור נעליים ותכשיטים כדי שהכל ישתלב. יצאתי מרוצה בטירוף ! ממליצה לכולן בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גלית-תמונה
גלית
מעצבת מוכשרת ובנאדם מדהים!!!!!
5
26/02/2013

הגעתי לעינת תוך כדי סיבוב בכמה סלונים וישר הרגשתי שאצלה זה שונה. זה לא הפס ייצור ש"כ בולט אצל כולם . עם החיוך המקסים שלה והיחס הסבלני ... מדדתי כמה שמלות ואז לבשתי אחת שפשוט... בתי בה עינת לא הסכימה שאסגור על המקום ושלחה אותי לישון על זה לילה. כבר למחרת התקשרתי אליה ואמרתי לה שזאת השמלה שאני רוצה. השמלה נתפרה בצורה מושלמת ומדויקת (ואני ממש קפדנית והצקתי לעינת על כל דבר קטן והיא לרגע לא גרמה לי להרגיש לא נח עם זה ...) ביום האירוע לא הפסקתי לקבל מחמאות לא היה אורח אחד שלא החמיא לי על השמלה וכמה היא מהממת ! עינת- תודה על ההקשבה , הסבלנות , המקצועיות ... אין עליך!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חנה נבון-תמונה
חנה נבון
הכי שווה
5
14/02/2013

כלות יקרות- גם אני הייתי שם. גם אני התלבטתי, מדדתי ונסעתי. אז אני פה בשביל לחסוך לכן את ההתלבטות ולהגיד לכן חד וחלק-עינת ספרא שולטת!!! עיצוב נעים, פשוט ומיוחד, עינת אישה מתוקה... ותנת לך להרגיש בבית מהרגע שנכנסת לסטדיו שלה. מקבלת בחיוך וסבלנות וכך גם יוצאות השמלות. נפלה בזכותי השמחה הגדולה לחגוג את היום החשוב שלי עם שמלה שעינת תפרה ועיצבה והפכה את כל החוויה ליותר שמחה ומושלמת. באמת-ממליצה בחום ללכת לראות. ותודה לעינת. חנה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירה-תמונה
שירה
עינת ספרא מעצבת שמלות כלה
4.8
10/02/2013

אני ממליצה בחום על המעצבת "עינת ספרא" הגעתי אליה דרך האתר ממש במקרה ואחרי הפגישה הראשונה שלי איתה היה לי ברור שאצלה אני עושה שמלה . שירות מהמם והיא משרה אווירה מעולה ונוחה זמינה... , נתנה לי פתרון לכל בעיה וכמובן... שהשמלה יצא מושלמת ורואים שעבדו עליה בקפידה . בקיצור.. מומלץ! וכמובן שהשמלה גרפה המון המון המון מחמאות .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sandra Bitton-תמונה
Sandra Bitton
מאחלת את עינת לכל כלה
5
31/12/2012

לפני שסגרתי עם עינת עשיתי סקר שוק מעייף אצל כל מיני תופרות וסלוני כלות בארץ ותמיד יצאתי משם עם המון ספיקות. כ ל הקטע של התעשייה סביב חתונות נורא הרתיע אותי ולא רציתילהיות חלק... . היה לי מאד חשוב שאסגור עם משהי שתתן לי את ההרגשה שאני לא עוד איזה מספר ושאני לא חלק מפס ייצור. כשהגעתי לעינת ישר התחברתי אליה כי קודם כל היא בן אדם מדהים ויש לי אישיות נורא חמה. ישר הרגשתי בבית. באותה מידה עינת מאד מקצועית. כל פגישה שהייתה לי איתה הייתה אישי לגמרה. לא היה מקרה שהייתי במדידה עם עוד כלות. כל הצומת לב מופנה אלייך. אני כבר באתי עם עיצוב שמלה מוכנה מראש וידעתי בדיוק מה שרציתי אבל עינת עזרה לי לשדרג את השמלה עוד יותר מבחינת בחירת הבדים, גזרה, וקישוטים. עינת יודעת בדיוק מתי ואיך להכניס לך טיפים בלי לבטל את הרעיונות שלך וכך השמלה שלי יצאה מעל ומעבר הציפיות שלי. אני מאחלת לכל כלה חוויה מדהימה כמו שהייתה לי עם עינת. מה שהתחיל בשבילי כסיוט הסתיים לפתע כחוויה שבסופו של דבר נהניתי ממנו בזכות עינת. עינת, אם את קוראת את זה שוב תודה מכל הלב ואני מתה עלייך!  

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטע ויובל-תמונה
נטע ויובל
שמלת כלה שהייתי רוצה ללבוש כל יום...
5
13/10/2011

הגעתי לעינת עשרה ימים לפני שטסתי לטיול של חודש וחצי בחו"ל. החתונה התקיימה פחות משבועיים אחרי שחזרנו לארץ... השמלה היתה כמובן הפרוייקט שלי, והיה לי חשוב להיות שלמה איתה, למרות... ץ בזמן. עינת לקחה על עצמה באהבה ובשמחה את האתגר הזה (לתפור שמלה בפרק זמן מוגבל ביותר, כשאני כלל לא בארץ). לא היה לי בראש דגם של שמלה או משהו ברור לגמרי כשהגעתי אליה... עשיתי אצלה שלוש או ארבע מדידות לפני שטסתי, וממדידה למדידה (שהיו בהפרש של ימים בודדים זו מזו) עינת ואני הבנו מה אני מחפשת, מה אני מרגישה הכי טוב איתו ומה הכי מחמיא לי. התקשרתי אליה (מפודחת ומבויישת) בוקר אחד לאחר שבלילה הקודם- חלמתי חלום ובו הבנתי מאיזה בד חשוב לי שהשמלה תהיה! היא הבינה לגמרי על מה אני מדברת, וצחקה כשאמרתי שאני מקווה שהיא לא חושבת שאני משוגעת (הייתי קצת משוגעת בימים האלה)... עינת תירגמה את התחושות, החלומות, הרצונות והמלים שלי לתפירה מקצועית ומדוייקת. אם הייתי יודעת לתפור- הייתי תופרת לעצמי בדיוק את אותה שמלה שעינת עיצבה לי. הרגשתי בנוח בסטודיו, בכל מדידה. קיבלתי אינסוף מחמאות על כמה שהשמלה מיוחדת ויפה... בסוף הערב בכלל לא רציתי להוריד מעליי את השמלה... שלחתי אל עינת חברה טובה שמתחתנת עוד שבועיים והיא כמובן סגרה איתה על שמלה. אני ממליצה לכל אחת ללכת אליה וליהנות מהנעימות, מהאדיבות, מהסבלנות, ולא פחות, מהמקצועיות, מהיצירתיות ומהקפדנות. עינת היא מעצבת מיוחדת ואישית בעולם התעשייתי של שמלות הכלה...

הוספת תגובה
אורטל ויוני-תמונה
אורטל ויוני
אין סוף לכישרון
5
16/01/2011

אצל עינת לא בחרתי אמנם את שמלת הכלה שלי (היא ממש תכף יולדת...), אבל כמעט את כ-ל השמלות לחתונות ואירועים של חברות ומשפחה שלי ב- 4 השנים האחרונות קניתי מעינת, בסטודיו הקטן והקסום... לה, בו היא התאימה לי כל שמלה אישית, כאילו אין אף אחת אחרת בעולם שמגיעה לה שמלה כזו. קיצרה, שיפצרה, מתחה, הוסיפה חגורה, העיקר שתשב בול וארגיש מעולה! מעולם לא התאכזבתי ממנה ואין שמלה שלה שלא גררה תשואות התפעלות ושאלות "מאיפה".... והכי חשוב, המחיר שפוי ומתאים לכל כיס

הוספת תגובה
איה ויהודה-תמונה
איה ויהודה
עינת פשוט מדהימה!
5
03/12/2010

עיצבתי את שמלת הכלה שלי אצל עינת ספרא. אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה שהייתה לי עם עינת במהלך כל עיצוב השמלה. נתחיל מזה שעינת היא בין המעצבים היחידים עם מחיר שפוי לשמלת כלה... שנשארת אצלך(בלי השכרות, בלי החזרות). העיצובים של עינת מהממים בעיני, והאמת היא שלא רק שמלות הלכה- כל פעם שבאתי למדידה יצאתי עם שמלה חדשה או עם בגד חדש. השמלות של עינת רחוקות מלהיות "עוגות קצפת" וזה בדיוק מה שחיפשתי. מצאתי דגם של שמלה שאהבתי את הצורה הבסיסית שלו ועליו בנינו המון שינויים לפי הרצונות שלי ועם הרבה עזרה ועצות מעינת. הייתה חוויה נעימה במיוחד. בסוך יצאה שמלה מושלמת, בדיוק כמו שרציתי, לא התפשרתי על שום דבר ויצאתי הכי מרוצה בעולם. ממליצה בחום רב על עינת!! היא פשוט מתנה לכל כלה...

הוספת תגובה